obey-robots.txt
08 December 2016, 06:50
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Positief over Orange

erwinvos
Er wordt veel geklaagd over Orange, wat soms/vaak terecht is, maar nu eens een post voor positieve zaken over Orange.

Ik ben een tevreden orange gebruiker met een 2MB/512KB download.
Ben altijd netjes geholpen zowel telefonisch als via e-mail

Heb een stabiele verbinding en download via de Orange nieuwsgroepen met ongeveer 350-400kpbs (geknepen lijn ga ik vanuit) en bij een payserver met 1.7mb/210kpbs. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hier ontzettend tevreden over ben, want dit waren ook de waardes die ik van speedtest.net doorkreeg (download)

Ook de telefonie werkt zonder problemen nu (na aanloopproblemen) en ik overweeg mijn KPN belbudget dan ook over een tijdje op te zeggen.

Ik download zowel overdag en 's nachts zonder problemen

Graag deze post gebruiken voor positieve berichten en niet voor negatieve berichten

erwinvos voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

de pessimist
Als je 2 mbit aldsl bestelt en je krijgt die snelheid en er treden verder geen storingen en problemen op dan kan je zeer te vreden klanten krijgen. Echter als je 4 mbit bestelt en je krijgt 2 mbit dan ben je opgelicht en krijg je zeer ontevreden klanten.

erwinvos
Gaan we weer
Pessimist, hier moeten positieve berichten staan. Ik neem aan dat je kunt lezen, dus post deze maar ergens anders

Maar om jou tevreden te stellen, ik heb ook 4MB besteld en heb nog maar 2MB, en toch tevreden. Goh, zou het ook aan de instelling van de mensen liggen?

En nu graag alleen positieve berichten

de pessimist
Ik ben inverband met mijn opzegging van mijn ADSL abonnement door Orange opgebeld en zou binnen 24 uur een Email als bevestiging terugkrijgen. Helaas na 24 uur nog niets ontvangen.

erwinvos
POSITIEF OVER ORANGE, DAT IS HET ONDERWERP HIER

DUS BESPAAR ALLE ELLENDE EN SCHRIJF DAT IN EEN ANDER TOPIC

Begin steeds meer in te zien dat het voor bepaalde mensen moeilijk is om te lezen, begrijpen, verstaan etc.

En dan maar Orange de schuld geven (let wel ik scheer niet iedereen over 1 kam, alleen de pessimisten onder ons)

Smile

de pessimist
Dit is geen reklame site maar een forum. Als je niet liegt of onnodig kwetst
mag je alles zeggen en jou ervaringen relativeren..

Wanabo
de pessimist schreef:
Dit is geen reklame site maar een forum. Als je niet liegt of onnodig kwetst
mag je alles zeggen en jou ervaringen relativeren..

Je hebt tot op zekere hoogte gelijk. Het is echter zeer storend dat je in onderwerpen steeds 'off topic' gaat en alles aangrijpt om je onvrede te uiten.

Deze onvrede mag je best in correcte bewoordingen posten in een eigen onderwerp. Daar kan een ieder dan op 'jouw' onderwerp reageren.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

deebee
Het zijn vooral de klagers en de mensen met een probleem die het forum aantrekt. En het misschien wel vasthoud. Zo'n reply zegt denk ik meer over de klager dan over orange. Je krijgt wat je geeft hè ? Met de instelling die je al hebt bij zo'n topic durf ik wel te stellen dat je je sores met orange dan ook een beetje over jezelf afroept. Niet zoveel tijd in negatief gezanik steken, constructief proberen te denken.

de pessimist
Wat een slap verhaal.

Liberty
Ik ben zeer tevreden over Orange. Er is niets mis mee.
Goede constante verbinding en vanaf begin volgend jaar gratis een dubbele download snelheid.
Dus wat wil je nog meer?
Sinds 5 april 2007 in het bezit van de Livebox en sinds 10 april Orange family & telefonie basis.

Daarvoor sinds eind 2002 ADSL lite van Wanadoo/Orange connected by KPN.
Vanaf 29 april 2008 bij Telfort en meteen 8 Mbps download

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Positief over Orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk! Helpdesk 1 17 januari 2014, 09:32
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email 32 27 juli 2012, 23:03
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? 8 21 november 2011, 16:12
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen 2 29 december 2010, 18:26
Orange Live box vraag Algemeen 14 15 december 2010, 23:04
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:14:47
| Ronsworld07:44:58
| earlgrey7209:08:25
| Hans09:53:50
| Wanabo10:09:22
| Ano10:23:57
| dutch113:06:17
| RichieB13:52:34
| Memooh18:39:31
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.