obey-robots.txt
06 December 2016, 13:03
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Opzegging orange, nieuwe provider problemen. Terug?

juanradio
Ik heb orange opgezegd, zodat ik vanaf 30 april kan internetten met Speedlinq omdat dit (inclusief telefonie) aanzienlijk goedkoper is (24,95 p/m incl. kpn lijn).

Maar er zijn problemen: Ik kon niet bij Speedlinq aangemeld worden omdat de lijn niet vrij was. EN erger nog: Ze hebben mij daar niet van op de hoogte gebracht, ik heb zelf moeten bellen (a 70 c/m) om het te horen.

Ze zeggen dat ze op 30 april Weer gaan proberen om me aan te sluiten, en dan het modempakket op gaan sturen, en dat ik dan een paar dagen zonder internet kom te zitten.

Is het mogelijk dat het signaal van Orange nog een tijdje aan blijft zodat ik, totdat ik verbinding heb met Speedlinq, nog kan internetten met Orange?


Kan ik zowiezo nog terug naar Orange zonder problemen? (status op dit moment: De verbinding wordt opgeheven.
 
nero038
Heb je de ADSL overlaten nemen door Speedlinq of zelf opgezegt bij Orange en nieuwe ADSL aansluiting aangevraagd bij Speedlinq???
 
juanradio
Zelf opgezegd bij Orange, want dat moest van Speedlinq. Wel aangegeven dat ik al ADSL had.
Gewijzigd door juanradio op 20 april 2007, 11:56
 
nero038
Vreemde situatie van Speedlinq, ze zouden dan de lijn van Orange moeten overnemen? Speedlinq kan waarschijnlijk de lijn niet testen zolang Orange dat in gebruik heeft.

Ik heb wel eens mijn aansluiting bij Demon overlaten nemen door Quicknet en Quicknet weer door Orange, dit is altijd zonder probleem gegaan, enige wat ik merkte dat ik een ander IP had. Maar nooit zonder internet gezeten.

Hoewel ik heb begrepen dat providers het hun klanten moeilijk maakt om te overstappen door dit soort geintjes.

Maar op jou vraag terug te komen, ik denk dat dit in overleg zal moeten gaan met Speedlinq en Orange.

Heb je contact opgenomen met klantenservice van Orange?
 
juanradio
mijn overstap van Planet naar Orange is wel vlekkeloos verlopen, vorig jaar.

Ik heb nog geen contact met de klantenservice van Orange gehad, maar wat kunnen die er aan doen?
 
nero038
Of ze iets kunnen doen, kan ik je niet vertellen, maar bellen en de situatie uitleggen is het enige wat je op dit moment kan doen, misschien dat ze iets kunnen regelen met Speedlinq, dat het overgezet kan worden zonder onderbreking.

Aan de andere kant, hoe graag wil je van Orange af? Persoonlijk moet ik niks hebben van hun telefonie, of het nu van Orange is of een ander provider. Heb je een storing op je ADSL lijn, dan heb je dus ook gelijk geen telefoon meer. Ik heb een KPN lijn (als backup en waarop ik gebelt kan worden) en heb VOIP van voipbuster. Ik bel alleen met VOIP.

Ook de providers gebruiken VOIP, alleen betaal je hier meer voor per gesprek, dan bij bv skype of voipbuster. Het enige is dat je geen nummer krijg bij [ www.voipbuster.nl ] VOIPBUSTER, [ www.skype.nl] SKYPE heeft wel zoiets, kijk maar op hun website.

Er zijn ook andere bedrijven actief die je wel aan een nummer kunnen helpen. Google eens op voip forum.
 
juanradio
Heey!

Sterker nog: Ik gebruik af en toe al VOIPbuster om met mijn computer te bellen! En ik kan je vertellen dat je daar WEL een nummer kan krijgen!

Maar wij gebruiken een Analoge Huiscentrale hier, Dan moet ik eerst kijken of dat mogelijk is om in combinatie hiermee te gebruiken is.

Het alternatief van Orange Telefonie (of Speedlinq Telefonie) Zou dan zijn dat al je uitgaande oproepen automatisch gaan via VOIPbuster(Hoe?) dat kost 10 euro per 120 dagen, bellen voor 0c/m en ook geen starttarief, ook naar bv. Spanje (Nu 5 euro per maand, wél starttarief, niet gratis bellen naar Spanje).

Inkomende lijn: KPN belbudget (heb ik nu ook al achter Orange telefonie).

Het slimste wat ik dus nu kan doen is Orange behouden, behalve telefonie, Speedlinq niet mee in zee gaan en VOIPbuster nemen voor uitgaande gesprekken (Wat heb ik daar voor nodig?)

Ik ga eens de KS van Orange bellen of ik nog bij hun kan blijven.
 
Liberty
Bij een VOIP buster kun je gebruik maken van direkt call. Dus je wordt eerst gebeld naar je vaste telefoon en als je oppakt wordt er automatisch gebeld naar bijvoorbeeld een gratis vaste nummer.

Je hebt dus geen voip apparaat nodig die je moet aansluiten op je internet verbinding en telefoon.

Maar je kan ook vanaf je pc bellen.

Sinds 10 april Orange met telefonie totaal en ik ben er verder zeer tevreden mee. De komende maand ga ik naar Orange 1 euro basis abonnement. Mag dus gratis 1 keer per maand wijzigen. Dus weer 60 euro per jaar gespaart
Sinds 5 april 2007 in het bezit van de Livebox en sinds 10 april Orange family & telefonie basis.

Daarvoor sinds eind 2002 ADSL lite van Wanadoo/Orange connected by KPN.
Vanaf 29 april 2008 bij Telfort en meteen 8 Mbps download
 
juanradio
Ondertussen ben ik weer TERUG bij Orange!!! En ik blijf hier voor altijd.

ALLEENMAAR PROBLEMEN bij Speedlinq!
 
Tiger
juanradio schreef:
Ondertussen ben ik weer TERUG bij Orange!!! En ik blijf hier voor altijd.

ALLEENMAAR PROBLEMEN bij Speedlinq!


Vreemd !!!!! ik heb voor een kennis een 4MB Speedlinq abonnement geregeld omdat dat voldoende was om te internetten voor € 9,95 pmnd het werkt perfect en geen problemen.

groetjes Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzegging orange, nieuwe provider problemen. Terug?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen 14 06 december 2016, 08:03
Problemen na Upgrade Algemeen 16 27 november 2016, 19:21
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing 7 13 november 2016, 00:23
Problemen met pinautomaat Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 8 19 augustus 2016, 13:01
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:13:22
| Tiger02:54:33
| dutch flash03:12:01
| Ano03:19:24
| RichieB04:49:37
| funkyduck04:59:51
| frankvdz12:54:38
| Hans13:15:26
| mountainmaster14:08:11
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?