obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
link met zoekopdracht
rrozema
Het zou heel handig zijn om iemand een url te kunnen sturen, waarmee je onmiddelijk in de zoekresultatenlijst komt voor die zoekopdracht. Daarmee kun je iemand heel eenvoudig naar de jsuite threads sturen. Zelfs wanneer die threads inmiddels zijn verplaatst of er nieuwe threads zijn bijgekomen over hetzelfde onderwerp.

Zoals ik het voor me zie, is er in het zoekresultaat een knop 'zoekopdracht kopieren'. Wanneer je op die knop drukt, wordt er een url op je clipboard geplaatst. Die url kun je vervolgens in een bericht plaatsen, of in een e-mail stoppen, of over de msn versturen of wat dan ook. Vervolgens leest iemand anders dat bericht en klikt op de link. Hij komt dan op de forum site, direct in het zoekresultaten scherm, alsof hij zelf net de gegevens had ingevoerd die ik eerst had ingevoerd bij mijn zoekopdracht.
 
Wanabo
http://online.gebruikers.eu/search.php?testzoekwoord

Zoiets?


Edit; dat werkt dus niet helaas
Gewijzigd door Wanabo op 02 augustus 2007, 23:33
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rrozema

Quote

Wanabo schreef:
http://online.gebruikers.eu/search.php?testzoekwoord

Zoiets?


Edit; dat werkt dus niet helaas


ja, zoiets. maar dan dat het wel werkt... Cool
 
Wanabo
Ik zal het als suggestie voor versie 7 op het moederforum posten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'link met zoekopdracht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 14 13 dec 2017
TP-Link N600 - PPP0 Error Eigen modem configuratie en problemen : 2 29 nov 2017
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
extern benaderen camera D-Link DCS 5020 L Huawei configuratie en problemen : 2 12 jan 2015
Advertentie