obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
ORANGE-livebox in combie met PCMIA-kaart
Puma
uhm, als je een WPA wachtwoord in kunt stellen, betekend het dat de livebox jouw pcmcia kaart heeft geaccepteerd. Anders krijg je namelijk te zien "Geen PCMCIA kaart aanwezig" of zoiets.
 
snoopy123
hallo

ja daarom snap ik het ook niet en ook de persoon van de orange livebox vodn het vreemd
ik heb hiervoor een wanadoo livebox gehad en veel problemen met internet verbinding...
dat is nu opgelost.
met de ethernet kabel heb ik nu goed internet ....
alleen draadloos niet.....
ook als ik kijk in mijn macbook bij syseemvoorkeuren....staat bij dhcp instellingen
alles goed vermeld behalve de router info wordt niet doorgegeven ..ook niet na handmatige invoer van de info......

volgens mij spoort de pcmia-kaart niet met de nieuwe livebox
met de oude (wanadoo) livebox wel goede verbinding

ik snap het daarom niet....
 
rrozema
Kun je in je macbook de verbinding ook weggooien en daarna opnieuw aanmaken? M.a.w. met een schone lei beginnen? Als je nou de verbinding eens weggooit op je mac en daarna je livebox reset naar de fabrieksinstellingen (reset ingedrukt houden tijdens het opstarten en vast bliven houden totdat de 5 rode lampjes bovenop de LB in het patroon aan-uit-aan-uit-aan oplichten). Dan moet je daarna opnieuw je mac registreren bij de LB, en mogelijk dat ie dan wel de juiste gegevens heeft.
 
snoopy123
zit wel iets in wat je zegt....
alleen ben ik bang dat ik ook geen verbidning met mijn ehternetkabel kan krijgen
hoewel met een mac veel dingen vanzelf gaan...

zit te denken om een airport exreem basisstation aan te schaffen zodat ik mijn andere mac en xp computer ook draarloos kan maken
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=93FE310A&nplm=M9470

zal dat wel werken denk je ???
 
1984
Hoi Snoopy, daar heb ik ook over zitten denken omdat ik eigenlijk niets meer met Orange te maken wil hebben, het is mij niet helemaal duidelijk of dat mogelijk is.
De url die je plaatsen is van de Express, (maar een url van de Applestore is maar kort zichtbaar)
mijn voorkeur gaat uit naar de airportextreme... maar vind tot nu toe nergens duidelijkheid of dat gaat met de LB

http://www.apple.com/nl/airportextreme/
http://www.apple.com/nl/airportexpress/
 
snoopy123
ja zijn mooie apparaten maar wel erg duur....mar als je dan van alles af bent is het het waard
had van het weekend nog contact met de helpdesk van de Orange...
zegt die medewerker ....tja wij werken niet met apple computers.....
hoe vind je dat nu.....mijn pcmia kaart heeft wel gewerkt met mijn oude livebox....
en ze "verkopen" het ook met dat je het zowel voor een mac als pc kan gebruiken....

ik bel morgen met degene die ik zaterdag heb gesproken en vraag een nieuwe pcmia-kaart
ondertussen kijk ik of de airports sporen met een livebox
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ORANGE-livebox in combie met PCMIA-kaart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Advertentie