obey-robots.txt
07 December 2016, 17:20
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

orange family,een ramp

vdrijver
Heb nu "sinds"18 april orange family.wat een k*t produkt is dit.Hiervoor had ik orange lite via KPN,nooit geen last van storingen,maar sinds 18 april heb ik meer geen internet en telefonie dan wel.
18 april: omgezet KPN--> orange ,geen signaal ,helpdesk gebeld
19 april: geen internet,telefonie
20 april: 1 uur internet,telefonie adsl standaard ansi T1.413_A
21 april: 1uur internet,telefonie
22 april: 11 minuten internet,telefonie adsl standaard G 992_3_A ,regelmatig valt alles weg
23 april: 20 uur internet.jaaa,het gaat goed
24 april: weer geen verbinding en draai nu op adsl standaard G 992_1_A ,telefonie ook weg
25 april: weer verbinding weg ,komt terug op adsl standaard G 992_3_A ,2 x met helpdesk gebeld,brief naar orange gestuurd
26 april: weer eruit,en weerterug met nieuwe firmware 22204A
27 april: weer eruit en terug,lijkt wel een disco modem
28 april: weer eruit en terug,de verbinding is niet stabiel te krijgen
29 april: weer eruit en terug,nu adsl standaard g 992_1_A

weet iemand waarom hij niet stabiel is.bij kpn had ik over de zelfde lijn nergens problemen mee.

Hieronder de brief die ik naar Orange heb gestuurd:

Leuth,25 april 2007

Geachte mijnheer/mevrouw,

Sinds 18 april ben ik van abonnement veranderd bij Orange. Ik had eerst Orange lite via KPN + telefonie van KPN.
Op 18 April werd mijn oude ADSL verbinding omgezet naar Orange family 4 Mbit.Ik had al een voorgevoel dat dit niet goed zou gaan en mijn vermoeden kwam uit: IK HAD GEEN ADSL MEER!!!!.Met de helpdesk gebeld a 20 cent per minuut:Er was een probleem met de line sync. Fijn,dat begint al goed. Aangezien ik met een kabel provider ook al problemen in het verleden had ging ik het maar eens bijhouden wanneer er geen telefonie en adsl was,want mijn telefoonverbinding loopt over adsl.

18 april 2007: omgezet van KPN Orange : geen internet en telefonie via Orange mogelijk, helpdesk gebeld
19 april 2007: geen internet en telefonie
20 april 2007: 1 uur internet en telefonie via adsl standaard: ansi T1.413_A
21 April 2007: 1 uur internet en telefonie via adsl standaard: ansi T1.413_A ,helpdesk gebeld
22 April 2007: 11 minuten internet en telefonie via adsl standaard: G 992_3_A
regelmatig de verbinding kwijt en om +/- 16.00 lag ie er weer uit.
23 April 2007: voor het eerst 20 uur online en telefonie
24 April 2007: verbinding weer weg
Verbinding terug op adsl standaard G992_1_A
`s avonds 3X verbinding kwijt, telefonie werkte ook niet
25 april 2007: weer Internet weg, met de helpdesk gebeld: weer storing aangenomen.3e keer al in een week
17.00:adsl weer terug, telefonie ook: nu adsl standaard G 992_3_A
20.30: adsl en telefonie weer weg, weer storing doorgeven aan de helpdesk

Dit is al een week bezig.Sinds ik bij KPN weg ben is het slechter geworden.3x met de helpdesk gebeld,die zeggen dat ik teruggebeld zal worden en daar zit ik nu nog steeds vanaf 18 april op te wachten: schandalig….Er is geen stabiele verbinding geweest en ik ben niet echt van plan om na 5 dagen van “oplevering”het volle pond te gaan betalen voor iets dat niet 100% werkt.Kom ook niet met het verhaal aan dat mijn bekabeling niet goed is, dezelfde bekabeling is gebruikt bij mijn andere adsl abonnement en werkte perfect. Ik betaal ook niet voor een auto die 100 meter rijd, stopt en na een paar uur weer 20 meter rijd om dan een dag niet te willen rijden.
Dit moet opgelost worden!!!!! Op het ogenblik is kwaliteit ver te zoeken…..

Ik geef jullie tot 17 mei de tijd om hier iets aan te doen. Word er na 18mei niets aan gedaan dan zie ik dit als een wanprestatie van Orange en stemmen jullie met het lezen van deze brief er mee in dat mijn adsl orange family eenzijdig door Orange word opgezegd en alles naar de oude situatie terug wordt gedraaid op kosten van Orange.(inclusief telefonie weer terug naar KPN met behoud van het telefoonnummer 024-663**** en mij ADSL aansluiting weer naar orange lite via KPN of naar een provider naar keuze).

