obey-robots.txt
03 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Intrainsnelheid

Tiger
Vandaag gemerkt dat het openen van site's langzamer ging en ook de downloadtest op speedtest.bbned.nl was minder snel.
Tot mijn verbazing was de intrainsnelheid van de livebox gezakt van 17348 kbps naar 15060 kbps.
Geen stroomuitval geweest, geen firmware update want anders zou het logo van de livebox knipperen wat niet het geval is.
Deze waarden wijzigen toch normaal niet.
Zijn er meer leden die dit hebben gekonstateerd of weet iemend wat hier de oorzaak van kan zijn.

groeten Tiger

nightwing
Tiger schreef:
Vandaag gemerkt dat het openen van site's langzamer ging en ook de downloadtest op speedtest.bbned.nl was minder snel.
Tot mijn verbazing was de intrainsnelheid van de livebox gezakt van 17348 kbps naar 15060 kbps.
Geen stroomuitval geweest, geen firmware update want anders zou het logo van de livebox knipperen wat niet het geval is.
Deze waarden wijzigen toch normaal niet.
Zijn er meer leden die dit hebben gekonstateerd of weet iemend wat hier de oorzaak van kan zijn.

groeten Tiger

Yep hier ook, van 11Mbit, naar 9 Mbit. Zomaar zonder rede, geen nieuwe firmware of niets. Bah, hier baal ik echt van Sad
high speeds will never end.........

nightwing
nou, nou 38 views en maar 1 reply ?Smile

rrozema
'k was net m'n oude waarden aan het opzoeken, maar volgens mij ben ik recent niet meer naar beneden gegaan.

luckytrebor
ja hier ook. Van 134600 naar 12020. Software is nu 3202WNLB_22204A.
Veel minder Crc fouten. Nu 14000 anders vaak boven de 50000. Afwachten, misschien iets betere stabiliteit

artware
ook bij mij van ruim 11Mb naar 9 MbSad
Artware3

nightwing
artware schreef:
ook bij mij van ruim 11Mb naar 9 MbSad

exact hetzelfde als bij mij. Orange blijft maar beweren dat er niets van een storing is. Bah, had ik eindelijk mijn snelheid lekker op peil krijg je dit weer.Sad

boedda
ik woon in groningen 1275 ( volgens adslcentrale.nl maar volgens mij is de afstand groter..) meter van de centrale...

ook bij mij zie ik nu in de live box statistieken 13790 Kb terwijl dit vorig jaar steeds continu 15.600 was.
Als ik een bestand download met speedtest van bbned haal ik maximaal
1450kb/sec en vorig jaar max 1650 kb/sec.

dus meer dan 10 procent van de snelheid lager !

Kan een moderator van dit forum bij Orange hiernaar informeren ?
Vind het wel opvallend dat meer mensen klagen over langzamere snelheid.
Gewijzigd door boedda op 25 april 2007, 09:46

mesa57
Op tweakers.net heb ik gelezen dat Orange de snelheden verlaagt heeft om stabielere verbindingen te verkrijgen. Er wordt inderdaad veel geklaagd over instabiele verbindingen. Hoe ze dat gedaan hebben is niet duidelijk. Instellingen in de livebox geupdate of in de dslam ??? Omdat ik geen telefonie gebruik heb ik een speedtouch 546 er aan hangen en die laat nog geen snelheidsverlies zien ...

Tiger
boedda schreef:
ik woon in groningen 1275 ( volgens adslcentrale.nl maar volgens mij is de afstand groter..) meter van de centrale...

ook bij mij zie ik nu in de live box statistieken 13790 Kb terwijl dit vorig jaar steeds continu 15.600 was.
Als ik een bestand download met speedtest van bbned haal ik maximaal
1450kb/sec en vorig jaar max 1650 kb/sec.

dus meer dan 10 procent van de snelheid lager !

Kan een moderator van dit forum bij Orange hiernaar informeren ?
Vind het wel opvallend dat meer mensen klagen over langzamere snelheid.

Mijn buren hadden eerst een intrainsnelheid van 18000 kbps en zijn teruggegaan naar 15000 kbps bij navraag bij de helpdesk kregen ze te horen dat als ze een virusprogramma gebruikte dit wel eens de oorzaak kon zijn en verder dat ze niet mochten klagen omdat de snelheid nog vrij hoog was.
Ik heb de indruk dat bij de helpdesk kleuters zitten die de klanten gelijkwaardig behandelen.
Misschien zou het eens goed zijn dat Orange met de billen bloot gaat in een tv programma.

groeten Tiger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Intrainsnelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Intrainsnelheid daalt drastisch Snelheid 5 01 april 2008, 15:08
Livebox Intrainsnelheid verlaagd? Algemeen 4 06 november 2007, 02:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:41:55
| Tiger03:03:16
| dutch flash04:07:04
| Roroko04:17:34
| Wanabo04:26:26
| Lutz08:13:50
| Ronsworld15:10:39
| ronald schuit15:16:40
| okkie_199417:12:33
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?