obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
4MB niet eens haalbaar
Ghost
Ik ben al ongv 2,5 klant van wanadoo/orange, in het begin (wanadoo) werkte alles prima. Wanadoo wordt dan overgenomen door Orange en ik krijg ADSL Family aangeboden meer snelheid voor minder €. Goed toch? Nou nee, en hier beginnen de problemen. Eerst werkte het 'niet slecht'. Het begon bij dat m'n Livebox die kapot ging 0.o, dus oke ik Orange bellen nou prima ik krijg een nieuwe Livebox. Ik alles aanluiten en ja hoor heb 2321 KBS downstream Frown. Ik weer Orange bellen en mij wordt verteld dat ik me kabels moet nakijken. Oke ik vervang alles maar het probleem blijft! Je raadt het al ik weer bellen dan komen ze weer aan met dat me livebox dicht bij het ISRA punt moet aansluiten Shock. Dat doe ik dan maar niks is opgelost, na vele malen bellen en brieven verzenden wil ik me abonnement opzeggen, krijg ik leuk te horen dat ik er een jaar aan vastzitAngry Je hebt toch een opzegtermijn van 1 maand!! Nee want orange heeft met de voorwaarden zitten te knoeien. Maar ik heb nooit voor zo iets getekent! Ze hebben mij nooit verteld dat ik dan 1 jaar er aan vast zit!!

Spreken we hier van een wanprestatie van Orange!?!

A. Ik haal de 4mb niet eens
B. Ik heb meerdere malen gebeld maar ik krijg steeds weer dezelfde @!##Angry
C. ik heb nooit getekent voor een contract waar ik 1 jaar aan vast zit!!!

gr

Ghost
Gewijzigd door Ghost op 21 oktober 2007, 15:55
 
Wout
Als je een rechtsbijstand verzekering hebt zou ik die zeker eens inschakelen. Verder staan er interessante links in de sectie Nuttige Weblinks.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '4MB niet eens haalbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie