obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Vette storing zuid op Ma 24-7-2007
Richard
Geen idee of het storing of werkzaamheden waren, volgens mij een storing want op de netwerkpagina van Orange was zoals gewoonlijk niets te vinden.

In elk geval heeft het complete Orange pakket er uit gelegen op maandag 24-7. Dit vanaf ongeveer 18.21 uur tot kort voor 00.00 uur.
Geen ADSL maar ook geen telefonie dus.

Het is me niet bekend waar precies, maar in elk geval in een groot deel van Maastricht was dit het geval.
Greetings, Richard.
 
1984
Het lijkt wel een onweersbui die naar het noorden trekt, hier in Brabant lag hij er ± een uur uit van ±14,30 tot 15,30.....nu maar afwachten....?
 
Richard
Ik kreeg te horen dat de wachttijd lang kon zijn, en ik hing al 3 minuten aan de lijn dus aan 20 ct per minuut heb ik vlug opgehangen.
Kennis van me heeft langer aan de lijn gehangen en op een gegeven moment was het klik en verbinding verbroken, fijn kosten gemaakt dus voor de bok zijn b*llen.

Wel vaag dat ze de mensen flink op kosten jagen en niet gewoon netjes op de site vermelden dat er een storing is met de oorzaak erbij.

Bij mensen waar het nog meer uitvalt is het inderdaad gewoon afwachten en evt. bij een Orange abo in de buurt navragen of die er ook uit ligt, zoja, gewoon afwachten.
Bellen is namelijk duur en helpt ook niet want daar kunnen ze ook alleen maar vertellen dat er inderdaad een storing is.

Greetings, Richard.
 
Puma
Je moet gewoon negeren als zo'n computer stem zegt er de wachtrij te lang is!!! Heb ik ook 2x gehad en geen minuut later had ik iemand aan de lijn!

Om eerlijk te zijn, ik heb altijd binnen 5 min iemand aan de lijn gekregen.
 
spatieman
ah, kijk.
hier, zuid limburg was die storing dus ook aanwezig.
maar sindsdien is het weer een puin ,net voor de 1x keer deze week weer zinloos uitval gehad.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vette storing zuid op Ma 24-7-2007', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Storing Algemeen : 1 05 nov 2016
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 23 26 okt 2016
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. Eigen modem configuratie en problemen : 5 31 aug 2016
Advertentie