obey-robots.txt
09 December 2016, 18:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wat moet ik doen om mijn Livebox te updaten?

Wanabo
Antwoord
Je Livebox heeft een automatisch update-mechanisme. Elke keer als je je Livebox aanzet, controleert hij automatisch of er een software-update beschikbaar is. Als je je Livebox aan laat staan, controleert hij iedere tien dagen automatisch of er een update beschikbaar is. Als er een software-update beschikbaar is, wordt hij automatisch ge?nstalleerd. Tijdens een update zullen de lampjes op je Livebox knipperen. Dit kan tot twintig minuten duren. Tijdens de update, kun je geen gebruik maken van je internetverbinding en ook niet bellen met Wanadoo Telefonie.



Zodra het @-lampje op je Livebox niet meer knippert en blijft branden, is je internetverbinding weer klaar voor gebruik.


Bron: Wanadoo Helpdesk, zie link
http://yep.it/?nudqyg
Gewijzigd door Wanabo op 13 mei 2006, 17:36
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Valmont
Een circulaire in ons bedrijf geeft aan dat de LB zich in stappen zal updaten. Dit ter uwer informatie.

Verder, houdt de computer uit als de LB aan het updaten is. Het is niet de bedoeling dat de LB voor DHCP server gaat spelen op het moment van updaten.
 
trapm
Mijn pc staat vrijwel 7*24 aan.
Ik zou mij voor kunnen stellen dat ik gewoon aan t internetten ben op het moment dat de LB besluit 'zichzelf' te gaan updaten.

Hoe merk ik eea?
Wat te doen?

Liever had ik de mogelijkheid gehad om ZELF te bepalen wanneer ik een gereedstaande update uit laat voeren.
 
Valmont
U merkt het wel aan uw wegvallende verbinding en aan de LB lampjes die knipperen.

Laat de PC een paar nachten uitstaan.
 
trapm
's Nacht is JUIST de tijd waarop ik eea wil downloaden.
 
hevi
Let op op dat je de Livebox hardwarematig kapot kan maken als een firmware update niet goed gaat. Het lijkt me dat je altijd wel ongeveer 30 minuten kunt vinden om de Livebox niet te gebruiken. Een kapotte Livebox schakelt je verbinding ten minste een aantal dagen uit, en dat is het vast niet waard. Als je "niets"doet volgt een update automatisch en heb je geen keuze meer.
 
Richard
Het is zwakke hardware als je nog niet eens je computers 24/7 kunt laten aanstaan als er een firmware update plaats vind.
Als het goed is, zou gewoon je verbinding wegvallen, firmware update plaatsvinden en daarna je verbinding weer terugkomen.
Ik heb bijv. een webserver en enkele mailservers draaien thuis, dus die servers ga ik echt niet uit zetten.
Eerlijk gezegd maak ik me er niet zoveel zorgen over. Mocht het wel mis gaan, dan hebben ze ons dus een prul in de handen gestopt.Smile
Greetings, Richard.
 
trapm
Wat weerhoudt Wanadoo ervan de gebruiker een seintje te geven dat er nieuwe firmware klaarstaat en de gebruiker de keuze te geven het op een hem/haar beter uitkomend moment te effectueren?

Als de HW kapot gaat .... heb ik toch een huurcontract? Ik betaal toch HUUR voor het modem. Dßt scheelt in de garantie... levenslang, toch??
 
KenH
trapm schreef:
Wat weerhoudt Wanadoo ervan de gebruiker een seintje te geven dat er nieuwe firmware klaarstaat en de gebruiker de keuze te geven het op een hem/haar beter uitkomend moment te effectueren?


Hmmzz dat doe ze toch ook Shock
Gewijzigd door KenH op 16 mei 2006, 01:05
 
trapm
wanabo schreef:
Antwoord
Je Livebox heeft een automatisch update-mechanisme. Elke keer als je je Livebox aanzet, controleert hij automatisch of er een software-update beschikbaar is. Als je je Livebox aan laat staan, controleert hij iedere tien dagen automatisch of er een update beschikbaar is. Als er een software-update beschikbaar is, wordt hij automatisch ge?nstalleerd. Tijdens een update zullen de lampjes op je Livebox knipperen. Dit kan tot twintig minuten duren. Tijdens de update, kun je geen gebruik maken van je internetverbinding en ook niet bellen met Wanadoo Telefonie.



Zodra het @-lampje op je Livebox niet meer knippert en blijft branden, is je internetverbinding weer klaar voor gebruik.





Tja, Ik lees het bovenstaande en zie hierin g??n keuze staan of ik het OP DAT MOMENT wens ...
Gewijzigd door trapm op 16 mei 2006, 09:55
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat moet ik doen om mijn Livebox te updaten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? 1 12 augustus 2016, 14:24
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Hooge Ping, Latency - wat te doen? Huawei configuratie en problemen 22 11 april 2016, 20:12
geen email voor mijn-online Helpdesk 6 26 oktober 2015, 21:59
Mijn vaste telefoonnumer niet bereikbaar! Algemeen 3 09 september 2015, 23:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:41:17
| Wanabo01:18:43
| jms31901:36:55
| Hans01:38:50
| gvmelle03:28:42
| MBroertjes03:47:58
| dutch flash07:10:12
| Franx09:57:43
| Lutz11:28:49
| Johan418:11:50
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.