obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
adsl family + telefonie +speedtouch 546+spa3102
luca s
Ik heb na dagelijks vastlopen van de livebox en de spa 3102,
de livebox vervangen door de Speedtouch 546.

Firmware geupdated en met de wizard alles geinstalleerd.
Mijn telefoon en internet werkte, tot ik merkte dat ik wel kon bellen
maar niet gebeld wordenFrownFrown


Ik heb de speedtouch met daarvoor de adsl splitter met de cat5 naar de spa3102 wan poort en de pc op de lan poort van de spa3102,
verder de telfoon lineout van de splitter in de spa3102 line en de telefoon op de phone poort van de spa3102

Iemand die dit wel werkend heeft of kan de telefoon uberhaupt niet werken met een dergelijk abo (adsl family + telefoon)??
Ikweet dat ik zo niets meer heb aan het telefoon abo maar was van plan om alle telefoon via de spa3102(voipbuster te laten lopen
 
mesa57
Voip telefonie van Orange werkt alleen met de lifebox.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'adsl family + telefonie +speedtouch 546+spa3102', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
FTPserver achter Netgear router achter Speedtouch 516 v6 niet bereikbaar vanaf internet Eigen modem meer apparaten aansluiten : 2 19 jul 2012
Speedtouch 546 v6 hoe instellen? Eigen modem configuratie en problemen : 21 28 feb 2012
Advertentie