obey-robots.txt
08 December 2016, 06:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken

poorten dicht bij provider??

chris64
Hallo allemaal

Ik heb een probleem nl:
nadat ik van wanadoo overgestapt ben naar orange family (4064/1024 op kpn netw )met de bij behorende problemen kan nu geen poorten openen met de livebox.
de stappen gevolgd die spatieman op zijn website staan maar helaas geen poorten open.Daarna toch maar eens even de oude modem (speedtouch 510) die altijd goed heeft gewerkt , geconfigureerd voor family en aaangesloten op de tel aansluiting en kwam keurig online , in deze modem de poorten geopend zoals altijd maar ook geen verbinding met geopende poort.Nu is mijn vraag is het mogelijk dat orange bewust alle poorten op hun server dicht hebben gezet zodat niemand een servertje of zoiets kan laten draaien.
Of zie ik iets over het hoofd?
bij voorbaat dank voor antwoord

gr chris

mesa57
Poort 25 is bij sommigen dicht.

chris64
dat poort 25 dicht zit kan ik begrijpen maar ik wil bijvoorbeeld poort 3389 openen(remote desktop) dit lukt al niet.Niet de livebox maar ook niet met de speedtouch terwijl ze beiden gewoon online zijn.
dus het lijkt erop dat de poorten op de server van orange gewoon dicht staan.Wie weet hier wat meer op te zeggen.

gr Chris

Richard
Poort 25 is bij sommigen dicht.

Dat is alleen uitgaand, niet inkomend, en uitgaand is ie ook niet dicht maar beperkt tot 1 mogelijkheid.

Ik kan me niet voorstellen dat poorten dicht gezet zijn of het zou bij bepaalde abonnementen het geval moeten zijn wat ik me ook weer niet kan voorstellen. Doch men weten maar nooit want het is natuurlijk wel vreemd dat het met de Speedtouch dan ook niet lukt.

Van de andere kant kan dit ook wijzen naar een probleem op je pc. Heb je soms nog een firewall draaien? Of heb je er wel eentje maar staat die uitgeschakeld en zoja welke is dat dan?

Greetings, Richard.

mesa57
Even in het algemeen : er komen steeds meer reacties binnen dat forwarden van poorten met de LB niet werkt. Zou er iets aan de hand zijn in algemene zin ?

chris64
nou het lijkt er wel op dat er problemen zijn bij orange haar servers.
ik had altijd vanuit mijn werk een verbinding met mijn pc thuis via remote control desktop poort 3389 met de speedtouch modem.
nu heb vorige week de nieuwe live box geinstalleerd met telefonie
nu kan op geen enkele manier poorten openen niet met de live box maar ook niet met de speedtouch.
Ik heb vanmorgen toch maar eens de helpdesk gebeld en deze hulpvaardige medewerker heeft toch samen met mij alle mogelijke manieren geprobeerd om toch een poort te openen dit is niet gelukt
en heeft een verzoek richting de ze dienst gedaan om er naar te kijken wat het probleem is,hij zij dat er inderdaad er probleem lijkt te zijn met de servers van orange.
Als ik er wat van hoor zal ik hier verslag doen

gr chris

mesa57
Ik heb even uTorrent aangezet op poort 3389. Die opent hem dan via uPnP op mijn speedtouch 546. Resultaat van de port test vervolgens :

Success: I can see your service on 85.148.xxx.xx on port (3389)
Your ISP is not blocking port 3389

chris64
heb je orange via KPN netwerk of via een andere provider?
mischien zit daar het probleem ik heb het via KPN

gr chris

mesa57
Adsl family, dat is dus niet via kpn.

chris64
dan lijkt het erop dat het tussen de KPN en orange zit zijn er nog meer mensen die dit probleem ook hebben met family via de KPN

gr chris

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poorten dicht bij provider??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Poorten openen Zyxel configuratie en problemen 3 10 maart 2015, 19:26
Poorten en NAT loopback probleem Huawei configuratie en problemen 78 31 oktober 2014, 22:17
Huawei fail bij openzetten poorten Huawei configuratie en problemen 9 22 mei 2014, 14:55
Huawei als bridge maar wel ethernet poorten gebruiken Huawei meer apparaten aansluiten 3 04 januari 2014, 15:52
poort 53 dicht? Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 11 26 oktober 2013, 16:46
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:20:18
| Ronsworld07:50:29
| earlgrey7209:13:56
| Hans09:59:21
| Wanabo10:14:53
| Ano10:29:28
| dutch113:11:48
| RichieB13:58:05
| Memooh18:45:02
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.