obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding valt telkens uit.
aho70
Ik heb sinds 3 weken ongeveer Orange adsl family totaal.

maar heb telkens problemen met het verbinding.

hij valt telkens uit wie kan er helpen???
 
aho70
Ik heb vandaag nog orange gebeld en ze zeiden dat ik op het moment moest bellen als de verbinding vast slaat, zodat ze daar kunnen kijken wat de technische reden is.

en ze zeiden ook dat ze nog via het hoofdcentraal van orange ging resetten, op dit moment lijkt het goed...
 
rrozema
Wat werkt er niet meer wanneer je verbinding uit valt? Heb je een wireless verbinding of zit je met een netwerk kabel vast aan de livebox? Kun je nog wel 192.168.1.1 pingen als je verbinding is weggevallen? Branden/knipperen er lampjes op je livebox wanneer de verbinding is weggevallen?

Wat ik bedoel is: je geeft totaal geen informatie, hoe verwacht je dat iemand je dan kan helpen?
 
aho70
srry moet eigenlijk meer informatie,

Ik kan dan niet in het http://192.168.1.1 komen.

de lichten van het livebox branden dan wel maar knipperen niet meer.

gebruik geen wifi ik heb hem gewoon aangesloten met een netwerk kabel alle 2 de aansluitingen, van de ene aansluiting naar boven naar de router en dan naar 3 pc en van de andere aansluiting van livebox beneden op mijn laptop.

ik heb hem ook normaal geprobeert maar hij slaat toch weer vast.
 
mesa57
Probeer het probleem iets kleiner te maken.
1. Koppel de router los. Slaat hij dan nog vast ?
2. Koppel de router er weer aan en koppel de notebook. Slaat hij dan nog vast ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding valt telkens uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
Advertentie