obey-robots.txt
05 December 2016, 03:19
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe leden enquete: Hoe vaak reset jij de livebox?

rrozema
Zoals misschien bekend is, loopt mijn livebox nogal eens vast en moet ik hem dus nogal eens resetten. Bij mij gebeurt dat toch gauw 2 keer per week. Ik vind zelf dat een adsl modem/router langer dan dat zonder problemen zou moeten draaien. Ik weet dat er meer mensen problemen hebben, dus ik ben zeker niet de enige.

Er zijn echter ook heel veel mensen die geen problemen hebben. Omdat je die meestal niet hoort, lijkt het probleem misschien wel veel groter dan het in werkelijkheid is. Daarom nu een enquete waarin iedereen gevraagd wordt naar zijn ervaring met de livebox.

Laat jouw ervaring meetellen door ook de ledenenquete in de linker balk aan te klikken. Je ziet dan gelijk wat andere mensen hebben gekozen.

Alvast bedankt,

rrozema

Wanabo
Ik was die vastlopers zat en heb er daarom een schakelklok tussengezet.

Bij mij dus iedere dag een reset. Ik heb gekozen voor de optie: 'Meer dan eens per week'.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

spatieman
*G* ik reset mijn livebox te vaak...

Liberty
Ik dacht dat ik de Livebox ook maar preventief moest resetten, maar doe dit nu niet meer. Geen problemen met vastlopen van de box , werkt prima ook telefonie geen problemen tot nu toe.
Sinds 5 april 2007 in het bezit van de Livebox en sinds 10 april Orange family & telefonie basis.

Daarvoor sinds eind 2002 ADSL lite van Wanadoo/Orange connected by KPN.
Vanaf 29 april 2008 bij Telfort en meteen 8 Mbps download

salty677
ff de stekker eruit is vaak voldoende om livebox weer te laten herleven?

vdrijver
Ik doe het 2 keer per week ,de rest van de 30x per week doet de orange dslam.

Puma
Uhm, nooit!

Ongeveer 1 jaar nadat ik mijn eerste livebox kreeg, begon de livebox zich raar te gedragen en moest ik het af en toe resetten.

Sinds de nieuwe livebox gearriveerd is, hoef ik het niet te resetten.
Draait al 3.5 maand lekker stabiel (zolang heb ik hem ook)

jtd Henk
Wanabo schreef:
Ik was die vastlopers zat en heb er daarom een schakelklok tussengezet.

Bij mij dus iedere dag een reset. Ik heb gekozen voor de optie: 'Meer dan eens per week'.

Zo doe ik het ook elke nacht om 3:00 uur word de livebox gereset. Ik had bij vlagen problemen, zo 2-3 weken niet resseten en dan 2 keer op een dag. Wink

vdrijver
dat zag ik vroeger ook bij tiptel telefooncentrales.Die hingen ook eens in de zoveel tijd.Kon je weer naar een klant toe om dat ding 10 seconden spanningsloos te trekken.Dus na 3 keer hingen voor de voeding van elke tiptel telefooncentrale een klok

annabelle15nl
Hallo allemaal,

Resetten van de LB door mij in de 7 maanden die ik orange heb de eerste 6,9 maanden 2x gereset (spanningsvrij gemaakt).
De laatste week (Wifi problemen en daarna algehele uitval internet) heb ik misschien wel 100x de stroom eraf gehad en weer ingestoken. Nadat dit alles niets meer uithaalde heb ik de LB helemaal gereset waardoor welliswaar alle instellingen weg zijn maarrrrrrr... ik heb weer volledig werkend internet en wifi en telefonie.

Groetjes,

Annabelle

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe leden enquete: Hoe vaak reset jij de livebox?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk 22 02 mei 2016, 19:15
m7 mz-101 reset ? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? 5 15 februari 2016, 19:32
Fritz!Box 7490 ipv nieuwe Zyxel VMG8324-b10A Eigen modem configuratie en problemen 4 10 september 2015, 13:18
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan404:25:21
| frankvdz04:29:10
| ronald schuit05:02:13
| Wanabo07:08:36
| dutch flash07:13:12
| RichieB07:44:25
| Roroko08:59:08
| Hans10:52:08
| Lutz11:50:03
| Sambala13:57:27
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?