obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet, geen telefoon, geen service, geen support, geen niets
greenandyellowoforange
tsja dat heb ik al tig maal overwogen te doen om mijn incasso te storneren...

iemand hier ervaring mee?

ga je dan bijv. een x gedeelte alsnog weer overboeken om zo een soort wanprestatie bedrag in te houden?

ik had bijv. mijn belkosten naar de helpdesk/servicenummers er van af kunnen houden.

zijn er al voorbeelden dat dan de € 5,40 herinneringskosten opgevoerd worden, of dat de aansluiting (maar dat zal niet meteen na een keer niet/minder betalen voorkomen denk ik) wordt afgesneden?
 
greenandyellowoforange
ok da's helder, ik internetbankier dus storneren is pas de probleme

maar ik wil de verstandhouding voorlopig goed houden en heb me aan de afspraak geconformeerd van 2 maanden proef, dus dat stuk loop ik met Orange

maar acties daarna moet je niet uitsluiten

ik vind wel na dit weekend dat het tegemoetkomen van Orange nu wel beter kan (bijv 2-3 mnd abo retour).

wat ik dan helemaal vermoeiend vind is dat ik (uiteindelijk) wel een begripvolle, reele klantenservice medewerker tref maar dat ik dan wel weer het weekend aan het bellen kan, bijv. voor zoiets stoms als de voicemail of achter de Lb en de uitgeschakelde telefonie aan kan vangen

elke redelijk ingewijde forumbezoeker zou allang geconcludeerd hebben dat de telefonie gedeactiveerd was en ook waarom (nieuw macadres) maar ja ik ben geen technisch helder lichtje en dus moet Orange zich op mijn kennisniveau instellen vind ik
 
greenandyellowoforange
He vdrijver,

maar als ik met een medewerker van orange die afspraak heb mag ik toch verwachten dat die afspraak nagekomen wordt, niet?

mijn 2 maanden proef zijn dus al voorbij terwijl mijn problemen vanaf de start met orange fam/tel dateren

de discussie over rechten en algemene voorwaarden wordt nu op topic Burgerlijk wetboek gevoerd, maar volgens mij gaat het er om dat twee partijen uiteindelijk in redelijkheid er uit gaan komen, want waarom is naast algemene voorwaarden en consumentenrechten (en plichten, de LB? ik Zaagum niet door) bijv iets als mediation, of geschillencie. ontstaan?

enfin, het lijkt bijna op een samenzwering;

terwijl ik dit typ gaat de LB van tilt en is de voeding eruit geen remedie: harde reset...(nu pas/al??)

kortom, de afspraken die ik met de klantenservice heb draaien ws.op uiteengaan uit

overigens doet mijn voicemail het wel (zo avond)
 
Blade
Ik heb in die periode ook problemen gehad met mijn livebox. Heb een nieuwe gehad omdat ik geen telefonie meer had. Tevens heb ik het probleem dat mijn pc boven sinds die tijd aangeeft "een van de netwerkkabels is niet aangesloten". Mijn accespoint doet het wel. Maar daar heb ik weinig aan. Met de nieuwe livebox is het probleem nog niet weg. Kabel is goed, heb hem in mijn laptop gedaan en werkt meteen. Netwerkkaart heb ik vervangen maar helpt ook niet. Kan iemand mij helpen met dit probleem. Ik ben nu al een week bezig en ik kom er niet uit.

Misschien dwaal ik een beetje af maar ik word radeloos.

Alsvast bedankt voor de evt. hulp.
Gewijzigd door Blade op 11 juli 2007, 00:35
 
greenandyellowoforange
Hoi vdrijver,

hoe kan het dan als je eea op papier hebt en de nummerportering wordt geweigerd/niet uitgevoerd?

ik ga er vanuit dat mijn contactpersoon daar handelt zoals toegezegd, ik zet ook zijn naam hier niet en publiek neer voor bijv. Lammetje.

dat van de klantenservice en helpdesk ben ik met je eens, terwijl ik de helpdesk aan het bellen was vloog de LB eruit (ik maar doorkletsen zonder daar erg in te hebben..), dat was tenminste een medewerker die meteen mobiel zelf terugbelde.

van alle andere medewerkers heb ik die doortastendheid niet meegemaakt,. ze zullen ook vaak niet veel meer kunnen vanuit hun positie, maar iets meer gisheid zou je dan verwachten.

