obey-robots.txt
08 December 2016, 06:52
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Al 2 weken geen internet meer

dcat
Sinds 15-5-2007 overgestapt van Lite naar Family en sinds 23-6-2007 totaal geen verbinding meer. Al verscheidene keren gebeld en een brief ontvangen dat het met 2 weken toch wel opgelost zou moeten zijn. Er wordt niks verteld verder hoe lang het nog gaat duren of waar het aan ligt.
Wat een service in wat voor tijd leven we.

Iemand ervaringen met deze maffia praktijken ???

Nu maar kijken hoe we van Orange af komen Frown
Gewijzigd door dcat op 01 juli 2007, 16:51
 
Tiger
dcat schreef:
Sinds 15-5-2007 overgestapt van Lite naar Family en sinds 23-6-2007 totaal geen verbinding meer. Al verscheidene keren gebeld en een brief ontvangen dat het met 2 weken toch wel opgelost zou moeten zijn. Er wordt niks verteld verder hoe lang het nog gaat duren of waar het aan ligt.
Wat een service in wat voor tijd leven we.

Iemand ervaringen met deze maffia praktijken ???

Nu maar kijken hoe we van Orange af komen Frown


Vreemde zaak als het in het begin goed gegaan is (je moet natuurlijk wel zeker weten dat er bij jou niets fout is gegaan) dan zou ik er toch op aan dringen om de zaak nu binnen 1 week op te lossen dan hebben ze ruim de tijd gehad na die weken zonder internet of het kontrakt laten ontbinden wegens wanprestatie want ze leveren niet waar je voor betaald.

groeten Tiger
 
spatieman
kun je schudden.
je krijg hooguit een ander modem.
hier begint het gedonder ook weer na 3 maanden goed te zijn gegaan
 
jeeovee
Het is niet te geloven maar wat een baggerzooi bij Orange. Ik lig er ook al bijna 4 weken uit met zowel internet als telefonie. Meteen gebeld met de helpdesk en het standaard riedeltje afgedraaid, ja meneer de kabel is korter dan 30 cm en de livebox is direct op het isra punt aangesloten. Zou er een monteur naar de centrale gaan, gevraagd wanneer dit zou zijn en konden ze geen antwoord op geven. Blijkt twee weken te duren!!!! Tussendoor gebeld om te vragen wat de status is want vanuit Orange krijg je geen terugkoppeling (tel rek inmiddels 40 eur opgelopen). Nadat de monteur was geweest in de centrale gevraagd naar de uitkomst, krijg ik te horen dat ze daar niets over kunnen zeggen ^(*^&^) De livebox waarden zijn na een harde reset in orde afgezien van de zeer lage download snelheid < 1024 kb maar binnen 5 minuten
slaat alles eruit. In een van de laatste gesprekken met de helpdesk heb ik een of andere pipo aan de lijn die vervolgens aangeeft een nieuwe livebox te versturen en dan meteen de verbinding verbreekt. Week later maar eens bellen waar dat ding blijft is ie nog niet besteld #$*^%^*&^_(&_(* Ja meneer u moet nog echt even wachten en dan zal volgende week de livebox in uw bezit zijn en kunt u weer over internet beschikken.
Jaja, ze weten niet eens wat het probleem is dus hoe kunnen ze nu de oplossing geven...... wat een baggerzooi
Gewijzigd door jeeovee op 07 augustus 2007, 21:30
 
jeeovee
hierbij nog even mijn statistieken, als iemand suggesties heeft.....

07 augustus 21:08 ADSL statistieken

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kb
DownStream 1052 Kb
Afname Dichtbij : 26.7 (dB )
Ver weg : 8.9 (dB )
SNR-marge Dichtbij : 6 (dB )
Ver weg : 10 (dB )
HEC-teller 50479
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 10443
ES-teller van 1 dag 0

07 augustus 21:12 ADSL statistieken

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kb
DownStream 1052 Kb
Afname Dichtbij : 26.7 (dB )
Ver weg : 8.9 (dB )
SNR-marge Dichtbij : 1 (dB )
Ver weg : 10 (dB )
HEC-teller 193263
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 20895
ES-teller van 1 dag 0

Zoals je ziet loopt mijn HEC teller op als een dolle en knalt de snr marge dichtbij omlaag. :-(
Gewijzigd door jeeovee op 07 augustus 2007, 21:39
 
rrozema
@jeeovee: Ik weet dat het lullig klinkt, maar kijk toch je bekabeling nog eens heel goed na. Er lijkt bijzonder veel storing op jouw lijn te zitten.

Die storing zou een gevolg kunnen zijn van een foutieve kabel tussen je aansluitpunt en de livebox. Een foutieve kabel kan van alles betekenen: een extra draad die nog aan de aansluiting zit van een vroegere extra bel of toestel op de slaapkamer, of een draad die eens klem heeft gezeten tussen een deur- of raamkozijn en daardoor bijna gebroken is, of een draad waar water in gelopen is (geweest).

Voor hetzelfde geld zit de oorzaak natuurlijk ergens tussen de centrale en het aansluitpunt maar als het na onderzoek door een monteur wel aan jouw kant van het aansluitpunt zit, dan zullen eventuele (onderzoeks)kosten voor jouw rekening zijn. En bovendien, als je zelf de oorzaak kunt vinden, is de kans groot dat je veel sneller weer kunt internetten dan wanneer je eerst nog moet soebatten om een monteur langs te krijgen.
 
jeeovee
Hmm, raar dat internet het ruim wel een jaar goed heeft gewerkt en ineens niet meer. Ik merk wel dat na een reset de SNR marges keurig 10/10 zijn maar daarna afnemen binnen vijf minuten, of is dit juist de indicatie voor een slechte lijn?
 
rrozema
Nee. Dan zou het steeds hetzelfde moeten zijn. Misschien toch je livebox laten vervangen.
 
jeeovee
Nieuwe LB is onderweg dus ik ben benieuwd.
 
jeeovee
Surprise, surprise, kom thuis en er ligt een pakketje klaar, een nieuwe LB helaas niet meer met het Wanadoo logo of voorzien van blauwe tand :-(

Maar, de waardes zijn weer als vanouds:
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kb
DownStream 14116 Kb
Afname Dichtbij : 27.3 (dB )
Ver weg : 9.0 (dB )
SNR-marge Dichtbij : 10 (dB )
Ver weg : 11 (dB )
HEC-teller 112
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 15
ES-teller van 1 dag 0
Smile
Nu nog de meeste apen (sommige helpdesk medewerkers zijn trouwens wel netjes!!) van de helpdesk eruit gooien en een mooie credit nota en deze jongen is weer tevreden. Grin
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 2 weken geen internet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:16:40
| Ronsworld07:46:51
| earlgrey7209:10:18
| Hans09:55:43
| Wanabo10:11:15
| Ano10:25:50
| dutch113:08:10
| RichieB13:54:27
| Memooh18:41:24
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.