obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Overstappen naar andere provider. Hoe zit het met KPN?
Richard
Nja, dan zat ik er maar 5 cent naast, ik wist niet meer of het nu incl. of excl. b.t.w. was.Smile
Dan hebben ze dat dus hetzelfde gehouden, alleen het maandtarief is nu duurder geworden.

Greetings, Richard.
 
sjaakboot

Quote

boedda schreef:
moet je 3 maanden of 1 maand van te voren opzeggen/
moet dit aangetekend ?

hoe moet ik de livebox terugsturen als ik de originele verpakking niet meer heb?
kost ook weer geld en aangetekend...

maar ik ben na 9 maanden Orange ook zat nu de snelheid nog maar 1/3 de is.


het opzeggen van je ADSL abonnement

Voor het opzeggen van je ADSL abonnement kun je de Orange Klantenservice bellen. Zodra je opzegt vervallen ook services als je e-mailadres(sen) en homepage. Als je ook Orange vaste telefonie afneemt, wordt dit automatisch opgezegd.

Je abonnement duurt altijd tenminste twaalf maanden en je hebt één maand opzegtermijn. Nadat de eerste twaalf maanden voorbij zijn en je het abonnement niet hebt beëindigd, wordt het telkens met een jaar verlengd. Ook daarna geldt een opzegtermijn van één maand voor het einde van de verlengde termijn. Opzeggen kan alleen telefonisch via de Orange klantenservice.

Je hoeft de opzegging van een ADSL abonnement alleen aan Orange door te geven.
Heeft de opzegging betrekking op een ADSL Go, Lite, Basic of Plus abonnement, dan zorgen wij ook voor beëindiging van je ADSL contract met KPN.

De Livebox blijft eigendom van Orange. Na beëindiging van je contract willen we die dan ook graag retour. Je kunt het modem daarom binnen twee weken na de beëindiging van je abonnement inclusief de bijbehorende materialen in ongeschonden staat sturen naar het adres op de retourbox die je van ons ontvangt. Hierbij brengt Orange een bedrag van € 12,50 in rekening om de portokosten te dekken. Wanneer je een ander modem gebruikt, blijft dat modem na beëindiging van het abonnement je eigendom.
 
sjaakboot
Hoera!! Bel intussen weer gewoon lekker oud en vertrouwd en betrouwbaar via de KPN. Ga aanstaande vrijdag ook over met ASDL!!
 
Wanabo
Heb je je telefoonnummer geporteerd gekregen? Zo ja was dit van oorsprong een KPN nummer of een orange nummer?

En wie weet binnenkort tot ziens op http://kpn.gebruikers.eu Wink Ook opgezet door mij.Grin

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
sjaakboot
Ja hoor, KPN heeft gewoon het nummer bij Orange weggehaald! Geen enkel probleem, hoefde hier zelfs geen nieuwe lijn voor aan te vragen!
 
Wanabo
Ik heb nog het originele kpn nummer + een nummer van wanadoo / orange.

Dit laatste nummer is zo mooi dat ik het wel wil behouden. Vandaar dat ik benieuwd ben of dat kan!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen naar andere provider. Hoe zit het met KPN?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Overstappen door storingen Storing : 10 23 dec 2016
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Advertentie