obey-robots.txt
11 December 2016, 05:02
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Livebox niet /wel geactiveerd

1984
Mijn Livebox (incl.telefonie) valt sinds gisteren avond om de ± 6 min. uit en schakelt dan vanzelf weer naar ± 3 min. in zodat ik weer op het net en bellen kan.
resetten,heeft niets geholpen. zo ook de helpdesk, de enigste oplossing die ze boden was een kabeltje 30cm tussen de livebox de hoofd aansluiting)
Heeft iemands een beter advies de de helpdesk van Orange

erg lastig zo'n knipperende internet verbinding

Livebox configuratiemenu : Livebox

internetverbinding niet geactiveerd wijzigen
telefonie niet geactiveerd wijzigen

Livebox configuratiemenu : Livebox

internetverbinding geactiveerd wijzigen
telefonie geactiveerd wijzigen

1984
Ik heb de Livebox non-stop aangesloten en zover ik weet gaat hij dan zelf opzoek naar update's , maar naar mijn gevoel gaat dat niet altijd goed, waardoor hij kuren krijgt.
Momenteel functioneert de livebox weer normaal (zolang het duurt..??)
Zijn er forum leden die dit herkennen....Frown

vdrijver
de livebox zoekt 1x per 5 dagen naar een update,dus om de 120 uur knalt ie er gewoon uit,dit is uit te zetten,staat hier ook in het forum.Maar waar jij waarschijnlijk last van hebt is waar ik ook last van heb een onstabiele adsl2 lijn.Heb je de 4mbit versie?Het is me namelijk opgevallen dat ze nog veel problemen hebbben met de 4 mbit versie in de buitengebieden.oja ,doe dat 30 cm kabeltje ertussen,sluit hem aan zoals orange zegt,dan kan je met problemen beter geholpen worden.al heb ik over dat 30 cm kabeltje een hoop twijfels
Gewijzigd door vdrijver op 11 juni 2007, 14:10
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

1984
Ik weet eerlijk gezegd niet welke versie ik heb (4mbit?) er staat nog Wanadoo op.

Wat betreft dat 30 cm kabeltje....ik twijfel erg veel aan de kennis van de Helpdesk,
Al meerder malen kreeg ik tegenstrijdige antwoorden op de zelfde vraag, Op een MacOs Forum vond ik nog meer verschillende antwoorden van de helpdesk over het zelfde onderwerp. De oplossing vond ik op dat forum (en niet bij de helpdesk)

Momenteel functioneert de livebox weer normaal ....zonder de Livebox verplaatst te hebben.....Ra ra wat was het probleemCool

joop appelstroop
Nu ik erover nadenk doet ie het hier ook al weer verassend lang tov vorige week.. Zouden ze er dan toch iets aan gedaan hebben?

vdrijver
@ 1984,het staat in je modem wat ie voor snelheid geeft
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

1984
vdrijver schreef:
@ 1984,het staat in je modem wat ie voor snelheid geeft

ADSL-verbinding

Status ADSL-lijn Downstream Upstream
Verbonden 8968 Kb 996 Kb

Software

Naam F@st3202
Software versie 3202WNLB_22204A
Referentie 3202WNLB_22204A

Verder kan ik het niet vinden, ik werk met MacOsX 10.4.9 Frown

Richard
Nou da's dus bijna 9mbit snelheid wat je hebt.
Het ziet er verbonden uit, dus lijkt me dat het nu in orde is, toch?
Greetings, Richard.

1984
Ja dat is correct @Richard, en dat met de Livebox ±15 meter van de hoofdaansluiting........Echter waarom vraagt de helpdesk alleen maar of mijn livebox met een kabeltje van 30 cm is aangesloten, want volgens hun is dat het probleem...persoonlijk kan ik wel meer oorzaken bedenken.
Maar goed hij doet het weer.....zonder iets veranderd te hebben (software probleem)Frown
Gewijzigd door 1984 op 12 juni 2007, 23:35

Richard
Waarom ze dat vragen? Omdat ze langer dan iets van 1 meter niet supporten want dan ligt het probleem volgens hun altijd aan de kabellengte.
Natuurlijk kan kabel last hebben van externe invloeden, vocht etc. en is het eigenlijk het beste om het kabeltje zo klein mogelijk te houden, maar het is ook weer onzin om te stellen dat een lange kabel per definitie niet goed zou zijn.

Bij mij thuis ligt er ook 15 meter tussen. Ook geen problemen hier.
Waarschijnlijk heb je inderdaad toch te maken gehad met een storing of heeft er iemand in de centrale zitten klooien of is een trafo daar oververhit geraakt of zoiets, dat zou ook nog kunnen.

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox niet /wel geactiveerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vdbits02:47:14
| Wanabo05:44:51
| Carlovanlent07:33:27
| Matthy Alblas09:50:01
| ronald schuit10:18:09
| famcai10:52:12
| cdb15:31:25
| peukevreugd17:57:26
| johan32417:58:20
| Hans19:07:30
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.