obey-robots.txt
02 December 2016, 19:00
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Opleverings klachten Orange

Peter_L
Beste mensen,

Ik zie dat heel veel van jullie - net als mij - ook opleveringsproblemen/klachten hebben. Ik heb via www.consuwijzer.nl een klacht ingediend over Orange. Deze is - via consuwijzer - naar de Opta gestuurd. Weliswaar worden de klachten niet individueel behandeld maar als er veel van dit soort klachten binnen komen dan kan de opta wat (gaan) doen tegen Orange. Het indienen van de klacht is gratis.
Via dit formulier http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11252
kun je de klacht indienen.

Om het bij de mooie slogan van de raclame over de fusie van Orange met T-mobile te houden: Met zijn tweeen doe je meer
Dus: hoe meer klachten er -via consuwijzer- naar de opta gaan over orange hoe beter

Onder het motto "met zijn tweeen doe je meer" zouden we misschien ook via dit gebruikersforum als gedupeerden misschien meer kunnen doen. Wat alleen kom je er niet door heen. Iemand een idee?

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 15 november 2007, 07:54
 
Calimer0
Klacht heb ik ook ingediend, bij mij komen ze gewoon niet opdagen, net als bij Renso, hoor ik ook niets van Orange, ik wacht nu al ruim 2 maanden.
 
Bassie
Ik heb er ook eentje ingediend.. Het zal mij benieuwen..
 
Renso
Calimer0 schreef:
Klacht heb ik ook ingediend, bij mij komen ze gewoon niet opdagen, net als bij Renso, hoor ik ook niets van Orange, ik wacht nu al ruim 2 maanden.


Gewoon een aangetekende brief en Orange ingebreke stellen.
2 maanden is zonder terugkoppeling gewoon te lang.
Ze leveren geen produkt dus kan je er van af.

Renso
Orange.....Ik ben rood van woede
 
Reem0nN
wat een zeikerds.
lees aub keer de regels.
klacht word serieus in behandeling genomen als het via orange zelf gaat.er zit gewoon een behandelstijd aan verbonden.ga jij maar bedrijf NET onderhouden met 500,000 klanten Wink.
en ohw ja.
ooit gehoord van ORDER STUCK IN WORK FLOW.
Melding over geweest
HOUD IN VERTRAGING VAN HET LEVERINGSPROCES.
Succes verder Wink
 
vdrijver
bij orange geven ze zelf aan dat als het oplossen van een probleem langer dan 2 maanden duurt je ze in gebreke mag stellen,dus betekend dat je er gewoon onderuit kan.maar doe het wel aangetekend versturen,anders word er niet op je brieven gereageerd bij die stumpers
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream
 
bvdmeer22
Heb inmiddels ook een klacht ingediend op consuwijzer....hopelijk werkt dit....wacht inmiddels al 5 maanden op mijn adsl en telefonie van Orange
 
vdrijver
bvdmeer22 schreef:
Heb inmiddels ook een klacht ingediend op consuwijzer....hopelijk werkt dit....wacht inmiddels al 5 maanden op mijn adsl en telefonie van Orange


ik denk niet dat ik nog een week had zitten wachten op orange.als ze mij na een maand niet kunnen vertellen wanneer ik aangesloten had geweest,dan konden ze per direct alles annuleren,schijnbaar willen ze me niet als klant.ben net zo in de winkel,nemen ze geen tijd voor me ga ik zo naar een ander.jammer voor hun
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream
 
aen
Blijkbaar leert orange (nu Online) niet van hun fouten.
Ik ben al maanden aan het vechten met dit ballenbedrijf.
Hieronder de brief die ik ze nu voor de 2ex stuur:

NOG MAAR EEN KEER DAN …………………..
Mensen van Orange/Online

Voor een laatste keer zal ik op een vriendelijke manier proberen uit te leggen hoe de situatie in elkaar zit.
Hierna is voor mij Orange een afgesloten zaak.

Ik had een adsl Lite abonnement.
Begin dit jaar (2008) kreeg ik een aanbod: sneller internetten tegen lagere prijs: adsl extra.
Ik ben daarop ingegaan voor de deadline. Kreeg een bevestiging maar hoorde daarna niets meer.
Ben zelf gaan bellen maar na veel telefoontjes naar klantenservice (op mijn kosten!) waren we al maanden verder, vele telefoontjes verder, veel miscommunicatie verder en heb ik besloten de overstap te annuleren. Ook daar een bevestiging van gekregen.
Direct kwamen de mailtjes dat ik hopelijk eind mei op adsl extra zou worden overgezet…
Daarover gemaild en geschreven, nee hoor ik bleef aankondigingen krijgen dat ik aangesloten zou worden, dat ik een modem zou ontvangen (die ik dus niet wil) en dat ik een paar dagen afgesloten zou zijn ivm het overzetten.
Jullie oren waren totaal doof voor mijn reacties. Inmiddels had ik ook besloten om aan het eind van mijn adsl light abonnement ermee te stoppen, was Orange wel zo zat inmiddels. Mijn adsl light abonnement loopt t/m 31 juli en wordt omgezet in een free abonnement zodat ik mijn emailadressen tenminste nog heb. Ook daarvan een bevestiging. De KPN lijn is ook per die datum opgezegd.
Mijn waarschuwingen dat jullie in de fout zouden gaan als eind mei zou komen…totaal doofstom bleken jullie!!
En ja hoor…de modem arriveerde, die ik weer terug stuurde.
En ja hoor…eind mei werd ik blijkbaar overgezet op een geannuleerd adsl extra abonnement want mijn adsl light verbinding was vanaf dat moment dood. Ik heb nog een paar dagen gewacht, misschien zou het nog terug gezet worden. Maar niks hoor.

