obey-robots.txt
07 December 2016, 17:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Livebox configuratiemenu : Livebox

orange07
Livebox configuratiemenu : Livebox

Klopt dit?

Ik kan niet in geavanceerd optie komen..

401 unauthorized request ("/abaner.html"Wink

mesa57
Probeer je internet cache eens leeg te maken en/of probeer het eens met firefox.

orange07
mesa57 schreef:
Probeer je internet cache eens leeg te maken en/of probeer het eens met firefox.

Net gebelt.....werkt wel nu...Wink

1984
Dat heb ik ook , hij vraagt om een naam + wachtwoord (vul mijn @mail adres + wachtwoord in en dan 401 unauthorized request ("/abaner.html" )

zal wel iets fout doen....?

mesa57
Het advanced menu user en paswoord is NIET je email adres en wachtwoord. Voor de juiste, zie de handleiding.

vdrijver
het is standaard admin/admin
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

1984
Bedankt @vdrijver aan zo'n antwoord heb ik iets, Ik kon het niet vinden in de handleiding (of ik heb er 10 x overheen gelezen)

mesa57
Staat nu wel voor eeuwig op het forum. Maar ja, wat zou het ....

Tiger
1984 schreef:
Bedankt @vdrijver aan zo'n antwoord heb ik iets, Ik kon het niet vinden in de handleiding (of ik heb er 10 x overheen gelezen)

Het staat toch duidelijk onder punt 4 Wijzig de instellingen van uw livebox in de inhoudsopgave vermeld waar word verwezen naar punt 4.2 werken in het menu (geavanceerd) op pagina 56

Het is gewoon een kwestie van goed lezen

groeten Tiger

ghostcasper
mesa57 schreef:
Staat nu wel voor eeuwig op het forum. Maar ja, wat zou het ....

Eeuwig kun je uit hoofd zetten, want je kan soms dingen na een jaar al niet meer terug vinden zo snel gaat het internet.....
In newsgroepen is het op Online soms al binnen een dag al weg !

Maar wat een zoutzak ben jij zeg, de knul vraagt om hulp , en als je het antwoord weet , dan vertel je het gewoon, en vertelt ook waar hij het vermoedelijk kan vinden, zodat hij kan verifiëren...........
Zo kan hij het ook leren.....

Niet kinderachtig het antwoord hem onthouden en iemand weer een dag helemaal hopeloos laten zijn omdat jij te arrogant bent om de knaap te helpen......
Daar is het forum voor....helpen niet pesten, zijn geen kleuterklasje meer....

Wat jij doet is ook wel helpen, maar eerder van de wal in de sloot, maar op een zeer kinderachtige manier.

Je kan lezen dat hij niet weet wat hij precies doet, dus is hij gebaat met een juist en direct antwoord.
Had hem anders gewoon verwezen naar het pagina nummer waar het precies staat in de handleiding, met een eventuele link waar je de handleiding kan vinden.

Zo werken dingen.

de groeten
Ghost

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox configuratiemenu : Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten 3 21 januari 2015, 13:58
livebox problemen Storing [Livebox] 2 15 januari 2014, 03:03
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen 3 19 december 2012, 21:03
livebox , tvix 6500a mediaspeler, netwerk. Algemeen 7 01 december 2012, 06:49
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:24:08
| Hans03:44:26
| Memooh05:11:05
| Wanabo09:47:12
| Tiger17:58:33
| ronald schuit18:57:02
| ekhhorlings21:16:46
| Lutz21:23:56
| mRcan22:48:14
| dutch flash23:04:39
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.