obey-robots.txt
03 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ip adres onbereikbaar

portos
hoe kan het dat ik een bepaalde ftpserver niet meer kan bereiken terwijl op de server alles goed staat en hier ook

Suug
portos schreef:
hoe kan het dat ik een bepaalde ftpserver niet meer kan bereiken terwijl op de server alles goed staat en hier ook

Kan je iets meer info geven??

Welke ip adres je server staat in gesteld enz.

mischa
Dus als ik het goed begrijp draait die ftp server niet locaal, maar dus ergens anders
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800

portos
ja die ftp server draait ergens in zweden en anderen hebben geen problemen ermee

Valmont
Welk poort moet open zijn voor je FTP server?
Is die poort ook daadwerkelijk open in de Livebox?
Heb je ook nog een Firewall.. is ook daar die poort open?
Wel of geen passieve mode? Probeer beide uit.

portos
FTP server draait op poort 35843 en passive of niet maakt geen verschil kom er niet op
Sad

mischa
Beetje vreemde poort voor Ftp, maar goed meestal heb je voor FTP meerder poorten nodig.

Alleen als je extern een FTP server of een ander soort server wil benaderen hoef je geen poorten te openen.

tenzij die FTP server op eigen houtje jouw pc wil gaan benaderen, ja dan zegt de LB, ho ho jij komt er niet in.

Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800

Richard
Al eens met een ander programma geprobeerd?
Als ik dat soort poorten zie, dan denk ik al vlug aan een bepaald soort ftp server. Om daarmee te connecten word vaak gebruik gemaakt van een goed FTP programma zoals FlashFXP.
Soms zijn daar zelfs nog aparte instellingen voor nodig, dus niet alleen usernaam en wachtwoord.

Je hoeft zelf geen poorten inkomend open te zetten. Wat je wel kunt doen is eens proberen of er op je firewall of ergens anders niet bepaalde uitgaande poorten geblokkeerd worden, iets wat normaliter niet het geval is, maar men wete maar nooit.

Greetings, Richard.

portos
Normaal gebruik ik ftprush en heb nu ok eens flashfxp gebruikt maar daar lukt het ook niet mee.
Poort 113 staat open in de livebox voor de ident anders kom ik geen enkele server.
Ident staat goed in ftprush is de zelfde als voor andere servers.

Richard
Moet jij de ident gebruiken? Phew... rare boel.
Lijkt er toch op of ergens iets geblokked word. Misschien dat een harde reset wonderen kan verrichten? Ik weet het zo vlug ook niet meer.
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ip adres onbereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vast IP adres Zyxel configuratie en problemen 2 19 februari 2016, 15:10
Email adres Wie O Wie Email 4 27 december 2015, 13:14
Adres translation instellen Zyxel configuratie en problemen 3 16 januari 2015, 01:15
Port Forward TG712 Utorrent: kan geen vast IP adres aanmaken Thomson configuratie en problemen 5 25 december 2013, 20:56
Mac-adres veranderen. Huawei configuratie en problemen 7 01 december 2013, 22:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:41:59
| Tiger03:03:20
| dutch flash04:07:08
| Roroko04:17:38
| Wanabo04:26:30
| Lutz08:13:54
| Ronsworld15:10:43
| ronald schuit15:16:44
| okkie_199417:12:37
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?