ik heb weer eens wat klanttevredenheid mailtjes beantwoord met lekkere cynische opmerkingen en linken naar deze site, maar daar hoor je ook 0,0 nulkommanul op.

dat frustreert misschien nog wel meer dan bijv. 1 maal per week resetten (als het daar dan bij zou blijven)

waar is die stoep in A'dam? ik denk dat bij de postbus aanbellen lang wachten wordt?

ik heb al mijn correspondentie onaangetekend verzonden en tot op heden, zij het laat, respons gehad (brief en contact medewerker) en creditering van belkosten.


ik heb geen Wi-Fi in de LB maar een wireless router na de LB daar draaien zonder problemen 2 pc's op, zonodig de laptop (wireless) en ook nog Xbox, als de LB het doet draait dit allemaal zonder problemen.

volgens de medewerker die mij op mijn gsm terugbelde was dat ook noodzakelijk; hij had zelf een router na de LB zitten bekende hij om ook veel problemen te omzeilen (maar goed het werkt niet afdoende blijkt)Grin

downloaden heb ik ook gelimiteerd dus ja, wat kan je verder nog doen dan naar A'dam afreizen....

het snoer (nieuw) van LB naar tel punt/ISRA is 2 m.
 
snakeye
lach maar niet te vlug,ik heb ook een aangetekende brief gestuurd,je krijg mooi een brief terug met er in


"uw klacht wordt met grote aandacht onderzocht.wij vragen u er rekening mee te houden dat dit even kan duren.wij stellen u per brief op de hoogte van het resultaat of nemen hierover contact met u op."

BEDANKT.

uw mening helpt ons de kwaliteit van onze produkten en diestverlening te verbeteren.wij danken u daarom dat u hierover contact met ons heeft gezocht.wij doen er alles aan om uw ontevedenheid over onze service weg te nemen
 
snakeye
zef nog gebeld op 9-7-07,

met de vraag wat zijn jullie nou aanhet doen.antw zal eff kijken in het document,ja meneer ze zijn er mee bezich
ja wat zijn ze aan het doen zijn ze aan het testen of een kuil graven ,een nieuwe lijn trekken en daar bij ze zijn al twee manden bezich met grote zorg.anwt .hmm,uh,ja,uh ze zijn er druk mee bezich
ik had hier te maken met een rookie die van een klapper de antw zo voor las,ik bel echt niet meer naar sinasappel maar wel nog naar das rechtsbijstand....


vriendelijke groet m franssen
 
lammetje
Online!!

Ben nu online (voor tweede keer). Iemand van Tech Support heeft me gisteren gebeld en binnen enkele minuten opgelost. Maar we weten niet precies waarom. Connection is razendsnel en stabiel, dus was het inderdaad geen probleem met bekabeling ofzo.

Er is nog steeds een probleem, volgens mij......
Twee keer online (eerste keer alleen 10 uren tot ik LB ge-reset) en verder beide keer connection gemaakt alleen door Tech support (ping LB and reset connection in Exchange). Als ik LB opniuew start (na een update, ofzo) dan zit ik waarschijnelijk weer in dezelfde probleem......@ lamp knip, knip, knip, geen connection meer.....
We zullen het even zien.
Maar moet zeggen dat Tech Support person was erg vriendelijk and helpful. Goede ervering met hem. People do their best, but too many problems, and not enough people to solve them.

Cheers,
Mike

My Dutch sucks Wink
Gewijzigd door lammetje op 12 juli 2007, 10:19
 
greenandyellowoforange
he vdrijver van IQ weet ik het eea, 80 is rand licht verstandelijk gehandicapt en zwakbegaafd maar dan zouden we de medewerkers van O. moeten testen... (idd werk in de zorg en vandaar a-technisch, heb daar een iq van ong. 60)

ik wijt het meer aan betrokkenheid op de klant, servicegevoeligheid en bedrijfspolicy: dat laatste : kan en mag ik verantwoordelijkheid nemen, blijkbaar weinig


nu heb ik dus ineens een standaardbrief over een klacht (aanleiding??: klantonderzoek??) waarvan men mij dus 2 exemplaren stuurt (dubbele aandacht??)

men neemt contact op en verder de door jou genoemde standaard zinsneden

ik ben nummer 848181

leest nummer 848180 ook dit forum toevallig??Wink
wie kent het niet? dat ultieme oranje gevoel?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet, geen telefoon, geen service, geen support, geen niets', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Advertentie