obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
problemen met verbinden EN bellen!
pet-r
ik kan niet via 192.168.1.1 kijken omdat ik niet kan connecten met het livebox modem.. hij vind m wel ook draadloos maar als ik klik op connect lukt het gewoon niet.
 
rrozema
pet-r: Als je telefoon het wel doet, is je livebox blijkbaar correct verbonden aan de adsl kant (brandt het @ lampje continu?). Je kunt echter nog niet internetten. Je probeert wireless met de livebox te verbinden. Kun je het ook eens met een utp kabel proberen? Want waarschijnlijk is het probleem dat je je wireless client nog niet goed hebt aangemeld bij de livebox (reg-knopje al wel gebruikt?) of je hebt een fout in de gegevens van de beveiliging van de wireless verbinding. Bijvoorbeeld de WEP-key (zoals die op de sticker onderop de livebox staat), heb je die goed ingevuld? In ieder geval, als je het eerst even met een utp kabel probeert, dan kun je uitsluiten dat de livebox het probleem is. Als je namelijk met een utp kabel wel het internet op kunt, dan moet het ook lukken met een wireless verbinding, zodra je de verbindingsgegevens correct hebt. Een kwestie van oorzaken elimineren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met verbinden EN bellen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Advertentie