obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Telefoneren van Orange vast naar Orange vast
BigDaddy
Ik heb sinds anderhalve week Orange family 20 Mb en sinds een week het probleem dat ik naar ieder netwerk kan bellen (KPN vast, Orange mobiel, Vodafone mobiel) *behalve* naar het orange netwerk zelf. Als ik mijn broer probeer te bellen (ook Orange klant0 dan hoor ik zodra hij opneemt aleen enorm veel gekraak. Als hij mij belt hoort hij helemaal niets. Bel ik iemand anders met Orage, dan exact hetzelfde probleem.

Orange helpdesk heeft al een ticket uitgezet bij de TD, maar tot op heden geen verbetering. Iemand anders die hetzelfde ervaart?

Overigens ook een ander zeer vervelend probleem is dat deze nieuwe livebox spontaan helemaal geen bluetooth meer vlijkt te hebben. Zijn er mer mensen die dat ervaren?

Alvast bedankt voor de antwoorden, ik heb gezien dat dit een actief forum is. (het lijkt de ewekagg van een paar jaar geleden wel ;p )
 
rrozema
Alle nieuwe liveboxen die Orange levert hebben geen bluetooth meer. Blijkbaar vond Orange dat een goede manier om te besparen op de kosten van de livebox. Ik zeg met nadruk 'nieuwe' liveboxen, ik hoor namelijk ook verhalen van mensen die van Orange een gebruikte livebox toegestuurd krijgen (zelfs oude wanadoo boxen met alleen maar een sticker over de 'W' worden nog gewoon opgestuurd naar klanten), waar het dan dus nog wel op kan zitten.

Je bel probleem is wel heel vreemd. Ik zie eigenlijk niet hoe dat zou kunnen optreden anders dan in de Orange telefonie server zelf. Maar als het daar zou zitten, dan zou iedereen er volgens mij last van moeten hebben en ik heb er verder nog niemand over gehoord. Sorry hier heb ik geen antwoord op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoneren van Orange vast naar Orange vast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 16 07 nov 2016
Advertentie