obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
orange adsl & telefonie
petit-papillon
hallo,
ik zit er over te denken om orange adsl & telefonie te nemen. voor 14,95 p.m het eerste jaar! ik heb geen kpn abbonement, ik begrijp niet van de orange site of ik nu ook nog extra geld bij moet betalen omdat ik geen kpn abbonement heb. kan iemand mij hier iets over vertellen???
-xXx- loesFrown
 
OrangeExpert
Hoi hoi,

Het eerste jaar is inderdaad € 14.95 incl je KPN (Orange) lijn. Tevens vanaf november een snelheids verhoging van 4Mbit naar 8 Mbit. let op na het jaar gaat de prijs wel omhoog, maar een hele interessante aanbieding dus, voor het eerste jaar. Hopelijk ben je zo een stapje verder.

Gr. Dennis
 
petit-papillon
hey dennis,
dankje voor je antwoord!!...
als ik het dus goed begrijp, betaal ik alleen de 14,95 p.m.(1ste jaar) exl. de telefoon tikken???!!!!
-xXx- loesGrin
 
OrangeExpert
Geen dank. Als er nog meer vragen zijn laat het weten Wink.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange adsl & telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 sep 2017
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen : 8 04 sep 2017
Advertentie