obey-robots.txt
07 December 2016, 17:16
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Snelheid van 10Mb naar 5Mb !

lazbahadir
Na een paar dagen na de laatste update is mijn snelheid (die bij de Livebox zelf word weergegeven) van 10Mb gezakt naar 5Mb.. 5540 Kb om precies te zijn. Bedankt Orange..! Aan wat kan het liggen en wat kan ik hieraan doen?

lazbahadir
Upload is trouwens hetzelfde gebleven

Richard
Reset je livebox eens, dat wil wel eens helpen. Hij wordt dan weer lekker fris, gaat ook opnieuw intrainen en je kunt geluk hebben.

Is wel veel hoor 5mbit verlies.

Greetings, Richard.

lazbahadir
Heb ik al meerdere keren gedaan.. Maar jammer genoeg blijft het zo. Als het nou 1 of 2Mb was zou het nog wel kunnen maar 5Mb in 1 keer weg..Sad
Gewijzigd door lazbahadir op 03 oktober 2007, 21:05

Dromertje
Hoi, jij bent 50 % van je snelheid kwijt. Nou ik ben ook 50% kwijt maar dat is wel 8 Mb. Normaal heb ik een snelheid van 15 Mb en nu heb ik heel vaak slechts 6 Mb en als ik pech heb slechts 32 Kb.
Ik ben al anderhalva maand bezig met Orange maar tot nu toe kunnen zij geen oplossing geven. Ik heb alle kabels, de livebox zelf en de voeding en software allemaal vervangen door nieuw. Niets heeft geholpen.

Sorry maar ook ik kan je niet helpen. Maar we moeten blijven zeuren bij Orange want we betalen er wel voor. Hou me op de hoogte

Gr.
Ed

lazbahadir
@Dromertje/all: Heb net (omdat mijn internet het niet deed) de livebox ff gereset. Snelheid is nu 8792 Kb geworden.. Ik hoop dat het (minimaal) zo blijft (het is iig beter dan 5Mb ).. Nu jou snelheid nog..

PS: Ik vraag me toch nog steeds af aan watdie snelheidsvermindering lag
Gewijzigd door lazbahadir op 07 oktober 2007, 13:13

Dromertje
Hoi, heb ik ook al geprobeerd en een paar keer opnieuw opgestart en ook de voeding eruit gehaald zodat de live box helemaal leeg. Dit heeft echter niet geholpen. Ik heb nog steeds een snelheid van 6Mb.

Afgelopen woensdag toen ik het probleem voor de zoveelste keer had heb ik een print-screen gemaakt van de diagnostics in het Livebox configuratie programma en dat naar de helpdesk van Wandoo/Orange gestuurd. Ik kreeg een mailtje terug met de melding dat zij een snelheid van 14,5 Mb hadden gemeten en dat het probleem nagenoeg zeker bij mij lag.
Ik heb maar weer eens de contacten van het ISRA punt met alcohol vetvrij gemaakt en een nieuw kort kabeltje naar de Livebox gemonteert. Ook dit heeft nog geen verbetering gebracht.

Ik ga morgen nog maar eens bellen en vragen of zij mijn aansluiting op de wijkcentrale kunnen resetten.

Ik hou je op de hoogte.
Gr
Ed

lazbahadir
En net zie ik weer dat mijn snelheid weer naar 5 Mb is gezakt.. Angry

mesa57
En je upload, wat is die nou ?

mkr2006
Nou jongens die van mij is in een jaar terug gezakt van 13MB naar 10MB en sinds vorige weeg gemiddeld naar 4MB. Net flink geklaagd bij de helpdesk, ze gaan ermee aan de slag........

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid van 10Mb naar 5Mb !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 6 05 december 2016, 17:43
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing 22 05 december 2016, 11:19
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Van 12 naar 8 Mb en wie doet dit? Snelheid 2 04 november 2016, 22:41
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen 16 04 november 2016, 22:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:18:11
| Hans03:38:29
| Memooh05:05:08
| Wanabo09:41:15
| Tiger17:52:36
| ronald schuit18:51:05
| ekhhorlings21:10:49
| Lutz21:17:59
| mRcan22:42:17
| dutch flash22:58:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.