Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
2 telefoonpoorten op de huawei
|
|
peter345 |
Geplaatst op 23 November 2011, 21:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 23 Nov 2011 |
Kan ik een telefoongesprek ook intern doorschakelen van poort 11 naar poort 12? Kan ik een telefoongesprek ook over beide poorten tegelijk voeren zodat je met 2 personen kan meepraten. Bij de livebox stonden de huistelefoons "parallel" en kon sowieso al meegepraat worden. Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 24 2011 11:29:20: Quote peter345 schreef: Kan ik een telefoongesprek ook intern doorschakelen van poort 11 naar poort 12? Kan ik een telefoongesprek ook over beide poorten tegelijk voeren zodat je met 2 personen kan meepraten. Bij de SAGEM livebox stonden de huistelefoons "parallel" en kon sowieso al meegepraat worden. Gewijzigd door peter345 op 24 November 2011, 10:29 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 24 November 2011, 14:09
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Nee, bij ons onbekend of je kan doorschakelen of conference call met de Huawei. Tenminste, jij bent de eerste die hier naar vraagt. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
peter345 |
Geplaatst op 24 November 2011, 16:26
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 23 Nov 2011 |
Quote I R Baboon schreef: Nee, bij ons onbekend of je kan doorschakelen of conference call met de Huawei. Tenminste, jij bent de eerste die hier naar vraagt. Waarom wordt bij de Huawei zo nadrukkelijk aangegeven om 2 telefoontoestellen ook op 2 poorten aan te sluiten. Mag ik ook gewoon 2 toestellen op een poort zetten. Dan gaan ze beide gelijk over en kan je altijd meeluisteren en meepraten. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 24 November 2011, 19:45
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Op beide poorten kan je inderdaad een toestel aansluiten. En je kan elkaar opbellen via 11 en 12. Maar er kan maar één toestel een oproep beantwoorden, hoewel beide toestellen overgaan als er gebeld wordt. Dus het wie het eerste oppakt, krijgt het telefoontje toegewezen. Ik zal eens informeren bij Online of ze daar meer weten over dit onderwerp. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 telefoonpoorten op de huawei', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
VOIP op de Huawei | Huawei configuratie en problemen | : 207 | 27 Nov 2018 |
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d | Huawei meer apparaten aansluiten | : 3 | 23 Aug 2018 |
Advertentie