obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Max snelheids'bepaling' Wanadoo website
Richard
Nou eerlijk gezegd heb ik problemen dat te geloven gezien het weinige verlies wat er dan zou optreden.

Want dat zou betekenen dat er maar 1mbyte verlies met intrainen zou zitten tussen mij en iemand die maximaal 500 meter van de centrale zit. Hij zit er eerder 300 meter vanaf. Hij traint in op 19500kbytes.
Tussen deze iemand en mij, zou (als die afstand van 1770 of 1900 meter zou kloppen) een afstand van 1470 danwel 1600 meter liggen.
Dat zou betekenen dat er dus op 1.4 km danwel 1.6 kilometer maar 1mbyte verlies zou zijn? Zou dat op die afstand niet meer moeten zijn?

Dan denk ik eerder dat de eerste meting van de KPN correct is en die stelde dat ik op 1100 meter zou zitten (met de niet werkende analoge lijn, de werkende isdn zat op 1900m). Deze 1100m zit ook dichter bij de 1250 meter van adslcentrale.nl.
In dat geval is de afstand tussen mij en m'n kennis maximaal 500 a 600 meter en dan lijkt me 1 mbyte verschil veel meer voor de hand te liggen.

Normaliter heb je op meer dan 1km afstand ook altijd meer dan 1 megabyte verlies. Of maak ik nu ergens een denkfout?
Gewijzigd door Richard op 05 mei 2006, 02:36
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Max snelheids'bepaling' Wanadoo website', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website geblokkeerd? Algemeen : 12 03 jan 2016
Snelheids verlies Snelheid : 9 08 jun 2015
Website en games van battle.net niet laden Storing : 3 22 jun 2014
onjuiste snelheids toezegging Online om abonnementjes binnen te halen? Klacht over Online : 17 04 jun 2014
Website Online.nl niet meer bereikbaar met Opera Algemeen : 5 24 apr 2014
Advertentie