obey-robots.txt
08 December 2016, 06:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Opleveringsproblemen

piettrepels
Wat een zooi bij Orange. Begin oktober aangemeld voor de overstap van ADSL-Lite naar ADSL Extra. Op 8 november zie ik via de statuschecker dat mijn overstapverzoek is afgewezen op basis van postcode-huisnummer-telefoonnummer. Ik zou hierover een brief ontvangen. Maar..geen brief ontvangen. De klantenservice gebeld, zij
kunnen hierop geen antwoord geven maar zetten de vraag door naar de 2e lijn en ik zou binnen enkele dagen worden teruggebeld.
Er heeft dus niemand teruggebeld. Bij het overstapverzoek heb ik als gewenste datum 16 november opgegeven. En wat gebeurt op 16 november: geen internetverbinding meer. Ik zie aan de status van mijn modem dat de snelheid van ADSL-Extra van toepassing is. Instellingen van het modem aangepast aan ADSL-Extra. Vervolgens het modem de internettoegang laten testen en deze geeft aan dat alles accoord is. Echter via m'n PC krijg ik geen toegang tot internet. Inmiddels 3x de klantenservice gebeld. De eerste twee keer kreeg ik als antwoord: ff wachten het kan ff duren. De derde keer dat ik belde probeerde een medewerker me met hetzelfde smoesje af te wippelen. Omdat ik behoorlijk giftig werd kreeg ik iemand aan de lijn die schijnbaar iets meer wist. Zij kon in de KPN-bestand nakijken wat er aan de hand was. Echter net op dat moment lag het KPN-bestand eruit. Maar deze medewerker beloofde me plechtig om dezelfde dag nog terug te bellen. Dat is inmiddels 3 dagen geleden. Zij heeft nog steeds niet terug gebeld. Ik krijg na elk telefonisch contact wel een mailtje voor een klanttevredenheidsonderzoek.
 
womar
Hoi...
Ik heb helaas ook op dit moment een kut ervaring orange...ik ben verhuis en heb mijn verhuzing doorgegeven op 2 november, en na veel telefoontjes kreeg ik te horen dat ik 16 november zou aangesloten worden en op 16 november dus geen aansluiting s'avonds gebeld en kreeg te horen dat ik 18 november werd opgeleverd s'avonds nog geen aansluiting dus weer gebeld niemand kon me antwoord gegeven en moest een week wachten...helaas zo gedaan, En geen bericht of wat dan ook weer gebeld ik moest maar wachten...nog geen aansluiting gebeld en gebeld niemand kon me vertellen nu tot gisteren gewacht en me geduld was op. toen weer gebeld en deze medewerker kon mij ook weer niet vertellen dus ben ik naar de orangewinkel gegaan..en je raad het al die kon me ook niet helpen...Maar na vandaag kreeg na 22 dagen een emailtje. en je zal het niet geloven...me aansluiting was overgenomen door tele2 ..ik ben nog nooit klant of enig kontakt gehad met tele2..toen tele2 gebeld en die vertelde dat ik geen klant ven hen ben en ook aan aansluiting van hun had..ze hadden ook bij opta.nl gekeken en daar was de lijn van orange. dus weer terug naar orange gebeld en die vertelde dat echt zo was...
Wat moet ik nu doen, want ik sta met me rug tegen de muur...
maar ik heb het nu overgedragen aan mij rechtbijstandverzekering..
Ik ben benieuwd, maar ben wel zover om iedereen orange af te raden...
Download broncode  Code



 
piettrepels
Hoera, vanaf 1 december kan ik weer internetten via ADSL Extra.
Wat was het probleem? Orange heeft vanaf 15 november de ADSL Lite verbinding verbroken terwijl de ADSL Extra pas op 28 november is geleverd. Reactie Orange: Sorry, een foutje van ons. Verder heb ik de volgende tip: als de ADSL verbinding niet werkt (uiteraard met de juiste instellingen) kijk dan ff naar de wandcontactdoos van de telefoon. De blauwe telefoonkabel moet links zijn aangesloten en de rode rechts. Schijnbaar is dat bij de TD niet bekend.
 
rrozema
de polariteit van de beide draden maakt niet uit. Draai ze maar eens om; het zal net zo werken.
 
jumbo1964
heb hier ook al een GROOT probleem
leuk had nooit problemen KPN nu gekozen voor ORANGE live box ontvangen
alle gegevens denk maandag weet ik zeker geen verbinding
dus gebeld zou 1 uur na dat ik geen verbinding had mijn LIVE BOX AANSLUITEN netje,s gedaan wat denk je DE RODE LAMP blijft knipper
oke 5 dec dan moet het werken NU HEB ER een vreemd gevoel bij
weer een klacht voor RADAR EN KASSA stelletje pummels zij het toch DIT ZIJN GEEN AFSPRAKEN
ja een STOREING ZEGGEN ZE
NU BEN IK BLIJ MET MN mobile internet pffffffffffffff
doodziek wort je hier van is 1 en al puinzooi
als 5 dec geen verbinding is dan moeten we samen iets doen mensen
dit kan toch niet
wel beloven maar niet nakomen
 
SoNiC
orange heeft een storing gehad in hun provision systeem
veel lijnen zijn wel technisch opgeleverd.
in veel gevallen moet alleen nog een ip toe worden gekend.
en iedere provider heeft wel sorres, neem bijvoorbeeld alice.
het is overal wat, en je zal nooit/weinig iemand horen over goede dingen van een provider.