Ik word hier namelijk er simpel van.Oja Orange heeft teruggebeld over 1 van de klachten en vroeg of ik mijn modem wel op family had ingesteld.Meer konden ze ook niet zeggen........nu maar weer afwachten

Richard
internet en telefonie via adsl standaard: G 992_3_A

Heb je ze dat ook doorgegeven?
Want ik zie een aantal keren dat je de adsl standaard doorgeeft waarmee verbonden werd, en da's een goede zaak, doch geen enkele van die keren is de juiste adsl standaard in gebruik geweest.

Dat moet namelijk zijn: G992_5_A

Als je ze dat doorgeeft (mocht je dat al niet gedaan hebben) zouden ze toch snel in de gaten moeten hebben waar het probleem ligt.

Greetings, Richard.

Richard
Ik zou me zelfs kunnen voorstellen dat je livebox niet lekker is.

Greetings, Richard.

vdrijver
Livebox is goed.ikheb er gisteren 18 uur aan 1 stuk mee online gezeten en ook kunnen bellen.draai nu weer met standaard G 992_3_A
Zou dit kunnen zijn omdat ik in een buitengebied woon en niet meer dan 4 Mbit kan krijgen?Ik ga zo maar weer bellen met de helpdesk en zou wel weer een dom andwoord terug krijgenFrown

vdrijver
oja heb nu dit in me livebox staan:

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_3_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 4088 Kb
Afname Dichtbij : 36.5 dB
Ver weg : 18.8 dB
SNR-marge Dichtbij : 17 dB
Ver weg : 8 dB
HEC-teller 30
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 26
ES-teller van 1 dag 0
Gewijzigd door vdrijver op 30 april 2007, 10:14

Richard
Heb je het Orange Family abonnement van 20mbit?
Zoja, dan is het nog steeds niet goed.
Voor de 20mbit moet het G992_5_A zijn. Helaas weet ik niet wat het voor het langzamere Family abo moet zijn, misschien dat een van de collega's dat weet.

Je zit wel wat verder van de centrale af zo te zien.

Greetings, Richard.

vdrijver
Het schijnt dat G992_3_A de standaard is voor de 4 Mbit verbinding.die heb ik dus ook.maar ben echt niet te spreken over deze shit zooi.ik krijg een nieuw modem opgestuurd,want volgens oarnge is mijn modem kapot.afwachten dus. Frown

Richard
Dan heeft de Helpdesk dus dezelfde gedachte als ik had, dat er misschien toch wel iets met je livebox is.

Natuurlijk kan het ook aan de afstand tot je centrale liggen zoals je zelf al aangaf. Het wordt inderdaad afwachten.
Hopelijk is het probleem met een nieuwe livebox over, ik zal voor je duimen.

Greetings, Richard.

vdrijver
Vandaag nieuwe livebox gehad,was snel binnen.net geinstalleerd.mac adres pakte binnen een minuut op.adsl doet"het goed".telefonie ziet ie,alleen nog een lijn krijgen van orange.zo maar even de livebox opnieuw opstarten.en even kijken of mijn torrents weer gaan lopen.Dit zijn de nieuwe waardes van mijn livebox:
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_3_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 4088 Kb
Afname Dichtbij : 36.2 dB
Ver weg : 18.7 dB
SNR-marge Dichtbij : 18 dB
Ver weg : 10 dB
HEC-teller 0
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 1
ES-teller van 1 dag 0

Nu maar afwachten of ie het goed blijft doen

vdrijver
telefonie doet het ook...........spannend Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange family,een ramp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
m101 + huawei modem digitale ramp Digitale TV storing 2 11 februari 2016, 13:31
Zyxel P-2602HW-D1A + meerdere pc's Instellingen voor T-mobiel online ADSL Extra (Family) Eigen modem configuratie en problemen 13 30 oktober 2012, 23:08
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email 32 27 juli 2012, 23:03
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? 8 21 november 2011, 16:12
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:22:32
| Hans03:42:50
| Memooh05:09:29
| Wanabo09:45:36
| Tiger17:56:57
| ronald schuit18:55:26
| ekhhorlings21:15:10
| Lutz21:22:20
| mRcan22:46:38
| dutch flash23:03:03
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.