obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid standaard van 4mb naar 1.5mb
Session

Quote

Session schreef:
Hier nog zo'n gevalletje.

xxxxx
Brummen (gld)


het antwoord:

Geachte xxxxxxx,

Doordat er corrosie optreed op de inpandige bekabeling en aansluitpunten
worden er geen goede contacten gemaakt. Dit uit zich in een verschil in
weerstanden op de aders waardoor de beide aders niet dezelfde
doorvoers-weerstand hebben. Als dit ontstaat drukt dit zich bij een
lijnmeting uit in ruiswaarden welke hieronder zijn aangegeven. Bij een
goede aansluiting zijn de ruiswaarden bijna gelijk aan 10 (10.1 etc)
waardoor de bekabeling in orde is daar er een gelijke doorvoersweerstand
is. Bij slechte ruiswaarden is de bekabeling dus niet in orde, en gaat
dit ten koste van uw verbinding. Wij raden u dan ook aan om de
hoofdaansluiting (ISRA punt) open te maken, de kabels te knippen,
opnieuw te strippen en aan te sluiten.

Ook veroorzaak meerdere aansluitingen op het ISRA punt een slechte lijn.
Zorg ervoor dat er op het ISRA punt alleen de blauwe en rode kabel zijn
aangesloten en geen anderen, en dat er op de aansluiting alleen de
Livebox is aangesloten.


Uw lijnmeting:
Downstream signaal/ruisverhouding: 9.3 dB
Upstream signaal/ruisverhouding: 13.9 dB

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
 
Leetje
Tja, na vier keer mailen hadden ze pas door dat ik geen livebox had.
Ik heb een paar honderd keer in de mail gezet. KLANT HEEFT GEEN LIVEBOX. toen was het duidelijk.
Misschien dat dit voor jouw werkt/ heeft geholpen.

Tot nu toe lijkt de 1ste en 2de lijns support van Orange nergens naar en snappen ze zelf niet hoe hen apperatuur en netwerk inelkaar steekt.
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
moeskoetie
Geplaatst op 14-06-2007 19:28
quote:
ik ben er gelukkig vanaf,heb de brief van orange binnen na 2 maanden ellende

waarom moet je dan nog eens opzeggen, je hebt toch al opgezegd en de bevestiging al binnen van orange, of hoe zit dat nu?
 
snakeye
ORANGE IS TEN ALLETIJDE verantwoordelijk VOOR DE LIJN hoe dan ook ........

dreetz snakeye
 
moeskoetie
veel succes van deze kant.
was zelf eergisteren van internet verstoken, omdat er geen adsl signaal binnnenkwam.
na 2x gebeld te hebben, was het gisteren weer in orde.
eerst zei men mij dat het een dag of 3 tot 5 ging duren, omdat er een monteur naar de centrale moest om te zien waar de fout zat.
dus dat viel weer mee.
 
Leetje
Ook ik ben zojuist gebeld door Orange.

Binnen 3 a 4 weken moet eea opgelost zijn. De 4mb family gebruikers moeten beter worden verdeeld over de 3 beschikbare ATM pools. Ze hebben blijkbaar 1 hele pool leeg en hebben toegegeven hierdoor capaciteitsproblemen te hebben gekregen. Tijdens het ompatchen kan de verbinding maximaal 1 minuut wegvallen. Voor hen is eea ook trail en error...

Ben benieuwd.

To be continued.
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
Session

Quote

Session schreef:
[quote]Session schreef:

.....



mijn antwoord:
Geachte heer/mevrouw,

Veel moeilijke zinnen en woorden, maar......

ER IS NIETS VERANDERD AAN DE BEKABELING SINDS IK VAN LIGHT NAAR FAMILY BEN GEGAAN!!!!!

Dat heb ik in de vorige mail ook al uitgelegd.
Er is iets mis in jullie netwerk en dat wordt bevestigd op deze website:
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=21&thread_id=1253&pid=11578#post_11578

Aangezien dit de spuigaten uit begint te lopen, zeg ik het nogmaals.
Jullie hebben nu nog 8 werkdagen om dit probleem op te lossen of ik storneer (een deel) van de abonnementskosten.

In afwachting,
 
moeskoetie
vanmiddag lag weer de livebox eruit
toen ik om half twaalf vanavond thuis kwam, had ik weer geen verbinding met die kut orange zooi.
heb ik de livebox moeten resetten en toen werkte het weer.
wat een kloote kut zooi.
 
ka1rel
wij hebben al meer dan 2 jaar wanadoo en later orange .en met wanadoo lipe het goed en sinds het orange is gaat het zeer slecht met de verbinding en hebben family en tot 20mb en hebben nu nog niet eens 1 mb .en over bellen via orange telefonie is het helemaal slecht valt weg en nu kun je wel gebelt worden en neem je op en hoor wie er belet kan je niets terug zeggen .en vind orange zeer en zeer slecht en klachten gaan ze slecht mee om en worden niet goed behandelt .groeten van ka1rel

 
Leetje

Quote

vdrijver schreef:
hmmzzz,als je stoneerd,heb je wel snel een brief van ze.dat je moet betalen en verder blablabla


Heb mijn bedrag ook gestorneerd. Kreeg gelijk een email.

Ik betaal wel maar dan 2 euri per dag tot het hele bedrag is betaald, onder vermelding van Orange Smallband. Cool
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid standaard van 4mb naar 1.5mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Advertentie