1 ding is zeker het loopt op het moment ff niet lekker met orange.

het is trouwens maar de vraag of orange breedband niet wordt afgestoten door t-mobile...
hun kwaliteiten liggen niet in het breedband via dsl, dat hebben ze al erkend op diverse site`s
voor hetzelfde geld worden we opgeslokt door kpn of een bbned. Smile
bovendien moet t-mobile zorg dragen voor een ander modem..
ze morgen het merk livebox niet meer gebruiken over een bepaalde tijd.
Gewijzigd door SoNiC op 03 december 2007, 22:14
 
Tiger
SoNiC schreef:
bovendien moet t-mobile zorg dragen voor een ander modem..
ze morgen het merk livebox niet meer gebruiken over een bepaalde tijd.


Hallo SoNiC,

Mogen wij ook weten hoe jij aan deze wijsheid komt.

groeten Tiger
 
jumbo1964
snap ikmaar even afwachten op 5 dec stond in d ebrief
maar anders ga je zo., produkt toch niet verkopen
anders stuur ikde zooi zo weer terug en ga weer opde kabel
is toch erg is INTERNET of GEEN INTERNET
DE KEUS IS AAN HUN
vreemde zak ja was inderdaad een storing nu wat een excuus
als je dat dat weet zou ik nooit een klant dit kunnen verkopen
goed maar afwachten
 
piettrepels
rrozema schreef:
de polariteit van de beide draden maakt niet uit. Draai ze maar eens om; het zal net zo werken.


Het werkte pas nadat ik de draden had omgewisseld. Toeval?? Ik kom d'r niet meer aan. Het werkt als een trein en dat met mijn eigen modem. Nu nog wachten op de snelheidsverhoging.
 
SoNiC
Tiger schreef:

Hallo SoNiC,

Mogen wij ook weten hoe jij aan deze wijsheid komt.

groeten Tiger


als je berichtgevingen had gelezen op de diverse site..
was jezelf al tot die conclusie gekomen.


mogenlijke gevolgen overname T-mobile voor orange gebruikers:
Zeker is in ieder geval dat de merknaam Orange gaat verdwijnen* (zowel
voor GSM als ADSL) voor het einde van 2008. (Ik heb ook ergens gelezen
'begin 2008' maar dat kan ik niet meer terugvinden). Dat is de afspraak
met de verkopende partij France Telecom, die natuurlijk geen verwarring
wil met de Orange diensten die ze in andere landen wèl blijft aanbieden.


Voor Orange klanten is het dus voorlopig maar maar afwachten.
Aandachtspunten waar je aan kunt denken zijn:


- Je mailadres zal op termijn veranderen, dus hou daar rekening mee als
je dat aan anderen geeft. **
Normaalgesproken wordt bij een naamswissel van een provider de mail van
de oude adres geforward naar het nieuwe. Maar misschien (speculatie
mijnerzijds) staat ook wel in het contract met France Telecom dat het
maildomein ....@orange.nl op (dezelfde?) termijn moet verdwijnen, waardoor
die forward dan van beperkte duur zou zijn.


- Combibundel GSM + ADSL + vaste telefonie
Indien ADSL verkocht wordt door T-Mobile dan vervalt ook de basis onder
die combibundel. Maar misschien krijgen bestaande klanten dan wel een
leuk overgangsaanbod. Misschien iets om in het achterhoofd te houden
mocht je er over denken om 1 of meer van die bundeldiensten op te zeggen.


- Mogelijk zul je ook een nieuw modem krijgen, want de Livebox is wat
met Orange 'verweven' (in vergelijking met standaard merk-modems die
andere providers meeleveren). Die mogelijkheid is alleen van belang als
je hardware aan wilt gaan schaffen speciaal als uitbreiding op de
livebox (bijv. een pcmcia kaartje om de livebox wireless te maken)
-Bijkomend probleem is dat Orange gebruik maakt van H.323 in plaats van het
inmiddels meer geaccepteerde SIP protocol. Dus zonder infrastructuur aan te
passen kan er niet eenvoudig op andere modems overgestapt worden
en het is maar de vraag of t-mobile deze invenstering gaat doen.

bronvermeldingen Smile

http://groups.google.com/group/nl.internet.providers/browse_thread/thread/d0d3f3e0df8b3a4d
www.telecom-update.nl/artikelen/75/Niekjan-van-Damme-TMobile.htm
www.ad.nl/economie/article1699766.ece
www.nrc.nl/economie/article776985.ece/T-Mobile_neemt_Orange_over
www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=880292/sc=650c08
www.telecommagazine.nl/site/jsp/nieuws.jsp?art_iID=8057
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleveringsproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opleveringsproblemen Opleveringsproblemen 10 06 augustus 2008, 09:38
Opleveringsproblemen=opzeggen!! Opleveringsproblemen 7 18 maart 2008, 22:52
opleveringsproblemen en geen hulp van helpdesk Algemeen 1 25 november 2007, 20:06
Opgelost - Opleveringsproblemen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 2 16 november 2007, 03:54
Ook opleveringsproblemen Opleveringsproblemen 2 05 november 2007, 09:56
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:20:01
| Ronsworld07:50:12
| earlgrey7209:13:39
| Hans09:59:04
| Wanabo10:14:36
| Ano10:29:11
| dutch113:11:31
| RichieB13:57:48
| Memooh18:44:45
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.