obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
vallende of trage verbinding of geen DNS
zamaan
Ik ben sinds 2010 klant van online (internet+ telefonie) internet 20 mbps werkelijk 10 mbps en was ik tevreden en nooit storing of vallende verbinding gehad
ik woon 3 km afstand van het centrale.

sinds 21-05-2014 ging erg erg slecht
15 keer per dag vallende verbinding
gebeld met klanten service. gereset modem
nieuwe kabels
afstand tussen router en isra punt 1 meter kabel

probleem niet geholpen
eind juli heb ik nieuwe router ontvangen ( Huwaei ) het vallende verbinding is minder geworden maar de verbinding is 2 mbps. ??

gebeld met klanten service niet meer kunnen helpen volgens hun dat is normaal en de medewerkster heeft me geadviseerd om over te stappen naar glasvezel (die is niet beschikbaar in mijn woonplaats) of internet via de kabel.

probleem is erger geworden soms geen DNS
soms vallende verbinding
en soms er trage verbinding.

ik vind het jammer dat online niet eens op het centrale een onderzoek voert naar het probleem

inmiddels er zijn drie andere klanten va online die het zelfde problemen hebben in mijn straat waar ik woon.

online was goed
nu erg erg slecht.

en als het zo blijft verliest meer klanten.

ik denk dat ik ga overstappen naar andere provider

6872f32d2110176750bc22587cf167c4
 
I R Baboon
Als Online zelf al adviseert om over te stappen, is dat voor mij al signaal genoeg.
Zoals je al aangeeft ben je niet de enige in de straat met problemen.
Dat weet Online dus ook.

Vermoedelijk zijn heel veel telefoonlijnen in een slechte toestand.
Dat verhelpen kan alleen KPN.
Maar de rekening die KPN dan aan Online gaat doorsturen is zo hoog, dat Online je liever ziet vertrekken.
Kiezen voor de gemakkelijkst uitweg, heet dat.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vallende of trage verbinding of geen DNS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie