obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Vraagje over intrainen livebox.
nightwing
Wat is nu de beste "tijd" om de livebox in te trainen ? Rond welk tijdstip is het zeg maar het rustigste. ? Ik heb een tijdschakelaar erop gezet, maar dat mag niet baten. Ik had in het begin iets meer dan 12Mbit. Nu helaas maar 11 Mbit. Dus ik probeer het maximale eruit te halen. Rond welke tijd kan ik het beste resetten ?


Bedankt alvast.
high speeds will never end.........
 
Bart5
Hoi ik heb in de middag de hoogste snelheid gekregen. Je kan je een hoop tijd besparen door niet telkens de LB te resetten, maar alleen het line stekkertje er even uit te halen en er weer in te stoppen.
Suc6.

Bart
Gewijzigd door Bart5 op 20 augustus 2007, 18:37
 
nightwing
Aha, heb al wat geprobeerd. Tijdschakelaar op 03:00 snachts gezet. dat wil enorm helpen:D


Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kb
DownStream 12212 Kb
Afname Dichtbij : 28.0 (dB)
Ver weg : 9.3 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 8 (dB)
Ver weg : 13 (dB)
HEC-teller 1133
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 180
ES-teller van 1 dag 0
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje over intrainen livebox.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie