obey-robots.txt
09 December 2016, 18:20
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

wat een troep...!!!

Renso
Ik heb op 19 september een aanvraag gedaan voor ADSL extra incl telefoon.
De aansluiting zou 10 Oktober gereed zijn en ook de Livebox zou dan al in mijn bezit zijn....(NOT)

1 Oktober belde de KPN voor een afspraak om de lijn te komen doormeten en 2 draden om te draaien wit/oranje ipv rood/blauw.
Geen monteur dus langsgeweest.

Dan maar bellen met de klanten service..."nee hoor de monteur hoeft echt niets bij u te doen".

9 Oktober maar weer eens bellen hoe het zit met de Livebox.."die komt eraan mijnheer"...nee ik krijg op 10 oktober de aansluiting..!!
"nee mijnheer dat gaat niet lukken..veel te druk" ik heb toen maar een wat stevige toon aangeslagen en toen zou het de 11e worden??!!

10 Oktober de KPN was weer langs geweest.....ik de monteur bellen..
"kunt u zelf de 2 draadjes omdraaien??" ja dat kan ik wel.
"Als u dan nog geen DSL signaal heeft moet u even met uw provider bellen.
Nou geen signaal dus...
Weer bellen met de klantenservice...hoe zit het met de livebox??
"Die komt eraan mijnheer" en hoe zit het noe met de KPN.
volgens orange hoeven ze niet te komen maar nu zijn ze toch weer langs geweest.."ja..dan moet u zelf even bellen met de KPN voor een nieuwe afspraak"ik vroeg hem wie er nou de klant was en wie nou de provider.
Toen dat duidelijk was kreeg ik toch de mededeling dat ik zelf met de KPN moest bellen.

Ik heb Orange de tijd gegeven tot Vrijdag as en zo niet dan zijn ze in gebreke gebleven en kan ik van de aanvraag af....

Ik laat nog wel weten hoe dit afloopt..

Renso

Renso
Orange heeft kontakt met mij opgenomen.
Ik heb ze tot volgende week (19e) de tijd gegeven en anders gaat het naar EN de klachten cie telecom EN naar mijn rechtskundig adviseur.
Ik heb ze dan wettelijk de tijd gegeven om hun afspraak na te komen.

(de brieven liggen al klaar)

Rest horen jullie nog........

Renso
Orange.....Ik ben rood van woede

Renso
Update van de opleverings problemen...

Ik heb net een mailtje ontvangen dat ze pas in week 46 mij een aansluiting kunnen leveren terwijl dit dus 10 Oktober de bedoeling zou zijn.

Ik heb direct het eea op papier gezet en Orange een brief gezonden waarin ik ze ingebreke stel.
Na diverse beloftes en Orange tot 2 maal toe de gelegenheid gegeven te hebben om hun fouten te herstellen is het voor mij over en sluiten.

Ik laat jullie nog wel weten hoe dit af gaat lopen.

Renso

Calimer0
Hey Renso,

Ik heb hetzelfde probleem met Orange.
Wil jij mij misschien die documenten mailen die jij hebt opgesteld?

Ik wacht dus nu ook al bijna een maand op mijn verbinding. Ik heb het ook een beetje gehad met die nare organisatie. Heb nu al meer dan een week geleden een e-mail gestuurd, geen antwoord op gehad, zaterdag gebeld, er is wel iets aangemaalt bij de TD, maar daar is dus ook nog niets mee gedaan. Ik heb net weer gebeld en nu wordt er gezegd dat er een technische storing was waardoor het pas week 46 wordt dat de verbinding wordt opgeleverd.
Ik wil graag dezelfde stappen gaan ondernemen als jij.

Renso
Het is nu 8 November en ik heb Orange een week geleden via een aangetekende brief in gebreke gesteld.
Het typische is dus dat ze helemeel niets laten horen..??!!
Ook de eis van bevestiging van dat schrijven doet ze dus niks.
Inmiddels heb ik een aardig dossier bij elkaar en als ze nou zo nodig fout willen zijn ze welkom......
Laat dit een waarschuwing zijn...je abonneren gaat binnen 5 minuten en dan kan je wachten op je aansluiting tot je grijze haren hebt....
Voor mij is het einde verhaal en ik wens een ieder sterkte en suuk6.
Het is een goede les voor mij geweest maar zonde van mijn tijd.

RensoShock
Gewijzigd door Renso op 08 november 2007, 19:51

spatieman
tjonge.
je kan nu simpelweg opzeggen, want ze zijn in gebreke gebleven.
het zou me niet verwonderen dat jezelf schadevergoeding kan vragen.
want je hebt toch al die tijd zonder internet gezeten dank zij het gestuntel.
en ze mogen je ook nog eens NIET factureren..

Renso
@spatieman

Ik ben inderdaad dus alweer met een andere provider bezig.
Alles waar ze nu nog over communiceren gaat gelijk de prullebak in.
Ik zie ze er ook nog toe in staat dat ze de livebox nog opsturenGrin

Maar wat mij betreft is het einde verhaal Sad

Renso
Gewijzigd door Renso op 11 november 2007, 22:43

Peter_L
Hoi Renso (en de anderen)

Ik heb dus ook het nodige gedoe met het opleveren. Zou 31-10 gebeuren, werkt nog steeds niet. Zie mijn eerdere topics

Ik heb ook een klacht gestuurd (fax, mail en aangetekend schrijven) en ik heb ze inmiddels ook in gebreke gesteld (fax, mail en aangetekend schrijven met "handtekening retour"Wink
Deze handtekening heb ik inmiddels retour gekregen dus de brieven zijn 100% zeker bij Orange maar het viel mij wel op dat er een adres sticker op zit van Wanadoo in Lelystad. Kennelijk gaan klachten etc naar de voormalige provider Wanadoo. Vreemd....

Na weer tientallen malen gebeld te hebben wist men mij deze week te vertellen dat het ISRA punt misschien niet goed is. Dat lijkt mij sterk want met KPN heb ik nooit problemen gehad en als ik het stappenplan volg uit de installatiehandleiding dan hoef ik (in mijn situatie) helemaal niet bij het ISRA punt te zijn. (ik heb geen andere lijnen in huis, geen alarmcentrale, etc etc) Het is livebox aansluiten en klaar. Het zou vreemd zijn als nu blijkt dat het ISRA punt niet goed is want ik heb immers al tientallen malen gebeld en de handleiding volgend hoef ik in mijn situatie niet te rommelen aan het ISRA punt. Daarnaast zou de lijn volgens hetgeen in de bevestigingsbrief van Orange staat door een monteur van KPN gelabeld en getest worden om dit soort probelemen te ontdekken. Dit is nooit gebeurd.

Maar ja ik ben niet deskundig genoeg om te beoordelen of het ISRA punt nu wel of niet goed is. Heb daarom een monteur ingeschakeld van schuuring, welke de thuis installaties doet namens/voor Orange. Kijken wat die zegt. De kosten ga ik sowieso verhalen op orange omdat dit van te voren had moeten gebeuren.

Inmiddels ligt een klacht (via consuwijzer) bij de opta en heb ik de zaak aangekaart bij de rechtsbijstand maar voordat daar weer een jurist op de zaak zit zijn we zo weer twee weken verder. Intussen zit ik zonder internet en telefoon

Misschien moet ik maar postduiven ga kopen om mijn berichten te verzendenGrin

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 15 november 2007, 07:38

Renso
Nou.....eindelijk is het dan zover...ik ben af van de aanvraag van ADSL Extra

De aangetekende brief met de ingebreke stelling heeft dus geholpen.
Ik wens iedereen veel suuk6 met zijn/haar aanvraag en bedankt voor jullie reply's.

RensoGrin

Renso
Wat ik al eerder schreef...ik heb een bevestiging van Orange gekregen op 19 November.

En waar ik al bang voor was....de TNT kwam een pakketje bezorgen met erin de.....jawel...Livebox.

Mij via de pagina van Orange terug laten bellen maar die verwees mij weer naar het 0900 betaal nummer.
Ik verdom dat want ik heb er al genoeg tijd en telefoonkosten in gestopt.
Ze komen hem maar lekker halen of ze geven mij maar een antwoord nummer oid waar die heen kan....

Wat een zooitje daar zeg.......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat een troep...!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:39:39
| Wanabo01:17:05
| jms31901:35:17
| Hans01:37:12
| gvmelle03:27:04
| MBroertjes03:46:20
| dutch flash07:08:34
| Franx09:56:05
| Lutz11:27:11
| Johan418:10:12
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.