obey-robots.txt
11 December 2016, 08:55
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Kan niet gebeld worden op mijn KPN nummer

sweetpepper
Sinds 2 jaar heb ik wanadoo Internt met telefonie. Nooit problemen gehad.Sinds 2 weken kunnen mensen mij niet bereiken op het KPN nummer. Zodra dit gebeld wordt gaat hij steeds in een gesprekstoon. Het nummer van wanadoo/orange die doet het nu wel. Nu ben ik als steeds bezig met de helpdesk, maar niemand kan je helpen. Eerst zeggen ze dat de technische dienst bezig is met de case en duurt 2 dagen, dan weer 5 dagen en sinds vandaag duurt het maximaal 2 maanden voordat het opgelost is/wordt. Wat zou ik hier aan kunnen doen dat dit zo vlug verholpen wordt dit probleem.

Lizard
En wat gebeurd er als je de livebox ertussen uit haalt?
Krijg je dan nog steeds in gesprek op je KPN nummer?

Zo ja, dan moet je bij KPN zijn, want dan is er misschien iets mis in de centrale.

sweetpepper
Dan moet ik dat maar eens gaan proberen. Je hoort nog van mij. Alvast bedankt voor de snelle reactie.

rrozema
Op je telefoonlijn kun je parallel 2 toestellen aansluiten. Het wordt niet aanbevolen, maar het werkt wel. Dus kun je, in uitbreiding op de vorige test (livebox er af en telefoon er aan), ook eens proberen of je een kiestoon krijgt wanneer je een telefoon parallel aan de livebox op je kpn telefoonlijn aansluit. Als je wel een kiestoon krijgt zonder livebox, maar niet als je je telefoon parallel zet aan de livebox, dan is de livebox defect. Deze houdt dan blijkbaar de kpn lijn open.

Voor de duidelijkheid: parallel aansluiten betekent dat je 2 paar draadjes aansluit op de isra, de rode draadjes bij elkaar op de ene aansluiting, de blauwe bij elkaar op de andere.

En ten overvloede: dit is geen gewenste situatie, dus na de test weer alleen je livebox op de isra.

1984
Lizard schreef:

Zo ja, dan moet je bij KPN zijn, want dan is er misschien iets mis in de centrale.

Het KPN nummer is overgenomen door Orange , meneer de superbeheerder, .
Dus bij wie moet je zijn............
Op de site van Kassa kun je jouw klacht melden, indien voldoende klachten word er aandacht aan besteed , negatieve aandacht werkt meestal in het voordeel van de klant, nu verdienden ze aan de helpdesk

Lizard
1984 schreef:
Lizard schreef:

Het KPN nummer is overgenomen door Orange , meneer de superbeheerder, .
Dus bij wie moet je zijn............
Op de site van Kassa kun je jouw klacht melden, indien voldoende klachten word er aandacht aan besteed , negatieve aandacht werkt meestal in het voordeel van de klant, nu verdienden ze aan de helpdesk

Ehm, ik weet niet of de toon die jij gebruikt me aanstaat.

Maar in het orginele bericht staat:

Sinds 2 weken kunnen mensen mij niet bereiken op het KPNnummer. Zodra dit gebeld wordt gaat hij steeds in een gesprekstoon. Het nummer van wanadoo/orange die doet het nu wel.
Ik maak hier uit op dat het kpn nummer nog niet is geporteerd.

rrozema
1984 schreef:
... meneer de superbeheerder, ...

@1984: Als jij straks net zo veel mensen geholpen hebt als dat Lizard heeft gedaan, dan mag jij straks vast ook wel bij de groep van superbeheerders. Doe maar goed je best. Wink

@sweetpepper: Wat is de stand van zaken nu? Of is je internet nu echt over?
Gewijzigd door rrozema op 29 april 2007, 12:07

1984
@Lizard, je kunt dingen altijd op 2 manieren lezen en opvatten (was niet beledigend bedoeld.)
Waar het mij om ging is dat ik mijn KPN nummer heb laten omzetten, ik had dus een korte periode zowel een KPN als een Orange nummer.
Echter ik heb hier nog en schrijven van Orange liggen, waar het volgende staat :"Het nummer dat voorheen uw KPN nummer was, is nu overgezet naar Orange, uw tijdelijke Orange telefoonnummer komt hiermee automatisch te vervallen." en inderdaad dat Orange nummer werkt niet meer. Vandaar mijn reactie

Lizard
ok, even goede vrienden dan.

Maar dit onderwerp gaat over sweetpepper en niet over de problemen die jij hebt?
Want zoals ik het lees zijn jullie toch 2 verschillende mensen. Met allebei andere problemen?

1984
De topic titel is "Kan niet gebeld worden op mijn KPN nummer" en dat probleem ondervind ik ook (al is er wat misverstand over mijn KPN nummer)
Het verschil tussen @sweetpepper en mij is dat @sweetpepper wel gebeld kan worden op het Orange nummer en niet op het KPN nummer.
Bij is het probleem dat het ene moment ik plotseling niet meer gebeld kan worden en zelf niet kan bellen (in het laatste geval heb ik het in de gaten, en moet ik resetten) het lampje telefonie brand gewoon, echter ik moet af toe met de GSM controleren of ik nog gebeld kan worden.....

persoonlijk zie ik wel een overeenkomst in het probleem.............Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet gebeld worden op mijn KPN nummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:29:03
| vdbits06:40:14
| Wanabo09:37:51
| Carlovanlent11:26:27
| Matthy Alblas13:43:01
| ronald schuit14:11:09
| famcai14:45:12
| cdb19:24:25
| peukevreugd21:50:26
| johan32421:51:20
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.