obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Orange weer eens goed bezig..... NIET DUS !!!
nightwing
Ik had telefonie en adsl family van Orange. Alles leuk en wel, maar toch vond ik telefonie toch wat duur worden. Aangezien ik toch al enige tijd lid was, had ik gevraagd, of telefonie niet kon worden stopgezet. Dus was geen probleem volgens Orange. Ik moest telefonisch een mondelinge overeenkomst doen, (bandje inspreken, dat ik akkoord ging, dat telefonie werdt stopgezet etc.). Alles fijn en wel, telefonie zo per 30 april worden stopgezet. Het ging als volgt:

30 april, nog steeds telefonie en internet.
1 mei, telefonie gede-activeert.
2 mei, compleet afgeloten !!!

Ik had meteen naar de helldesk gebeld, kreeg te horen dat vanwege een "technische fout" van hun iets mis was gegaan. Ik zou worden doorverbonden naar de technische dienst. 20 minuten later, krijg ik te horen dat ik wordt terug gebeld door een medewerker. (waarom mij dan in godsnaam laten wachten voor 20 minuten lang (a 20 cnt per minuut ? ). Afijn, later in de middag komt eindelijk een telefoontje van de zgn technische dienst. Blijkt gewoon dezelfde man van het call center te zijn :S. Krijg vervolgens te horen: Tja meneer, wij kunnen er verder ook niets aan doen, u heeft 2 opties:

1. Overstappen naar een andere provider
2. Opnieuw aanvragen van Orange.

Nou lekker dan. Aangezien, Orange een goede prijs/snelheids verhouding heeft, had ik toch besloten dat ik het opnieuw zou aanvragen, ik zou hiervoor geen aansluitkosten moeten betalen. Ook zouden hun de aanvraag procedure wat versnellen. Aanvraag op 2 mei gedaan, kreeg dezelfde week al de brief met de bevestiging. Fijn dat dat wel goed ging. Vervolgens kreeg ik weer een brief met daarin de melding dat ik vanaf 11 mei weer kon internetten. Nou, het was dan zover, vrijdag 11 mei, nog steeds geen livebox ontvangen. Ik weer gebeld met de helldesk. Krijg te horen, dan mijn aansluiting nog niet is opgeleverd, mijn lijn was wel al actief, maar..... ja ja, ze hadden wat vetraging met de liveboxen. Er zou een nieuwe lading van 160 stuks vanaf zaterdag 12 mei verstuurd worden. Dit vond ik een wel erg vreemd verhaal. Ik besloot om zaterdag maar weer eens op te bellen. Dus op zaterdag gebeld, kreeg van een medewerker te horen, dat de liveboxen weer vertraagt waren, maar mijn lijn was nog steeds actief, dus het zat allemaal goed. Vervolgens werdt ik doorverbonden met de technische dienst voor bevestiging. Die verteld mij doodleuk, dat A: mijn lijn helemaal niet actief is. B: Mijn aanvraag nog lang niet in behandeling was. Dus ik leg de beste man mijn hele verhaal uit, krijg simpelweg te horen dat die brief die ik van hun heb gekregen fout is, die had nooit verzonden mogen worden, en dat het nog zon 2 a 3 weken kan duren voordat er uberhaupt iets zou gebeuren. Ik geloofde niet wat ik hoorde ! Was echt stomverbaasd, ik heb het maar even een paar dagen de tijd gegeven. Tot die leuke dag van 15 mei, ik kreeg van mijn buurman een pakketje van de tnt post, hij had het pakket van orange voor mij in ontvangst genomen. En ja hoor, dat was de livbox, ik had zoiets van gelijk aansluiten, kijken of het lukt. Ja dus, ik heb nu gewoon internet. Maar waaom allemaal die chaos van de helldesk ? Ik ga hier beslist een klachtmail sturen, een compensatie vanuit Orange zou wel terrecht zijn, het is immers een fout van hun kant. Twee weken lang zonder internet, dus geen emails ontvangen, geen bankzaken kunnen doen, en ga zo maar door.

Goed, dit was mijn ervaring met de HellDesk van Orange. In 1 woord waardeloos. Teveel communicatie stoornissen daarzo.

Maar goed,ik heb weer internet. Smile
Gewijzigd door nightwing op 16 mei 2007, 10:13
high speeds will never end.........
 
CrazyRabbit
Nightwing,

Ik kan me niets anders dan bij je verhaal aansluiten.

Ik ben van een andere provider overstapt naar Orange met bellen, dit omdat ik eigenlijk nooit bel en hier geen extra kosten voor wil hebben.

Op 14 april mijn verbinding aangevraagd. Op 24 april zou mijn lijn opgeleverd worden, mijn livebox wel op 24 april ontvangen. Maar geen verbinding.. bellen... meneer, dit kan even duren, belt u vanavond nogmaals... gedaan, nog niets. 25e gebeld nog niets etc etc etc. Nou 10 mei had ik dan internet en bellen... maar met een snelheid van 2Mbit!!

Nu komt het leuke... de 1e, 2e en 3e lijns helpdesk weten niet wat er aan de hand is en kunnen me ook niet bellen omdat ze dat niet doen om een stappenplan door te nemen. In plaats van escaleren zetten ze het doodleuk terug naar de 2e lijns. Die er ook al niets mee kunnen...

Livebox van buren getest, zelfde probleem. Mijn livebox bij de buren getest.... werkt tie goed... Dus probleem in de wijkcentrale. Bekabeling is goed, al vele malen eerder adsl op mijn lijntje gehad.

Dus, tot op heden een slecht verbinding, bellen nauwelijks mogelijk en een helpdesk die niets kan... Way to go UPC... oh eh.. ORANGE... but what is the difference?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange weer eens goed bezig..... NIET DUS !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie