obey-robots.txt
04 December 2016, 23:24
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

300kb.sec max met FAMILY | read in |

devi
HAllo allemaal

ik zit nu 2 maanden bij wanadoo
en het beviel me goed

ik zit zoon 969 meter van de centrale en ik haalde altijd iedere dag en nacht zoon 1500 tot 1800 kb.sec dat is dus 1.8 mb per seconden.
Tot vorige week haalde ik opeens maar 300 kb max. en het uploaden via een ftp commander naar mijn host ging maar 8 kb het downloaden van me host ging ook altijd met 1.3 mb per seconden dus er is daadwerkelijk iets mis bij wanadoo
of de software van de LB of iets bij de centrale ik weet het niet dus
ben ik zins vorige week gaan bellen met de klanten service en die wisten het ook niet ze zouden de tech Dienst er na laten kijken ik vind dat we aan het lijntje worden gehouden

de livebox blijft ook vaak hangen moet ik hem weer 3 of 4 x resetten om weer SLOOM internet te ontvangen
ik vind dat ze mij ook te lang laten w8ten ik heb ook aangegeven dat ik het zat begin te worden ik kan niet eens normaal internetten

en dit na 2 maanden pfff

ik heb hiervoor 4 jaar bij @home gezeten maar ja 5 mbit is nix
ik zit nu met 3 Mbit lol gaat gewoon te ver

hoop dat iemand heir nog raad weet of iets wat ik kan doen
of moet ik gewoon afw8ten tot wanadoo iets fixt AngryAngry

Wanabo
Geef Wanadoo in ieder geval een kans om de problemen op te lossen! Lukt dat niet dan kun je via www.boycot.nu aardige druk uitoefenen op Wanadoo.

Maar zoals gezegd geef ze een faire kans.

Hou ons op de hoogte!
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

devi
idd want dit werkt zo ook niet maar ja ik w8 wel ff af deze week

hehe

Wanabo
Wellicht heb je wat aan deze info!

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=22&thread_id=169#post_1261
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:15
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

devi
hallo ik heb nog een vraag

ik heb laats ff mijn enkele wantcontactdoos uitelkaar geschroeft want ik had hiervoor heen gewoon die telefoon aansluiting gebruikt en nooit bij de kabels gecheckt..

bij ons is de telefoonlijn geen blouwe of rode draad maar een witte en oranje

nou zou ik willen weten welke kleur bij welke kleur ik moet aansluite als ik de reserve aansluitdoos gebruik

ik heb het getest het werkt allebij maar ik weet niet of dat wel goed is

dus ik zou willen weten of wit op blouw moet en oranje op rood of net andersom

thx

Richard
Oei, even opletten.Smile
Normaal heb je 4 aders. Rood en blauw horen bij elkaar en wit en oranje horen bij elkaar.
Als nu je telefoonlijn op wit en oranje zit, zal de aansluiting naar de LB ook via wit en oranje moeten verlopen.

Maar hoe bedoel je reserve aansluitdoos? Als je een tweede telefoonlijn erbij gaat nemen? Dat word dan rood en blauw.

Echter niks van telefoon aansluiten buiten de Livebox om want dan zit je voor de splitter. Die zit namelijk in de LB en dat kan dan problemen gaan opleveren.
Greetings, Richard.

devi
in plaats van rood en blauw zijn nu wit en oranje bij mij altijd al geweest

dus zou ik willen weten of de oranje nu op de rode of de blauwe moet of net andersom

met reserve bedoel ik dat kastje wat je bij wanadoo hebt gekregen

devi
ben vandaag ook gebeld door wanadoo ze dachten het gefixt te hebben

maar ik zie nu wel verschil ik download weer met 1000 kb en loopt een beetje terug

ik ben al weer aardig tevreden maar nu zou ik willen weten of
ik met xp home ook de 1400 kb .sec ken halen
want heb nu xp home edition installed en haal niet meer dan 1000 kb
en hier voor had ik xp pro en haalde wel zieke 1.4 mb.sec of meer

devi
MAar ik bedoel

bij mij thuis is De Oranje en witte draad de Draad die telefoon en adsl bevatten
en die komen uit de muur in de woonkamer

nou wil ik zoon ding van wanadoo er op aangesliuiten wat bij het doe het zelf pakket is mee gestuurt

119

maar waar moet ik de oranje en witte draad nu op aansluiten in het wandcontactdoosje wat ik bij wanadoo heb gekregen
in de handleiding staat monteer de rode draad aan de rode draad en de blauwe aan de blauwe van het wandcontactdoosje maar nu wil ik weten of ik de Witte kabel nu aan de rode kabel van het wandtcontactdoosje of aan de blauwe moet monteren

want ik weet niet of ze nu wel goed zitten

het werkt allebij heb ik getest maar ik weet niet of dat wel goed is pls help me Grin
Gewijzigd door devi op 31 mei 2006, 03:53

Wanabo
De oranje en witte draad op rood en blauw aansluiten, of andersom. In beide gevallen werkt het.

De oranje en witte draad is het reserve aderpaar van de KPN, door switchen isdn/analoog of door een storing ergens in de kabel of door foute aansluiting in de centrale gebruik je kennelijk het reserve paar.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '300kb.sec max met FAMILY | read in |', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Zyxel P-2602HW-D1A + meerdere pc's Instellingen voor T-mobiel online ADSL Extra (Family) Eigen modem configuratie en problemen 13 30 oktober 2012, 23:08
ADSL Family, snelheid varieert flink, Thomson TG712 Snelheid 14 30 november 2010, 00:37
orange adsl family en LW904 problemen Algemeen 23 17 juli 2010, 19:06
ADSL Extra (Sarter/Family) van 18 Mbps naar 2.4 Mbps Snelheid 13 06 oktober 2009, 17:56
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:30:14
| frankvdz00:34:03
| ronald schuit01:07:06
| Wanabo03:13:29
| dutch flash03:18:05
| RichieB03:49:18
| Roroko05:04:01
| Hans06:57:01
| Lutz07:54:56
| Sambala10:02:20
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?