obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
orange go naar orange family
Qwin
Hallo allemaal,

Ik heb nu op dit moment al 2 jaar lang een adsl GO verbinding dus een snelheid van 256 / 1.536 (up/download) en ik zag dat er eindelijk in mijn buurt adsl family is die tot wel 4 mbits gaat in mijn regio.

Nou is het zo dat ik mijn speedtouch modem die ik erbij heb gekregen vervangen heb met een speedtouch 716v5WL met de laaste firmware upgrade (6.2.17.5) hij doet het perfect ... ik wou namelijk draadloos en toevallig kreeg ik deze modem gratis van een vriend....

ma goed nou wil ik overstappen naar orange family voor meer snelheid en minder kosten.. en is mijn grote vraag kan ik deze modem blijven gebruiken ? ik bedoel als ik overstap naar orange family kan ik bij het bestellen van het pakket kiezen dat ik mijn eigen OUDE modem gebruik en geen livebox krijg 1 euro minder elke maand Pfft en dan krijg ik een installatie cd toegezonden voor die oude speedtouch modem van mij.... maar daar heb ik waarschijnlijk niks aan met mijn nieuwe speedtouch 716wl..... Kan ik gewoon als ik uiteindelijk de bevestiging krijg dat ik ben overgestapt gewoon mijn speedtouch 716wl opnieuw instellen met de wizard en zal dan alles werken ???? (ik wil niet weer mijn oude modem gebruiken als ik overstap MOET WIRELESS HEBBUH Shock )

P.S. adsl family ZONDER telefonie
Gewijzigd door Qwin op 07 juli 2007, 12:24
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange go naar orange family', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 16 07 nov 2016
Advertentie