obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
LiveBox kan problemen hebben met sommige merken telefoons!!
meegja
Orange ADSL & Telefonie

Had al meerdere malen random het probleem dat mijn telefoon raar deed ... er werdt gebeld maar geen nummer zichtbaar (nummerherkenning staat wel aan). Als het gesprek dan klaar was en opgehangen, dan gaf mijn toestel aan dat ik een gesprek had gemist. Toch dus maar even met helpdesk gebeld en wat blijkt: er is een lijst met allerlei telefoon toestellen die (kunnen) conflicteren met de LiveBox!? Lijst is echter nergens op Orange Helpdesk site terug te vinden behalve dan een mini lijstje van 1 B&O, 1 Samsung en 8 Siemens types die problemen hebben met de LiveBox. Maar ook tijdens het aanmeldings proces bij Orange is er helemaal niets naar voren gekomen hierover. Nergens een melding dat bepaalde merken kunnen conflicteren met de LiveBox, in mijn geval met een Philips SE435.

Dus: als je problemen hebt met bv nummerherkenning oid en de helpdesk weet niet waar het aan ligt, vraag dan of jouw telefoon merk/type niet toevallig op die lijst staat. Kan een boel hoofdbrekens voorkomen dan.

Menno
 
meegja
Mmmm, dr is al een sticky over dit onderwerp ... zand in ogen gehad ofzo hier Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LiveBox kan problemen hebben met sommige merken telefoons!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Advertentie