obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Livebox valt constant uit.
livebox
Hallo, ik ben al 2 jaar een livebox gebruiker met orange familie.
Eerst had ik er geen klagen aan, het liep lekker en hij behaalde fantastische snelheden. Tot op ongeveer 5-6 weken terug. Nu valt hij constant uit, soms dan brand het @-lampje stabiel, maar als je dan weer op internet gaat, gaat hij knipperen. Als je dan weer zo'n 3-4 min wacht, gaat hij wel weer stabiel branden en kan ik weer gebruik maken van het internet. Na 5 min gebruik ervan gemaakt, valt hij weer uit en moet ik weer 3-4 min wachten totdat hij het weer doet. Na 5 min internet gehad te hebben valt hij weer uit.
Iemand een tip? of moet ik mijn livebox laten vervangen?
Groetjes,
Livebox
 
conget
dat is bij mij ook zo. 6x restarten binnen een uur. Klote modem, ik ga binnenkort weer andere modem gebruiken, KPN weer nemen en livebox als tafelpoot spelen. Dat is tenminste nog nuttig.. grrrrr
(Ben al 2 jaren van orange)




(Zeeeeeeeeeer boze Orange klant)
 
livebox
dat is misschien ook een goed ideeWink
 
1984
Daar denk ik nu ook overFrown
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=1283
 
1984
Daar denk ik nu ook overFrown
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=1283
Smile dat is 2 xFrown
Gewijzigd door 1984 op 10 juni 2007, 22:49
 
1984
Bij mij is het geloof ik het zelfde als bij @livebox , hoef niet te resetten, valt om de 5 min. weg en start dan weer op(wat weer ±3 min duurt) en dat nu zo'n 24 uur...Angry
 
jan groen
Bij mij is dit ook het geval sinds ongeveer één week. De livebox lijkt wel verbinding te hebben want het @lampje brand. Maar ik kan niet inloggen in de livebox. Alle andere systemen zijn ook niet bereikbaar. Het enigste wat werkt is de livebos aan en uit zetten.
Ik dacht dat eerst dat het aan mij ATA kastje lag maar die heb ik al los gehad en dan heb ik dezelfde problemen.
Hiervoor nooit problemen gahad (op het inzaken van de snelheid na). Ik was eigenlijk best wel tevreden met Orange ik heb zelfs een jaar verlengd.

Ik hoop dat het probleem snel gevonden is!
 
RiaH
Hier hetzelfde probleem. Sinds november vorig jaar geen problemen gehad, en moet nu sinds een week of 3 ook een paar maal per week resetten, omdat ik geen verbinding krijg, terwijl de lampjes normaal branden.
 
rrozema

Quote

jan groen schreef:
Bij mij is dit ook het geval sinds ongeveer één week. De livebox lijkt wel verbinding te hebben want het @lampje brand. Maar ik kan niet inloggen in de livebox. Alle andere systemen zijn ook niet bereikbaar. Het enigste wat werkt is de livebos aan en uit zetten.
Ik dacht dat eerst dat het aan mij ATA kastje lag maar die heb ik al los gehad en dan heb ik dezelfde problemen.
Hiervoor nooit problemen gahad (op het inzaken van de snelheid na). Ik was eigenlijk best wel tevreden met Orange ik heb zelfs een jaar verlengd.

Ik hoop dat het probleem snel gevonden is!


Geen idee wat de oorzaak is maar bij mij trad dit ook op (na reset geen connectiviteit) sinds mijn livebox omgewisseld is geweest door de helpdesk. Bij mij hielp het alleen om de livebox op te starten zonder utp stekkers er in en ze pas wanneer de livebox is ingetraind (@-lampje brandt continue) er in te steken. Heb nu een speedtouch gekocht voor 15 euro op marktplaats. Werkt prima.
 
mesa57
Wat voor speedtouch is het geworden ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox valt constant uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Wifi verbinding valt weg Algemeen : 1 12 jan 2018
Advertentie