Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Intrainsnelheid
|
|
Richard |
Geplaatst op 04 mei 2007, 22:50
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 apr 2006 |
Quote Het lijkt wel, gezien alle commentaren dat Orange nwe klanten een hogere snelheid toebedeelt dan de bestaande. Dat LIJKT niet alleen zo maar dat IS zo. Sinds de DSLAM aanpassing is mijn snelheid teruggegaan. Deze week een nieuwe abo in de straat en die traint dus mooi op de 18800 in die ik normaliter ook altijd had. Zal na verloop van tijd bij hem ook wel minder worden, maar het is wel behoorlijk opvallend. Greetings, Richard.
|
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 05 mei 2007, 10:03
|
Activiteit » @localhost Berichten: 1194 Lid sinds: 01 dec 2006 |
Richard, er zit niks anders op dan telefonie op te zeggen en een speedtouch 546 of zo aan te schaffen. |
|
|
Richard |
Geplaatst op 05 mei 2007, 18:13
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 apr 2006 |
@Mesa: Sorry maar nee, ik werk niet graag met Speedtouch apparaten. Ik heb totaal geen problemen met m'n Livebox, alleen is het jammer van de snelheid. Voor telefonie heb ik geen alternatief wat ik persoonlijk goed genoeg vindt, daarvoor zou ik misschien moeten overstappen van provider, maar het jaar is net om dus ik zit weer aan een nieuw jaar vast. Voor anderen die niks tegen Speedtouch hebben is het echter een uitstekende oplossing. Het hangt er dus erg vanaf wat Orange dit jaar nog gaat uitspoken want ik heb mijn opzegging voor komend jaar al klaar liggen. Greetings, Richard.
|
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 07 mei 2007, 21:56
|
Activiteit » @localhost Berichten: 1194 Lid sinds: 01 dec 2006 |
Zo hee, bijna 50% minder. Jeminee zeg |
|
|
Richard |
Geplaatst op 07 mei 2007, 21:58
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 apr 2006 |
Quote Dan ben je niet de enigste. Maar ja nu nog een alternatief zien te vinden. Een goed alternatief hoef ik alleen voor telefonie, want internet is er zat te vinden en de aanbiedingen worden steeds leuker. Wie weet is misschien Tele2 volgend jaar nog we interessanter of Speedlinq dus daar maak ik me niet zo druk om. @Allen: Als al diegenen die nu snelheidsvermindering hebben, vooral de mensen met 20% en meer vermindering nu ook eens naar de helpdesk bellen en hierover gaan klagen..... Hoe meer klachten hoe meer kans dat ze inzien dat het prutsen aan die DSLAM's toch wat teveel van het goede geweest is en een kleine kans dat ze het weer iets hoger zetten. Greetings, Richard.
|
|
|
jac |
Geplaatst op 08 mei 2007, 13:31
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 08 apr 2007 |
Ja, ik ga ook klagen! Goed idee! Jac. |
|
|
Richard |
Geplaatst op 08 mei 2007, 16:38
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 apr 2006 |
Precies, beetje blufpoker maakt niet uit, hoe meer zielen hoe meer vreugd, oftewel hoe meer klachten, hoe sneller ze erover na gaan denken dat het toch wel veel wordt. Bedankt voor het meedoen alvast! Greetings, Richard.
|
|
|
salty677 |
Geplaatst op 08 mei 2007, 18:51
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 29 apr 2007 |
gewoon bij orange.nl probeer deze is wel ff inloggen. http://kms.orange.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE/,/?St=9,E=0000000000014779561,K=9839,Sxi=10,Case=obj(3042) Status ADSL-lijn Verbonden ADSL standaard G992_5_A Upstream 1016 Kb DownStream 5472 Kb Afname Dichtbij : 46.2 (d Ver weg : 19.8 (d SNR-marge Dichtbij : 13 (d Ver weg : 10 (d HEC-teller 10656 Firmware 0xe15080a ES-teller van 15 min 0 CRC-fouten 1815 ES-teller van 1 dag 0 het is zelfs wat verhoogd????hoe is het mogelijk??? Kheb ook contacr gehad met helpdesp per mail. Je wordt gewoon van Tkastje naar de muur gestuurd Tligt namelijk niet aan hun maar an jou, je comp en de bedrading? en de afstand van de centrale. Dus standaard antwoorden. Kzou mij gaan schamen als Kdaar zou werken en steeds zulke onzin zou moeten vertellen. Van mij mag de NMA en OPTA eens zijn werk gaan doen. Of de reclame-codecommissie. |
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 09 mei 2007, 12:40
|
Activiteit » @localhost Berichten: 1194 Lid sinds: 01 dec 2006 |
Een lage upstream duidt op een lijnprobleem. Check je eigen verbindingen eerst. Daarna kontakt opnemen met de Orange helpdesk. Ik weet niet zeker of je als alternatief bij KPN een lijnmeting kunt aanvragen. Maar proberen is wellicht de moeite waard. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 09 mei 2007, 16:14
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 apr 2006 |
Quote Richard schreef: Precies, beetje blufpoker maakt niet uit, hoe meer zielen hoe meer vreugd, oftewel hoe meer klachten, hoe sneller ze erover na gaan denken dat het toch wel veel wordt. Bedankt voor het meedoen alvast! Richard, Wat heet blufpoker op dit moment is dit item 1658 x bekeken en hierop kwamen maar 48 reacties op binnen dit is toch maar een druppel op een gloeiende plaat en daar ligt Orange dan ook helemaal niet wakker van. Maar als ik de klachten lees op dit forum en de reactie's die de helpdesk daarop geeft dan verbaasd het mij dat er nog mensen zijn die Orange nog als provider nemen. Ik hoop dat Orange eens wakker wordt en stopt met het graven van hun eigen graf en eens gaat werken aan een oplossing van de problemen waar de klanten mee zitten. Groeten Tiger |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Intrainsnelheid', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Intrainsnelheid daalt drastisch | Snelheid | : 4 | 01 apr 2008 |
Advertentie