obey-robots.txt
08 December 2016, 06:53
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

snelheidsverhoging???

johnytheone
goedenmorgen

ik was vanmorgen wat aan het lezen op de orangepagina

en ik las dat er vanaf nov.2007 een verhoging komt??

weten jullie er al wat meer van.

http://www.orange.nl/open/pccheck/productinfo1K.html

Orange ADSL Extra & Telefonie

Extra snel internetten & voordelig bellen. De snelheid is nu 4 Mbit/s maar wordt in november 2007 verhoogd naar 8Mbit/s! Standaard met Telefonie Basis, maar voor € 5,00 per maand extra kan je dag en nacht bellen naar vaste telefoonnummers in Nederland.

Inclusief gebruik Livebox modem en zonder vast KPN abonnement.
Je betaalt geen aansluitkosten, je voordeel is € 99,90.

redyak
Dat zal toch niet waar zijn?

Heb net na maanden gezeik te horen gekregen dat de snelheid wordt bepaald door de afstand tot de central dus dat mijn 5.5 mbit het maximale is op 2390 meter. Ook net een breif de deur uit gedaan dat ik van ze af wil.

mesa57
@redyak : dit gaat over standaard adsl abonementen en niet over adsl+2 (orange family) abonnementen. Met standaard adsl kon je niet meer dan 4 mb krijgen. Theoretisch is een maximum van 8 mb haalbaar. Voor adsl+2 (maximum 20 mb) is de afstand tot de centrale een factor die erg sterk meetelt.

rrozema: smilies uit gezet
Gewijzigd door rrozema op 21 augustus 2007, 12:19

redyak
mesa57 schreef:
@redyak : dit gaat over standaard adsl abonementen en niet over adsl+2 (orange family) abonnementen. Met standaard adsl kon je niet meer dan 4 mb krijgen. Theoretisch is een maximum van 8 mb haalbaar. Voor adsl+2 (maximum 20 mb) is de afstand tot de centrale een factor die erg sterk meetelt.

rrozema: smilies uit gezet

nee hoor het gaat over ADSL2+ alleen noemen ze het nu ADSL extra lees de rest van de specificaties maar ? Onder de link hierboven

Sterker nog , nergens zie je het niet bij nieuwe klant of updragen

http://www.orange.nl/open/pccheck/productinfo1.html
Maar als je inderdaad die K achter de 1 zet zie je bijna dezelfde pagina maar dan anders

http://www.orange.nl/open/pccheck/productinfo1K.html

Op mijn inlogpagina staat dit:

abonnement Orange ADSL Extra

let op: Orange ADSL Family heet voortaan Orange ADSL Extra
Gewijzigd door redyak op 21 augustus 2007, 13:29

redyak
Dit was hun antwoord maar ben nog niet helemaal tevreden of ik nu omhoog ga, antwoord is beetje vaag:

-------------------------------------------------------------------------------
Geachte

Die informatie klopt inderdaad, wij hebben u daar eerder niet op kunnen wijzen omdat wij zelf nog niet over die informatie beschikten. Orange werkt continu aan de verbetering van haar dienstverlening, het over de gehele linie verhogen van de snelheid en verbeteren van de stabiliteit maakt daar onderdeel van uit. De uiteindelijk door u te ontvangen snelheid blijft echter nog steeds afhankelijk van factoren waarop Orange geen invloed kan uitoefenen (bijv. de afstand tot aan de wijkcentrale).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV

angelostefano
174400254

mooi kan wel wat gebruiken hihihi!! Grin

redyak
Krijg ik dit antwoord terug:
--------------------------------------------------------------------------
Geachte
De wijkcentrales die voorheen maar 4 mbit konden leveren die kunnen vanaf november tot 8 mbit leveren. Echter heeft de snelheid daarvan ook met de afstand van de wijkcentrale temaken. U zit al aangesloten op een wijkcentrale die tot 20 mbit kan leveren voor u zal dit dus geen verschil uitmaken.
Dit heeft temaken met de afstand met de afstand van uw woning naar de wijkcentrale.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
------------------------------------------------------------------------------

Ik snap het dus niet meer, er gaat dan toch niks veranderen of ben ik nou gek. Er staat wel ineens tot 8 mbit in de mail terwijl er dit in de pagina staat:

Orange ADSL Extra
8 Mbit/s / 1024 Kbit/s Extra snel internetten. De snelheid is nu 4 Mbit/s maar wordt in november 2007 verhoogd naar 8 Mbit/s! Zonder vast KPN abonnement betaal je het eerste jaar maar € per maand (normaal € 9,95).
Inclusief gebruik Livebox modem. Je betaalt geen aansluitkosten, je voordeel is € 79,95.
meer weten

Wie kan me dit uileggen??

nightwing
redyak schreef:
Wie kan me dit uileggen??

Was ook te mooi om waar te zijn. De verhoging geld dus alleen voor de mensen die een 4 Mbit lijn hebben. Voor de gebruikers van Orange Family veranderd er dus niets. Wel fijn voor de mensen met nu nog 4 Mbit natuurlijk Wink
high speeds will never end.........

Bitfreak
Dat mag ook wel,mensen met een 4Mb abo betalen het zelfde dan iemand met een 20Mb aboWink.
Een ADSL2+ aansluiting heeft hier géén zin omdat ik nogal ver van de centrale vandaan woon.
Dus ik ben hier blij meeGrin.

redyak
tot 20 mbit en als je te verweg zit haal je maar 4 mbit gegarandeerd dus die 8 heeft geen invloed blijf je gewoon steken en minder krijgen dan adsl gewoon

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheidsverhoging???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen na snelheidsverhoging (12/12/2012) Livebox configuratie en problemen 5 22 december 2012, 08:59
snelheidsverhoging november 2012 Snelheid 44 19 december 2012, 23:14
wanneer snelheidsverhoging ? Snelheid 40 16 december 2012, 21:01
Snelheidsverhoging 2008 Algemeen 178 19 oktober 2008, 10:58
duidelijke datum snelheidsverhoging Algemeen 8 02 september 2008, 20:31
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:17:54
| Ronsworld07:48:05
| earlgrey7209:11:32
| Hans09:56:57
| Wanabo10:12:29
| Ano10:27:04
| dutch113:09:24
| RichieB13:55:41
| Memooh18:42:38
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.