obey-robots.txt
09 December 2016, 18:18
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing op Orange netwerk in telefooncentral Lombardijen

nikos
Aangezien ik al 4 dagen helemaal geen ADSl link meer krijg op mijn livebox ben ik vrijdag maar eens gaan bellen met de helpdesk.
In eerste instantie moest ik natuurlijk volgens hun "Itil" werkwijze
alle bekabelingen thuis nakijken, tot aan het Isra punt toe.
Uiteindelijk (wat ik al wist) lag het probleem buiten mijn huis.
Tenslotte liggen mijn kabels netjes weggewerkt al 2 jaar op dezelfde plek.

Volgens de helpdesk is er nu een storing in de wijkcentrale Lombardijen in Rotterdam, en dit zou voor alle orange klanten daarop gelden.

Het vreemde is, nergens lees ik hier iets over, zowel op teletekst niet als op de website.
Het lijkt mij toch dat storingen in centrales wel onder het kopje storingen vermeld zouden moeten worden.

Ik vraag me dus af of er mensen aansloten op deze wijkcentrale ook op dit forum dwalen en deze storing kunnen bevestigen...

Alvast bedankt. (zeker namens mijn verslaafde kids Pfft)

nikos
ondertussen staat het ook op rtl teletekst pagina 566.
Lekker snel geconstateerd dus door orange....Sad

1984
Orange netwerk-meldingen
Netwerk meldingen
Aankondigingen van Orange:
Geen berichten
Sad

EFS
Ook in Vreewijk is de storing actief. Zaterdagochtend aantal keer gebeld, zoner succes. Helpdesk helpt wel, echter geen oplossing. Ik zou binnen max. 14 dagen teruggebeld worden !!. Dus geen telefoon en geen ADSL.
Gisteren fax gestuurd dat dit onacceptabel is en uiterlijk 25/6 een belletje verwacht. Inmiddels weet men de oorzaak, maar niet even bellen. Op TV weer reclamecampagnes voor nieuwe leden. Wellicht iets minder reclame en iets meer uitgeven aan goede communicatie met de bestaande klanten. Benieuwd of ik nog reactie krijg, ook als de storing verholpen voor genoegdoening ?
Is er al nieuws mbt de storing ?

silvo
Hoi ik heb de storing nu ook al een paar dagen wordt er wel moe van,toen het nog wanadoo was had ik nooit problemen.Weet iemand wat nu het probleem is en wanneer het is verholpen?

vdrijver
bij mij ook sinds vrijdag geen adsl.heb nu net weer 6 uurtjes adsl en telefoon.maare ik heb net gepoogt op te zeggen,dat gaat niet zo snel,omdat ze mijn nummer pas op 15 oktober vrijgeven.heb geeist dat ik het binnen 3 weken wil en dat ik orange uitkotst.ik kom niet van orange af................help
Gewijzigd door vdrijver op 27 juni 2007, 15:49
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

EFS
Net vanaf de zaak gebeld. Mijn verbinding zou weer goed moeten zijn. Kreeg niet de indruk dat helpdesk man wist dat er een storing in Rotterdam. Ben benieuwd wat ik aantref als iik thuis kom

silvo
ik heb nu af en toe een verbinding met nadruk op af en toe,wat een gezeur zeg.Weet iemand hier trouwens welke dns ik moet instellen? de 194.134.5.55 en 194.134.5.5 of 192.134.0.97

reusla
Iemand al een idee of het in regio Lombardijen weer eens werkt? Gisteren rond 13:00 ging m'n verbinding op z'n rug en hij is niet meer opgekomen.....
Had om 13:30 gebeld wat er aan de hand is, en de HD medewerker wist wel te melden dat er problemen waren met het toekennen van IP Adressen aan Liveboxen.
Ben het wel een beetje zat.....niet zo'n ramp dat je internet niet op kunt, maar dat de telefoon het niet doet is zwaar kloote!

youdid
Ik zit mezelf ook op te vreten. ZIt nu maar bij een familielid te internetten. Maandag had ik ineens geen verbinding meer. Ik kreeg ook eerst te horen dat het vast was omdat ik mijn bedrading niet goed had liggen. Terwijl dit al 2 jaar op dezelfde manier ligt. Ik moest nieuwe kabels kopen,w ant dit zouden te oud zijn. Dit heb ik gedaan. Toen dit nog niet werkte moest ik weer bellen. Dit kostte me weer zoveel cent per minuut. Nu kreeg ik ineens te horen dat er storing in heel rotterdam was en dat betekende dat ik alle moeite voor niets gedaan had.
Ik heb ondertussen verschillende keren contact gehad met orange, omdat eerst niets werd gemeld op teletekst rtl4. Ik wilde weten hoe het ermee stond en telkens kreeg ik een ander verhaal. Dan weer zou het de volgende ochtend voor zeven uur opgelost zijn, dan weer konden ze er NIETS over zeggen, en dan weer zou het al opgelost zijn, en belde ik dan een paar uur later nogmaals, dan hoorde ik dat het toch nog niet opgelost was.
Ik snap dat ze misschien ook machteloos zijn, maar een beetje service, goede voorlichting en haast vind ik hierbij wel op zijn plaats. Op de vraag of ik minder mocht betalen, deze maand, kreeg ik natuurlijk NEE te horen. Ik heb ondertussen zelfs rijnmond tv, radio en het AD rottedamsdagblad al gebeld. Zij gaan er ook melding van maken. Er moet maar eens wat druk achter, ik vind dit echt veel te lang gaan duren.

Groeten youdid Angry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing op Orange netwerk in telefooncentral Lombardijen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing 22 05 december 2016, 11:19
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen 14 10 november 2016, 17:06
Storing Algemeen 1 05 november 2016, 16:36
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 23 26 oktober 2016, 21:51
Nieuw netwerk, nieuw begin ..... Algemeen 16 20 oktober 2016, 14:44
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:37:14
| Wanabo01:14:40
| jms31901:32:52
| Hans01:34:47
| gvmelle03:24:39
| MBroertjes03:43:55
| dutch flash07:06:09
| Franx09:53:40
| Lutz11:24:46
| Johan418:07:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.