obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
livebox met vista 64
quark12345
De 64 versie van firefox ken ik wel proberen .
De code die msn geeft heb ik opgezocht en dat is dus een firewall .
Bij Azureus heb ik de upnp uitgeschakelt , hij kwam zelf al met de melding dat die niet werkte.
Raar dat er geen upnp in zit zou een hoop problemen die ik lees oplossen

Ik zit momenteel niet thuis maar ik zal ff doorgeven zodat mijn pa het ff ken nakijken.
Alvast bedankt.
Gewijzigd door quark12345 op 02 september 2007, 18:11
 
quark12345
Het probleem is opgelost en alles werkt perfect.

De oplossing was om vista opnieuw te instaleren en daarna werkte alles.
Maar wat er nu dwars zat weet ik niet

Bedankt voor het mee denkenWink
 
mesa57
Leek me ook sterk dat het aan de livebox lag .... Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox met vista 64', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
PC met Vista aansluiten met dongle Thomson meer apparaten aansluiten : 6 05 mei 2014
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Advertentie