obey-robots.txt
11 December 2016, 08:58
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Top 5 van meeste domme (helpdesk) opmerkingen...

orange07
Wat zijn jou ervaring met de uhm...Meeste domme medewerkers.

1. Vervang het kabeltje eens
2. Er zit een worm of virus op u pc
3. Je zit niet direct op de meterkast aangesloten
 
Wanabo
Situatie - Internet ligt eruit.

Ikke - Ik wil een storing melden, ik kan niet op internet!
...... dit wordt afgehandeld maar niet opgelost.

Ikke - Nu ik u toch aan de lijn heb wil ik ook het volgende melden. Nadat Orange de firmware geupdate heeft, werkt mijn nummerherkenning niet meer..Sad

HD - Ja maar uw toestel staat op de lijst van niet werkende toestellen. Kijkt u zelf maar op internet.

Ikke - Ik bel dus dat ik geen internet heb weet u nog!!! Angry

Ikke - Bovendien is dat toestel op die lijst gekomen nadat ik hier al eerder melding van gemaakt heb.

Ikke - Door toedoen van Orange (firmware update) werkt mijn speciaal voor nummerherkenning aangeschafte telefoon niet meer.

HD - Nummerherkenning is een service, u betaald er niet voor dus u kunt er geen rechten aan ontlenen.Angry
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
alexanderpas
deze komt vanaf de helpdesk van een bedrijf (geen internet provider, maar de ICT-afdeling) maar is te idioot om voor mezelf te houden.

V: Citrix ligt eruit.
HD: Ja Mevrouw, het regent buiten hè, dan zijn de kabels wat gevoeliger
 
Richard
WHAHAHA!Grin
Greetings, Richard.
 
spatieman
http://home.wanadoo.nl/spatieman/files/voicemail.wav
luister deze maar eens..
mijn internet lag er nog steeds uit op dat moment..
 
rrozema
En dat ging natuurlijk over je voip telefonie, nietwaar? WHAHAHAHA.

Bij mij hebben ze ook al eens een klacht over het niet werken van mijn telefonie 'op afgehandeld gezet' omdat ze mij 'na meerdere pogingen niet telefonisch konden bereiken'. Nee, gek he, daar ging de klacht ook over....
 
vdrijver
jezus,dat zegt al genoeg over het niveau bij orange.echt triest
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream
 
Reem0nN
ja misschien beetje vaag.maar als je zo iemand aan de lijn heb en je belt zelf naar de helpdesk je wilt dat het in behandeling word genomen dat je geen telefonie heb.je weet ze wel te bereiken via een telefoon neem ik aan.laat dan ook zo netjes even je 06- achter want orange belt daar altijd op terug.mensen kennen de helpdesk wel afkraken maar bepaald slimme mensen of aktiefe mensen die zelf even wat ondernemen meteen zijn er ook niet. maar goed Wink
 
rrozema
En zo slim was ik zelf niet geweest, denk je? Natuurlijk heb ik bij elk contact mijn 06 nummer doorgegeven, dat stond zelfs in mijn initiele vraag. Maar hoe vaak ik mijn 06 ook doorgaf, de helpdesk bleef maar enkel naar het Orange nummer bellen.
 
spatieman
oja.
deze is ook goed.
ik: Modem loopt steeds vast.
HELLDESK: Het ligt aan uw pc.
IK: Modem loopt ook vast als ik alleen een switch er tussen zet.
HELLDESK: Het ligt toch aan uw pc,
IK: Hallo, er hangt niets aan de livebox, maar loopt nog steeds vast.
HELLDESK: Modem moet aan isra punt hangen.
IK: Als ik dat doe, heb ik internet nog langzamer als een 9k6 inbel verbinding.
HELLDESK: Dan heeft u een virus op uw PC
IK: Ik stuur het modem in een envelop terug, prutsers.
HELPDESK: Dan rekeET^$#@# klik, tuut tuut tuut.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Top 5 van meeste domme (helpdesk) opmerkingen...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk! Helpdesk 1 17 januari 2014, 09:32
09009515 verkeerde helpdesk Helpdesk 2 04 oktober 2013, 22:25
Online helpdesk via e-mail bereiken Frequently Asked Questions 12 19 december 2012, 22:51
Slechte kennis helpdesk, passieve houding Online Klacht over Online 31 16 maart 2011, 07:32
Communicatie met helpdesk. Livebox meer apparaten aansluiten 12 11 februari 2011, 20:31
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:31:42
| vdbits06:42:53
| Wanabo09:40:30
| Carlovanlent11:29:06
| Matthy Alblas13:45:40
| ronald schuit14:13:48
| famcai14:47:51
| cdb19:27:04
| peukevreugd21:53:05
| johan32421:53:59
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.