obey-robots.txt
05 December 2016, 03:18
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Livebox valt zonder reden uit en ik kan dan niet gebeld worden!!

shanna
Pfff.. Wat een gekud met die livebox..
Mijn livebox valt zonder reden op verschillende tijden uit.
Zonder mijn weten, en dan kan ik dus niet bellen of gebeld worden, stel dat ik een belangrijk telefoontje verwacht. Dit KAN toch niet?

Als ik email naar de klanten-service..

Dan moest ik 2x herhaaldelijk bevestigen dat alles correct is aangesloten. En laten ze me daarna stikken door GEEN oplossing te bieden! dit kan toch niet?
Wat moet ik hiermee? Ik post dit ook wel op Tros Radar..

rrozema
en daarom laat je ons jouw klacht 2x lezen? Smile

shanna
Nou, het was meer een vraag van "wat kan ik hiermee doen?"
Maar datbegreep je welzf ook wel of niet?
Of moet ik het voor aperger patienten zq beta nerds het helemaal tot op de letter uitleggen wat ik nou precies hoermee wil?

blijf ontopic! Sad

mesa57
Het beste wat je kunt doen is zien dat je je normale kpn lijn weer terug krijgt. Orange met alleen internet is wel behoorlijk stabiel.

rrozema
shanna schreef:
Nou, het was meer een vraag van "wat kan ik hiermee doen?"
Maar datbegreep je welzf ook wel of niet?
Of moet ik het voor aperger patienten zq beta nerds het helemaal tot op de letter uitleggen wat ik nou precies hoermee wil?

blijf ontopic! Sad

Ik heb precies dezelfde vraag van jou al in een andere thread beantwoord. Bovendien heb je nog minstens op 6 andere threads ook jouw klacht geplaatst. Ik denk dat ik daar dan wel op z'n minst een grapje over kan maken, toch? En anders zoek je het toch lekker zelf uit. Ik doe dit voor m'n lol hoor!

mesa57
Smile

aho70
Hey hey Hetzelfde probleem heb ik ook ik vind het egt slechte service ze helpen mij daar ook niet mee bij het klantenservice ze hebben geen oplossing voor... ik weet op het moment ook niet wat ik moet doen
shanna schreef:
Zonder mijn weten, en dan kan ik dus niet bellen of gebeld worden, stel dat ik een belangrijk telefoontje verwacht. Dit KAN toch niet?

Dan moest ik 2x herhaaldelijk bevestigen dat alles correct is aangesloten. En laten ze me daarna stikken door GEEN oplossing te bieden! dit kan toch niet?

mesa57
Wat je kunt doen als ze geen oplossing bieden is vragen om de overeenkomst z.s.m. (binnen een maand) te beeindigen en op zoek gaan naar een andere provider.

vdrijver
dat moet 2 maanden duren volgens orange,dan is er pas sprake van een wan prestatie volgens hun
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

uranus1963
shanna schreef:

Shanna,

Even de Livebox 10 minuten van de stroom af; even de stekker uit het telefoonstopcontact (ISRA-punt) en dan even zo laten staan. Dan de stroom er weer op en de bekabeling aan en dan nog eens proberen. Het kan zijn, dat hij nieuwe software gaat downloaden en dat de BIOS van het modem (niet van de PC) dan veranderd gaat worden. Is dat gebeurd, dan moet het goed werken. Je hebt waarschijnlijk noig een oude Wanadoo modem.

Ander punt kan zijn, dat het kabeltje van je telefoon naar de Livebox niet goed werkt. Even een ander kabeltje erin doen en het moet zo gaan werken.

Mocht dat ook niet werken, dan even naar de klantenservice bellen. Niet mailen, want dat werkt bij Orange niet. Gewoon even om 9:00 uur het eerste aan de beurt zijn en die dummie van de klantenservice even om raad vragen. Dan krijg je een nieuwe Livebox en geef je deze aan de TNT Post terverzending van de oude.

Het moet dan goed gaan.

Succes,

Jan.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox valt zonder reden uit en ik kan dan niet gebeld worden!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Verbinding valt Storing 8 15 september 2016, 09:25
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan404:23:58
| frankvdz04:27:47
| ronald schuit05:00:50
| Wanabo07:07:13
| dutch flash07:11:49
| RichieB07:43:02
| Roroko08:57:45
| Hans10:50:45
| Lutz11:48:40
| Sambala13:56:04
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?