obey-robots.txt
09 December 2016, 18:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

Nummermelder mist nummers

Arthur
Wij hebben sinds kort wanadoo family met telefonie. Nou heeft de nummermelder een vreemd probleem. Hij mist nummers. Iemand belt bijvoorbeeld met 038 000000. Wij zien dan 08 000000!
Op die manier werkt het herkennen uit het telefoonboek ook niet! Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb de livebox al eens gereset. Heel soms geeft hij het nummer wel goed door!
Help!!! Sad

Wanabo
Hoi Arthur, welkom op dit forum.

Ik heb hetzelfde probleem. Bekijk deze thread maar eens.
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=13&thread_id=44#post_248

Zeer binnenkort komt er een nieuwe firmware voor de livebox. Het kan dan maar zo zijn dat de nummerherkenning dan wel werkt, maar er iets anders is wat minder functioneerd. Afwachten dus maar.
Wink
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:19
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Arthur
Bedankt voor het welkom!!

Tja ik vraag me af of ik daar op wil wachten. Baal er wel van. Ze hebben ons aan de telefoon ook dingen voorgehouden die ze achteraf gewoon niet waar kunnen maken! Bijvoorbeeld dat nummermelding en voicemail ook werkten als mensen het kpn nummer bellen! Dit is gewoon niet zo! Dan hadden we ons nummer ook niet mee hoeven nemen bij KPN!! Het enige waar ik nu nog tevreden over ben is de verbinding.

Oh en sorry voor de dubbele topic maar kon het niet vinden met search!

Wanabo
Dan hadden we ons nummer ook niet mee hoeven nemen bij KPN!!

Dit is me niet helemaal duidelijk. Je hebt toch nog je KPN nummer of neemt Wanadoo dat tegenwoordig ook over.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Puma
ja wanabo, dat is wanadoo Fun. net als bij Tele2, is het bij wanadoo nu ook mogelijk om KPN volledig uit te schoppen. hebben we nog uitgebreid over gehad

Arthur
Ja die heb ik nog, maar die is nu nutteloos! We wilden ons oude nummer behouden en ook ons oude nummer gebruiken. Dus het KPN nummer. Maar die kunnen we dus niet geruiken, omdat die niet werkt met nummermelder en voicemail. Dit was wel beloofd!

We hebben dus 2 nummers hoor! Wanadoo en KPN
Gewijzigd door Arthur op 07 mei 2006, 22:19

Wanabo
Tja als je begrepen hebt dat de voicemail en nummerherkenning ook op het KPN nummer zouden werken als service van Wanadoo, dan kan ik me je teleurstelling begrijpen. En ben je absoluut verkeerd voorgelicht.

Aan de andere kant als je voicemail en nummerherkenning hebt van KPN dan blijft het "gewoon" werken. Hiervoor dien je echter wel te betalen bij de KPN terwijl dit bij Wanadoo gratis is.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Arthur
Tja ik ben natuurlijk onder andere bij wanadoo gegaan omdat daar alles gratis is! Dan ga ik niet bij KPN van alles regelen. Maar goed hoop dat die nieuwe firmware er snel is! Is nog geen datum voor bekend zeker?

Puma
ik denk dat de nieuwe firmware deze week gelanceerd zal worden.
Is altijd zo geweest, ongeveer 1.5 week na dat de beta tester het binnen hadden gekregen.

Arthur
Ok de nieuwe firmware is er, en nu is het nog erger! Nu mis ik 2 nummers!! Heel vrolijk wordt ik hier niet van!
Net gebeld en ze zeggen dat ze er aan werken...
Nu zie ik net tot mijn verbazing dat de nieuwe firmware er nog niet eens op staat? Wat doe ik fout? Stekker eruit, er weer in en wachten..
Gewijzigd door Arthur op 10 mei 2006, 13:56

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummermelder mist nummers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
06 nummers bellen werkt niet Algemeen 15 04 mei 2010, 10:39
telefoon nummers in factuur verdwenen Algemeen 5 28 januari 2010, 13:16
Inkomende nummers Algemeen 1 11 augustus 2009, 13:44
Heeft orange vaste ip nummers Helpdesk 8 14 maart 2008, 22:25
0900-nummers doen het niet Storing 1 11 december 2006, 21:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:40:26
| Wanabo01:17:52
| jms31901:36:04
| Hans01:37:59
| gvmelle03:27:51
| MBroertjes03:47:07
| dutch flash07:09:21
| Franx09:56:52
| Lutz11:27:58
| Johan418:10:59
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.