obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
internet traag
mwhite
nee gaat hem niet worden
onboard netwerkkaart van moederboard beide pc's die ik heb Grin

ik ga maar windows erover draaien
of is het echt nodig om te formatteren?

gr,

marc
Gewijzigd door mwhite op 21 september 2007, 14:25
 
mesa57
Je kunt ook even een los netwerkkaartje kopen. Die zijn niet meer duur. XP overnieuw installeren heeft alleen zin als je formateert, maar daar vraagt de installatie volgens mij om. Je moet ook overnieuw activeren Frown
 
mwhite
zo
ik heb effe een netwerkkaartje te pakken gekregen
maar dit maakt niks uit
dus het zou dat aan de windows installatie moet liggen

gr,

marc

oja ik had nog wat na eenpaar keer resetten enzo stond mijn livebox ineens weer op Software versie 3202WNLB_222034 Angry
en kan hem niet meer updaten hij zegt wel dat is bezig met zoeken naar updaten maar hij doet niks!!?? Sad
Gewijzigd door mwhite op 24 september 2007, 13:21
 
rrozema
Dan heb je je livebox nu waarschijnlijk gemold Frown. De livebox heeft 2 geheugenbanken, waarmee hij de automatische updates uitvoert. Terwijl de ene bank wordt gebruikt, update hij de andere, zodra de eerste bank klaar is met updaten, dan restart de livebox zichzelf en start dan van de 2e bank op om vervolgens de andere bank ook te updaten. Blijkbaar is bij jou nu 1 bank wel ge-update maar de andere niet. Waarschijnlijk doordat je hem halverwege z'n update proces hebt uitgeschakeld.

Je kan nog eens proberen om zelf, middels de 'zoek updates' knop deze bank opnieuw te updaten, maar je hebt grote kans dat alleen een 'retourtje Orange' hem nog zal kunnen redden. Wat ze daar dan waarschijnlijk gaan doen is hem helemaal opnieuw van nieuwe software voorzien.
 
mwhite
o aha dan zal die nu wel verrot zijn Cool
kan ook niet updaten via 'zoek updates' dan zegt ie dat ie gaat zoeken maar er gebeurd niks
dacht niet dat ik na een update heb uitgezet maar zou kunnen
ik heb wel zitten vogelen met dat ding
kunnen die boxen ook niet veel hebben
nou ja opsturen dan maar

gr,

marc
 
rrozema
Niet zelf opsturen, maar contact opnemen met de helpdesk. Je krijgt dan een doos met een antwoord adres.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie