obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Installeren van Livebox
joyjoy
ik heb begrepen dat het mogelijk is om 2 pc's aan te sluiten op de livebox. Weet iemand of het mogelijk is om de ene pc op de usb te doen en de ander op de ethernetuitgang? of geeft dat problemen?

verder... wat voor soort ethernetkabel heb je ervoor nodig? of kan ik hiervoor dezelfde kabel gebruiken van internet via de kabel . (ik had vroeger via wanadoo internet)

wat is een goede ethernetkaart voor de livebox?
 
rrozema

Quote

joyjoy schreef:
ik heb begrepen dat het mogelijk is om 2 pc's aan te sluiten op de livebox. Weet iemand of het mogelijk is om de ene pc op de usb te doen en de ander op de ethernetuitgang? of geeft dat problemen?

Dat zou gewoon moeten werken.

Quote

verder... wat voor soort ethernetkabel heb je ervoor nodig? of kan ik hiervoor dezelfde kabel gebruiken van internet via de kabel . (ik had vroeger via wanadoo internet)

Dezelfde kabel zal gewoon werken; de poorten van de livebox zijn auto-sensing en kunnen daardoor met zowel straight utp als ook een cross-link utp kabel werken.

Quote

wat is een goede ethernetkaart voor de livebox?

In principe moet elk kaartje werken. De livebox gaat echter niet hoger dan 100Mbit/s full duplex. Het heeft dus geen nut om extra te betalen voor een gigabit adapter, hoewel die waarschijnlijk ook wel zal werken omdat die kaarten ook gewoon terugschakelen naar 100Mbit als de andere kant niet hoger kan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installeren van Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Probeer Internet te installeren met Huawei Huawei configuratie en problemen : 6 26 aug 2013
Fritzbox 7360 installeren Eigen modem configuratie en problemen : 2 29 mrt 2013
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Advertentie