obey-robots.txt
05 December 2016, 03:18
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

yesssssss..........

vdrijver
Yes ,

Eindelijk geeft orange toe fouten te hebben gemaakt.was het helemaal zat,heb gewoon naar orange 020 nummer gebeld,juiste pesroon aan de lijn gehad en ben eindelijk van orange family af na 2 maanden ellende.Orange bied zijn excuses aan en uit coulance krijg ik 2 maanden abbo geld retour.had zojuist de bevestigingsbrief in mijn handen.de vlag gaat uit,en heb een feestje thuis.aanvraag voor kpn analoge lijn is vanmiddag al de deur uit gegaan,nu nog een ander adsl provider
Gewijzigd door vdrijver op 14 juni 2007, 20:03
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

Richard
Duuuhhhhh.... kijk da's nog eens mooi, ook nog abogeld retour, da's netjes.
Scheelt toch wel weer als je eindelijk de goede mensen aan de lijn krijgt.

Andere Adsl providers kun je wel genoeg vinden lijkt me. Wat overweeg je? Misschien Tele2? Of iets zonder telefonie?

Greetings, Richard.

vdrijver
ja,daar heb ik wel de orange receptie voor moeten omlullen,maar ik krijg gewoon weer analoge telefoon en zat te denken aan internlnet.maar ben nog aan het kijken.voip voorlopig niet meer
Gewijzigd door vdrijver op 14 juni 2007, 22:58
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

Richard
Oke, ik zou zeggen succes met de zoektocht naar een goede nieuwe provider.
P.s. als je wilt mag je dat 020 nr. wel per pm aan me sturen.Smile

Greetings, Richard.

Wanabo
@vdrijver, bekijk mijn handtekening ff. Ik heb nog meer forums over andere ISP's. Wie weet tref ik je daar binnenkort wel aan! Wink
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

vdrijver
ik zit te denkenaan planet of xs4all.dacht eerst aan internlnet.maar afsluitkosten ga ik niet betalen,dus die worden het niet

Richard
Tweakdsl ook nog bekeken en speedlinq en speedxs of zoiets?
Greetings, Richard.

vdrijver
kan alleen maar adsl via kpn krijgen of kwello.maar voor kwello moet ik tv afnemen en ik heb een schotel,want met kabel wil ik vanwege de slechte ervaringen ook al niets meer mee te maken hebben.speeling heb ik ook al slechte ervaring van gelezen door andere gebruikers.het word denk ik toch wel kpn ,zo ie zo de analoge telefoon.ik neem in 2010 wel voip,of anders wel me mobiel als het nog zo onstabiel blijft
Gewijzigd door vdrijver op 15 juni 2007, 00:49

vdrijver
Heb nu maar xs4all basic aangevraagt.wel een stuk duurder dan orange,maar ik weet dat mijn orange basic hier goed werkte,dus zal xs4all het ook wel goed doen..heb veel postieve ervaringen van anderen gelezen,en de helpdesk is daar tegen lokaal tarief,dus geen kosten van 35 euro per maand extra aan bellen met de helldesk.

rrozema
xs4all levert volgens mij ook gelijk voip bij het abonnement als experimentele dienst. Zij geven je wel alle gegevens en ondersteuning daarop. Zo kan je misschien voip gebruiken als een toevoeging op je mogelijkheden voor telefonie en kun je het voorzichtig aan gaan uitproberen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'yesssssss..........', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan404:24:05
| frankvdz04:27:54
| ronald schuit05:00:57
| Wanabo07:07:20
| dutch flash07:11:56
| RichieB07:43:09
| Roroko08:57:52
| Hans10:50:52
| Lutz11:48:47
| Sambala13:56:11
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?