obey-robots.txt
08 December 2016, 06:53
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe Livebox Software

Wanabo
Betreft: Nieuwe Livebox Software

Geachte abonnee,

Wanadoo heeft een nieuwe software-versie voor uw Livebox samengesteld, waarmee een aantal verbe****en wordt doorgevoerd in het gebruik van de Livebox en Wanadoo Telefonie.

De nieuwste versie staat voor u klaar om gedownload te worden. Klik hier voor instructies omtrent het downloaden van de software. http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/telefonie/download.html

Hebt u vragen?
Dit is een automatisch verstuurd bericht. Wanadoo kan reacties op dit e-mailbericht helaas niet beantwoorden. Wanneer u vragen hebt over uw ADSL-verbinding of Livebox kunt u terecht op de helppagina's van Wanadoo. http://eresponse.wanadoo.nl/cgi-bin/wanadoo.cfg/php/enduser/std_alp.php Ook kunt u ons bellen op ??n van de volgende nummers:

Wanadoo ADSL Direct en Family: 0900-9515 (Ç 0,20/min)
Wanadoo ADSL Go, Lite, Basic, Plus: 0900-0156 (Ç 0,20/min)

Met vriendelijke groet,

Wanadoo
Bron: Email bericht Wanadoo
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
ThijsV
Ik heb nu al twee keer mijn livebox gereset maar er gebeurt helemaal niks.
Wanadoo gebeld en die jongen vd helpdesk adviseerde mij om hun beveiligingssoftware (Wanadoo firewall) te downloaden en te installeren en dan zou alles weer werken
Vreemd verhaal maar nooit achtergekomen want je moet het kopen om het te installeren en dat wil ik niet omdat er gratis veel! betere firewalls zijn.
Maar al met al blijft mijn livebox maar niet updaten alle lampjes gaan allemaal goed en daarna werkt alles ook gewoon maar er is dus niets geupdatet.
Wie?
Thx
 
Wanabo
@ThijsV, kijk ook nog even in de berichten van de shoutbox en het archief daarvan.

De update komt vanzelf, en wel 's nachts een keer.

http://yep.it/?nudqyg
Gewijzigd door Wanabo op 10 mei 2006, 23:11
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
ThijsV
Wat en waar is de "shoutbox"Sad
 
Wanabo
Shoutbox zit aan de rechterkant.
Je ziet een venstertje (als je aangemeld bent) waarin je korte
boodschappen kunt tikken. Klik op de knop shout en het bericht
verschijnt in de kolom eronder.Cool
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
pj0tr
Nieuwe firmware binnen,

Instellingen blijven behouden, ook de inlog wachtwoorden.
Dhsp server staat nog steeds uit, precies zoals ik het wil.
alle port forwards blijven behouden.

de snelheid is slechter geworden.
voorheen 15204 Kb nu 13368 Kb
das bijna 2Mbit trager!!! een verschil van 2Mbit is bij de meeste providers ook een verschil van 10 Euro.
Voorstel voor wanadoo: graag mijn snelheid terug of lagere maandlasten.

Verbaasd me niets dat ze zo de telefonie willen verbeteren, geef iedereen een paar Mbit minder en je houdt bandbreedte genoeg over voor de telefonie...

ik heb toch echt een 20Mbit abonnement afgesloten ;-(
 
arjan
Dinsdagavond, internet verbinding valt weg, telefonie ook.
Livebox resetten en ik kan weer 5 minuten internetten, maar heb geen telefonie.
De volgende morgen nog eens resetten en het lijkt weer te werken.
Eind van de dag is het weer kapot, resetten, 2 minuten internet, resetten, 10 minuten erg slechte verbinding en geen telefonie.
In de avond is de verbinding traag, telefonie niet beschikbaar, opnieuw resetten.
Wat later heb ik weer telefonie.
Eind van de avond wordt het weer trager, totdat alles stilstaat. Reset.
Donderdag: 's morgens staat de boel weer stil, reset. 's Avonds nogmaals, reset.
Vrijdag: in de avond is nogmaals een reset nodig.

Via dit forum kom ik er achter dat er een software update gaande is. Inderdaad heb ik nu versie 3202WNLB_22201E.

Aan Wanadoo:
* waarom krijg ik niet vooraf een berichtje ?
* waarom kan ik op de livebox niet zien dat er een update gaande is ?
* kan de update zo uitgevoerd worden dat de livebox gewoon blijft werken ?
* en wat is er allemaal veranderd in de software ?
**** dit moet echt beter, anders wordt het volgend jaar weer een andere provider **** PRUTSERS !

Dank voor het lezen van mijn frustraties. Hebben meer mensen problemen ?
Gewijzigd door arjan op 13 mei 2006, 20:57
 
Funny2k
pj0tr schreef:
........

de snelheid is slechter geworden.
voorheen 15204 Kb nu 13368 Kb

.........


Mijn snelheid is gelijk gebleven op ongeveer 15000.
 
Richard
Ik lees heel veel van mensen dat de snelheid minder is geworden na de laatste nieuwe firmware update.
Is er ook een mogelijkheid om een en ander tegen te houden zodat de LB niet geupdate word totdat ze dat gefixed hebben?
Greetings, Richard.
 
Suug
Richard schreef:
Ik lees heel veel van mensen dat de snelheid minder is geworden na de laatste nieuwe firmware update.
Is er ook een mogelijkheid om een en ander tegen te houden zodat de LB niet geupdate word totdat ze dat gefixed hebben?


Nee, helaas niet.

De LB kijkt na 5 dagen of er een update is. Dus je kan het max. 5 dagen uitstellen.Frown
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Livebox Software', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk 22 02 mei 2016, 19:15
Fritz!Box 7490 ipv nieuwe Zyxel VMG8324-b10A Eigen modem configuratie en problemen 4 10 september 2015, 13:18
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing 26 27 augustus 2015, 18:16
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:17:27
| Ronsworld07:47:38
| earlgrey7209:11:05
| Hans09:56:30
| Wanabo10:12:02
| Ano10:26:37
| dutch113:08:57
| RichieB13:55:14
| Memooh18:42:11
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.