Ondanks mijn waarschuwingen hebben jullie me ruim 2 maanden voor beëindigingdatum afgesloten van internet. Ik heb er nog een keer melding van gemaakt maar mijn internetverbinding bestaat niet meer.
Maar ondanks dat jullie me afsluiten en dus geen diensten meer aan me leveren (JULLIE SCHULD!) werd wel het abonnementsgeld afgeschreven.
Dat heb ik dus terug geboekt. Ik ga niet betalen terwijl jullie me hebben afgesloten.
En ja…de volgende maand werd het abonnementsgeld, + dat van de vorige maand + bijkomende kosten afgeboekt van mijn rekening.
En ook dat heb ik dus nu weer terug geboekt. En dan hebben jullie het lef om dreigbrieven te sturen…ik zou worden afgesloten. HA laat me niet lachen dat hebben jullie 2 maanden geleden al gedaan!

Mochten jullie nu nog doofstom zijn: IK BETAAL NIETS!! JULLIE HEBBEN ME ONGEVRAAGD AFGESLOTEN, LEVEREN GEEN DIENSTEN MEER EN IK BETAAL DUS NIET!!

Nu stuur ik deze brief en daarmee is voor mij de kous af. Voor een laatste keer heb ik het op een rijtje gezet, zoek het nu zelf maar uit. Al begin ik het idee te krijgen dat de puinhoop bij jullie nog groter is dan ik tot nu toe vermoedde.
Een excuus zal er niet inzetten denk ik, zou anders wel zo netjes staan.
En willen jullie met een deurwaarder dreigen, prima.
De kosten zijn voor jullie want ik heb alle gegevens, papieren en briefwisselingen bewaard.

Dit is de laatste vriendelijke brief, hierna ben ik niet vriendelijk meer en mocht het nu nog niet geregeld zijn dan ga ik er publiciteit aan geven via consumenten programma’s.
Misschien dat jullie hiervoor niet DOOFSTOM zijn ?!?!?
Op 25 juli kwam ik er dus achter dat jullie inderdaad de gore lef hebben gehad om mijn GRATIS abonnement te blokkeren.
Nu blijf ik niet vriendelijk meer. Heb mijn klacht inmiddels bij een aantal consumentenprogramma’s gelegd en op internet geplaatst.
En ja..op 29 juli valt de volgende dreigbrief op de mat...ik krijg er inmiddels € 50 boven op..en toch betaal ik niet!!!

Weten jullie eigenlijk wat een ballenbedrijf jullie ervan gemaakt hebben????
Nee???
Lees dan maar eens wat de consument van jullie vindt op oa

http://www.ciao-shopping.nl/orange_nl__Review_29837

http://www.consumentenbond.nl/forum/showthread.php?t=3373

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=40&thread_id=1974

http://www.start12.nl/adsl-aanbieders/orange_787_review.html

Jullie komen er verrekt slecht af, iedereen die 1x met jullie te maken heeft gehad zegt…NOOIT WEER!! Jullie bedrijf raad je alleen iemand aan waar je een hekel aan hebt.

O ja, inmiddels ben ik verhuisd, willen jullie weten waar ik nu woon dan moet er maar eens een troubleshooter van jullie op de zaak gezet worden, want ik ga niet meer bellen naar een dure klantenservice en onkosten maken voor jullie. Die moet maar eens contact opnemen met ###@wanadoo.nl o nee..dat gaat niet meer….
 
martijn-offline
Ik heb zojusit ook een klacht ingediend bij de Consuwijzer. Hopenlijk kan deze organisatie de "gedupeerden" bijstaan oid.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleverings klachten Orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zijn de klachten bij online minder bij vdsl? Algemeen 8 27 december 2015, 13:13
Zeer slechte oplossing klachten Klacht over Online 5 14 oktober 2015, 21:05
klachten centrum waardeloos Algemeen 2 29 december 2014, 17:44
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email 32 27 juli 2012, 23:03
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? 8 21 november 2011, 16:12
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:21:09
| Roroko08:33:27
| trebor6009:12:37
| mbakirci09:28:53
| Lutz09:42:37
| earlyhchicken09:42:41
| Jan194712:02:15
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?