obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Inbellen naar 222 12
pmelis
Tijdens het internetten komt het wel eens voor dat mijn computer automatisch wilt inbellen naar nummer 222 12 (even opgezocht en blijkt het nummer te zijn van Orange Free). Ik heb het idee dat dit gebeurt bij bepaalde internetsites (steeds bij het openen van een bepaalde site geeft hij een banner niet weer, afkomstig van een andere site). Hebben meer mensen hier problemen mee of weet iemand een oplossing om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt. Het inbellen lukt trouwens niet en door het weg te klikken en even later bij een pop-up op "verbinding maken" te klikken heb ik weer gewoon weer verbinding met internet. Volgens mij valt sowieso mijn verbinding niet weg, alleen voor die bepaalde site.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie!
 
Lizard
Misschien moet je even naar je netwerk verbindingen kijken of je daar een extra inbel account hebt staan. Zo ja, dan die verwijderen.
 
Wanabo
Per ongeluk ooit de Orange/Wanadoo CD geinstalleerd?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
pmelis
Er staat inderdaad een inbelverbinding in mijn "netwerkverbindingen". Ik neem aan dat ik deze kan verwijderen, aangezien mijn internet via een LAN-verbinding loopt (ik heb Orange ADSL Family + Telefonie). Ik heb de installatie inderdaad ook via de Orange CD gedaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inbellen naar 222 12', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 16 07 nov 2016
Advertentie