obey-robots.txt
08 December 2016, 06:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Livebox valt constant uit.

livebox
Hallo, ik ben al 2 jaar een livebox gebruiker met orange familie.
Eerst had ik er geen klagen aan, het liep lekker en hij behaalde fantastische snelheden. Tot op ongeveer 5-6 weken terug. Nu valt hij constant uit, soms dan brand het @-lampje stabiel, maar als je dan weer op internet gaat, gaat hij knipperen. Als je dan weer zo'n 3-4 min wacht, gaat hij wel weer stabiel branden en kan ik weer gebruik maken van het internet. Na 5 min gebruik ervan gemaakt, valt hij weer uit en moet ik weer 3-4 min wachten totdat hij het weer doet. Na 5 min internet gehad te hebben valt hij weer uit.
Iemand een tip? of moet ik mijn livebox laten vervangen?
Groetjes,
Livebox

conget
dat is bij mij ook zo. 6x restarten binnen een uur. Klote modem, ik ga binnenkort weer andere modem gebruiken, KPN weer nemen en livebox als tafelpoot spelen. Dat is tenminste nog nuttig.. grrrrr
(Ben al 2 jaren van orange)

(Zeeeeeeeeeer boze Orange klant)

livebox
dat is misschien ook een goed ideeWink

1984
Daar denk ik nu ook overFrown
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=1283

1984
Daar denk ik nu ook overFrown
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=1283
Smile dat is 2 xFrown
Gewijzigd door 1984 op 10 juni 2007, 22:49

mikkie
hier heb ik dus ook last van, nu anderhalf jaar wanadoo, maar sinds een week gezeik en moet ik constant de livebox resetten. werkt erg irri

Nog meer mensen last van, weet van een kennis in Mijdrecht zelfde probleem, sterker nog ook telefonie ligt er al drie dagen uit!

1984
Bij mij is het geloof ik het zelfde als bij @livebox , hoef niet te resetten, valt om de 5 min. weg en start dan weer op(wat weer ±3 min duurt) en dat nu zo'n 24 uur...Angry

jan groen
Bij mij is dit ook het geval sinds ongeveer één week. De livebox lijkt wel verbinding te hebben want het @lampje brand. Maar ik kan niet inloggen in de livebox. Alle andere systemen zijn ook niet bereikbaar. Het enigste wat werkt is de livebos aan en uit zetten.
Ik dacht dat eerst dat het aan mij ATA kastje lag maar die heb ik al los gehad en dan heb ik dezelfde problemen.
Hiervoor nooit problemen gahad (op het inzaken van de snelheid na). Ik was eigenlijk best wel tevreden met Orange ik heb zelfs een jaar verlengd.

Ik hoop dat het probleem snel gevonden is!

RiaH
Hier hetzelfde probleem. Sinds november vorig jaar geen problemen gehad, en moet nu sinds een week of 3 ook een paar maal per week resetten, omdat ik geen verbinding krijg, terwijl de lampjes normaal branden.

rrozema
jan groen schreef:
Bij mij is dit ook het geval sinds ongeveer één week. De livebox lijkt wel verbinding te hebben want het @lampje brand. Maar ik kan niet inloggen in de livebox. Alle andere systemen zijn ook niet bereikbaar. Het enigste wat werkt is de livebos aan en uit zetten.
Ik dacht dat eerst dat het aan mij ATA kastje lag maar die heb ik al los gehad en dan heb ik dezelfde problemen.
Hiervoor nooit problemen gahad (op het inzaken van de snelheid na). Ik was eigenlijk best wel tevreden met Orange ik heb zelfs een jaar verlengd.

Ik hoop dat het probleem snel gevonden is!

Geen idee wat de oorzaak is maar bij mij trad dit ook op (na reset geen connectiviteit) sinds mijn livebox omgewisseld is geweest door de helpdesk. Bij mij hielp het alleen om de livebox op te starten zonder utp stekkers er in en ze pas wanneer de livebox is ingetraind (@-lampje brandt continue) er in te steken. Heb nu een speedtouch gekocht voor 15 euro op marktplaats. Werkt prima.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox valt constant uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding valt Storing 8 15 september 2016, 09:25
Glasvezel traag, valt steeds uit Snelheid 7 03 september 2016, 02:01
Verbinding valt weg Zyxel configuratie en problemen 12 28 augustus 2016, 11:17
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
DSL-Verbinding valt telkens een paar seconde weg Storing 18 12 maart 2016, 21:18
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:20:48
| Ronsworld07:50:59
| earlgrey7209:14:26
| Hans09:59:51
| Wanabo10:15:23
| Ano10:29:58
| dutch113:12:18
| RichieB13:58:35
| Memooh18:45:32
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.