obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen kiestoon, en als iemand belt hoor ik niks????

shanna
Hai,

Als ik will bellen, dan hoor ik geen kiestoon enkelt stilte en wat gekraak.
Ik hoor wel de tonen v/d toetsen dieik indruk.

Mijn telefoon gaat ook wel over als ik gebeld word,
maar als ik opneem hoor ik niks..

Wat nu weer? Gister deed alles het nog!

Suggesties?

Alvast bedankt voor de tips

1984
Ha shanna, het komt mij bekend voor, meestal helpt een reset, daarna kon ik weer bellen,
maar die livebox blijft mij verassen met vreemd gedrag betreft telefonie.....maar dat is inmiddels te veel om hier even te plaatsenSad

shanna
Vreemd, na resetten krijg ik ditte:

Ik kan weer bellen en (hopelijk) gebeld worden. Maar als ik een nummer intoets dan hoor ik een schakel-geluidje. Direct daarna hoor ik de lijn pas overgaan..
En ik hoor die twee tonen door de KPN-kiestoon ook niet meer.

Wat is dit toch allemaal?

1984
Ik schreef al : dat de livebox mij blijft verassen betreft telefonie, de ene keer moet ik meer dan 1 min wachten eer ik hem hoor overgaan (meestal gelijk)? gisteren belde ik iemand uit mijn menu........hoorde niets tot ik een stem(van de centrale?) dat dat nummer niet bereikbaar was....??? bel het zelfde nummer nogmaals en krijg wel verbinding ????
als je telefonie van Orange nog niet langer als een maand hebt kun je nog terug naar KPNWink

rrozema
shanna schreef:
En ik hoor die twee tonen door de KPN-kiestoon ook niet meer.

Dan bel je nu via je kpn lijn (dus niet voor 4 cent / gesprek te betalen aan Orange, maar voor het kpn tarief op je kpn rekening).

Brandt het rode telefonie lampje op de bovenkant van je livebox nog wel sinds je reset?

rrozema
1984 schreef:
...
gisteren belde ik iemand uit mijn menu........hoorde niets tot ik een stem(van de centrale?) dat dat nummer niet bereikbaar was....??? bel het zelfde nummer nogmaals en krijg wel verbinding ????
...

Meestal is er dan (een deel van) het nummer dat je gekozen hebt niet aangekomen op de livebox. Probeer eens eerst de hoorn van de haak te nemen (meestal is dat: groene knop indrukken op je dect telefoon) en pas dan het nummer in te toetsen. Dan zou je dit probleem niet meer moeten krijgen.

1984
Goh, ik wist eerlijk gezegd niet dat dat kon(al was het vroeger normaal om eerst de hoorn van de telefoon te pakken),
dat functioneert inderdaad beter @rrozema.
Maar dat werkt alleen als ik een nummer intoets, met nummers uit mijn menu werkt dat niet........en dat zijn juist de nummers waar ik het meest naar bel, en dat is zo'n handige functie.....

yokingy
zorg dat je een nieuwe livebox krijgt dan is het probleem over
zelfde probleem gehad.
moet wel standvastig zijn om de helpdesk te overtuigen.

BenV
Na vele problemen met telefonie van Orange en dientengevolge veel geld uitgegeven aan de helpdesk heeft Orange als oplossing aangedragen de voicemail maar uit te schakelen. Dit lijkt wel te werken maar m.i. is dit uitschakelen van een stuk functionaliteit waar ik wel voor mag betalen. Reden voor mij het abonnement te beeindigen, ik ben het meer als zat. Telefoon moet werken inclusief alle functies die mogelijk zijn.
En dan hebben wij het nog niet gehad over de belabberde snelheid, maar dat hoort in een andere treath thuis

shanna
Ik heb sinds gisteravind plots geen kiestoon meer.
En resetten helpt nu ook niet meer Sad

Nu kan ik ze3fs de helpdesk niet meer bellen. Wat idioot zeg.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen kiestoon, en als iemand belt hoor ik niks????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen 4 16 mei 2016, 12:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey7200:06:15
| Wanabo00:17:21
| Tiger02:58:32
| dutch flash03:16:00
| Ano03:23:23
| RichieB04:53:36
| funkyduck05:03:50
| frankvdz12:58:37
| Hans13:19:25
| mountainmaster14:12:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?